תחפושות מתנפחות לפורים – שבוע אחרון להזמנות!

תחפושות לחג פורים רעיון מקורי מגניב מצחיק מתנפחת בעלי חיים דינוזארים פיל תרנגולת דרקון סופר מריו קינג קונג דבורה גודזילה חד קרן סוס סנטה קלאוס איש רוכב קנגורו דוב דובי סקוטי ויקינג איש שלג שור

תחפושות מתנפחות לפורים – הטרנד הבא

אחד הדברים המייחדים את חג הפורים הוא המנהג להתחפש: חלק מתאפרים, שמים מכל הבא ליד ממה שמצאו בבית – יש שמשקיעים יותר ויש שפחות, ואחרים – קונים את התחפושת המושלמת. טרנד חדש הגיע למחוזותינו, תחפושות מסוג מקורי ולא שגרתי בעליל: תחפושות מתנפחות. בלוג-קו0ט יצאו לבדוק

רוב האנשים נוהגים להתחפש בצורה כזו או אחרת – מוספים פריט קטן שיוצר שינוי או לובשים צורה אחרת לגמרי ומשנים את המראה שלהם בעזרת תחפושת ושלל אביזרים נלווים. הפעם רצינו לבדוק טרנד חדש שמתחיל להיכנס לארץ, אותו התחלנו לראות דווקא באירועים והפעלות של ילדים, אך נראה שזה הולך להיות הדבר הבא בפורים 2019.

עדכון: לקוחות יקרים, מלאי התחפושות המתנפחות עודכן! (מומלץ להזמין עד 2.3.19 )

תחפושת לפורים לילדים רעיון מקורי מגניב מצחיק מתנפחת בעלי חיים דינוזארים פיל תרנגולת דרקון סופר מריו קינג קונג דבורה גודזילה חד קרן סוס סנטה קלאוס איש רוכב קנגורו דוב דובי סקוטי ויקינג איש שלג שור

מה זה תחפושת מתנפחת?

תחפושת מתנפחת היא תחפושת לכל דבר, כמו שכולם מכירים, אך שונה בשני דברים:

  1. יצירת תעתוע – בכל התחפושת הללו קיים סוג של אשליה ותעתוע, בין אם זה דמות מצחיקה או בעל חיים שמרכיב אתכם על גבו, מלאך המוות שתופס אתכם ולא מאפשר לכם להימלט, כריש שנוגס לכם בישבן וכדומה. קיים גם סוג פשוט יותר, שהופך אתכם לחיה או דמות ענקית, כמו לוחם סומו עצום או קוף ענקי.
  2. מידות – מכיוון שמידות התחפושת גדולות מן הרגיל, כדי לאפשר ניפוח, זה מאפשר לכם ולחתופשת לגדול בכמה מימדים, מה שמוסיף להומור של כל העניין.

את התחפושת המתנפחת, אפשר כמובן ללבוש לא רק בחג פורים, אלא אפילו באירועים משמחים (כמו חתונות, בר מצווה, בת מצווה) וגם פעילויות, סדנאות והפעלות – או לשם משחק בלבד.

ממהרים? קבלו קישור לכל התחפושות לפורים של לוקו0ט

 

 

תחפושת לילד לילדה לילדים רעיון מקורי מגניב מצחיק מתנפחת בעלי חיים דינוזארים פיל תרנגולת דרקון סופר מריו קינג קונג דבורה גודזילה חד קרן סוס סנטה קלאוס איש רוכב קנגורו דוב דובי סקוטי ויקינג איש שלג שור

זה עובד?

לחלוטין. אם פועלים לפי ההוראות – זה עובד כמו שצריך. אם אתם מתכוונים לרוץ מרתון או ללכת מכות עם התחפושת – כדאי שתדלגו. תחפושות מתנפחות מופעלות ע”י מפוח – ואין סיבה להזיק לו או להקשות על פעולתו~
לאחר שמחברים את המפוח ולובשים את התחפושת – כל שנותר הוא להפעיל את המפוח ולחכות שהאוויר יזרום פנימה, ושהתחפושת תתנפח במלואה. כמה זה לוקח? בין 30 שניות ל-דקה וחצי.

למי שרוצה להבין איך מפעילים את המפוח ואיך מתקינים אותו – קיימים הסברים בהמשך!

 

דוגמאות בבקשה

את כל התחפושות, תוכלו למצוא בקטגוריית התחפושות החגיגית שלנו. שימו לב – כי קיימים דגמים לילדים / מבוגרים – הכל לפי המידות המצורפות בפרטים.
להלן המדגם המעודכן מהמלאי המחודש:

תחפושת טי רקס / דינוזאור / פארק היורה: תחפושת מתנפחת ששונה מהסוג הרגיל (נמוכות ורחבות). פה דווקא, התחפושת מתנשאת לגובה, ומאד דומה למה שאנחנו רגילים לראות באירועים ומסיבות וגם בהפעלות לילדים. קיימות מידות לילדים ומידות למבוגרים. המלאי מוגבל! להזמנה

TIM20180508163010

 

תחפושת לוחם / מתאבק סומו יפני: לא משנה כמה אתם שוקלים באמת או מה המידות של הגוף שלכם…עם התחפושת הזו, יש לכם את ההזדמנות “להגדיל” את עצמכם ואת מימדי הגוף שלכם בתוך 2 דקות! התחפושת כוללת מפוח כמובן, קיימת בצבעים שונים ובמידות שמתאימות לילדים ולמבוגרים. מלאי מוגבל – להזמנה

 

 

אוסף תחפושות מתנפחות – למבוגרים וילדים: האוסף כולל את התחפושות המתנפחות הבאות – פיל, סוס, כלב נושך, פרנקינשטיין, בלרינה, רוכב על דרקון / דינוזאור, רוכב על שור זועם – רודיאו
חד קרן, בולבול, כובעון (קונדום), דלעת, רובוט מלחמת הכוכבים. מלאי מוגבל, להזמנה!

 (2) (1)

עד כאן מדגם מייצג של תחפושות מתנפחות –  ומי שרוצה לראות עוד תחפושות – מוזמן פשוט להיכנס לקטגוריית התחפושות המטורפת שלנו

לא שבעתם? ניתן לרכוש תחפושות אחרות ומגוונות בעמוד המיועד, וכן בעמודים הבאים: תחפושות לגבריםתחפושות לנשיםתחפושות קבוצתיות ותחפושות זוגיות. (לחיצה על הקטגוריה כדי להגיע לפוסט המרוכז הרלוונטי).

 

כל ההזמנות יבוצעו בתיאום למלאי הקיים.
תודה על ההבנה ופורים שמח ומבדח, צוות לוקו0ט ישראל. 

אז כמו שהבטחנו, למי שמפחד מתהליך התקנה מסובך וכדומה, ישמח כמובן לגלות שזה ממש פשוט. הנה, אפילו הכנו לכם מדריך קצר.

 

תחפושות לחג פורים רעיון מקורי מגניב מצחיק מתנפחת בעלי חיים דינוזארים פיל תרנגולת דרקון סופר מריו קינג קונג דבורה גודזילה חד קרן סוס סנטה קלאוס איש רוכב קנגורו דוב דובי סקוטי ויקינג איש שלג שור

איך זה עובד? – הוראות הפעלה לתחפושת מתנפחת

תחפושת מתנפחת מולבשת על גופכם, כאשר לפני כן יש לוודא שהמפוח מורכב כמו שצריך. צירפנו לכם את הוראות ההרכבה בצורה פשוטה וקלה לתפעול:

תחפושות מתנפחות מגיעות עם ערכה שלמה, הכוללת מאוורר / מפוח שאחראי על ניפוח התחפושת

יש להצטייד במברג, 4 סוללות AA (לא כלולות) חזקות ובמאוורר שקיבלתם

יש להבריג החוצה את הטבעת שסוגרת את פתח האיוורור של המפוח.

פתחו את מכסה תא הסוללות באמצעות מברג

את המפוח מרכיבים על הפתח הייעודי בתחפושת: מכניסים אל פנים הבגד, מאתרים את הפתח. מציבים את המפוח עם הצד של כניסת האוויר כלפי חוץ וסוגרים עם הטבעת (כאשר הטבעת נסגרת על התחפושת אבל מוברגת על המפוח)

עכשיו תורכם להתלבש: את תא הסוללות שמים במקום נוח (ניתן לחזק באמצעות חוט אלסטי). מחברים את המפוח בעזרת הכבל המצורף ומפעילים.

יש לאפשר לתחפושת להתמלא באוויר ושחרר איזורים סגורים בתחפושת כדי לאפשר זרימת אוויר מיטבית

 

תודה על הקריאה, מקווים שגם לכם תהיינה תחפושות מתנפחות מקוריות. פורים שמח ומבדח!

 

 

מידע נוסף

מחפשים  ציוד למסיבות ואירועים?רוצים לקנות עוד מוצרים  שלא מופיעים כאן באתר? העזרו ב”סוכן החכם” שלנו, ותקבלו דיווח מיידי וחם: הצעה אטרקטיבית למייל או לווצאפ – בכל נושא או מוצר מבוקש!

יש לכם שאלה? מחפשים מוצר דומה או רוצים להזמין בסיטונאות? נשמח לענות על כל פניה, דברו איתנו במייל!     אבל היי, אפשר גם בווצאפ אם אתם מתעקשים!

 

אודות לוקו0ט

רוצים להישאר מעודכנים בכל מה שחדש? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולעקוב אחרינו במגוון ערוצים:
בלוג-קו0ט – בלוג חכם לאנשים שקונים נכון: כתבות במגוון תחומים, איתן תוכלו להתעדכן בכל מה שחדש, להרחיב את הידע שלכם בכל הנוגע לקניות ברשת ובעיקר – לחסוך לכם הרבה כסף – במקום אחד: אנחנו מפרסמים כתבות, סקירות ומדריכים מעניינים – שיעזרו לכם לחסוך המון כסף!. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גוגל+ – וגם בערוץ היוטיוב שלנו!

לוקו0ט הוא אתר שמתמחה בייבוא אישי בהתאמה אישית:  מזמינים מוצרים עד לנקודת איסוף באיזורכם, מבלי לצאת מהבית!  מגוון מוצרים מספקים מובחרים בחו”ל, במחירים אטרקטיביים ועם רמת שירות בינלאומית: הגנת ביטוח על חבילות ומשלוחים, מענה מהיר ובמגוון ערוצים (מייל, סמס, ווצאפ, טלפון)  – והכל ללא עלויות המשלוח על רוב מוחלט של המוצרים! שירות אדיב, מהיר ואמין – בסנדרטים של חו”ל!

במקום לשבור את הראש עם מוצרים שבורים/שלא מגיעים/שירות לקוחות גרוע – הגיע הזמן לדלג הלאה: לוקו0ט נלחם יחד איתכם ביוקר המחיה, ותפור ב-ו-ל!! לאנשים שמעדיפים לשלם בשקלים ובעברית: אנחנו כאן לוודא – שכל מה שתזמינו יהיה תמיד בשקלים, בעברית – ובצורה שתהיה מובנת לכם. כל-כך פשוט, ככה קל! לוקו0ט חוסך לכם הרבה כסף, בקלות במהירות – כבר מהרכישה הראשונה! הקניה אגב, מאובטחת – ואפשרית בכל כרטיסי האשראי: רגילים ונטענים!

לוקו0ט – Lowc0st || קונים בחכמה באינטרנט!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/WWS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן