אנו ב-לוקו0ט עובדים בצורה מסודרת, ומשרתים את קהל לקוחותינו בצורה נאמנה, תוך התחייבות לספק שירות הוגן ומשביע רצון – בלי קונצים, טריקים או שטיקים. מומלץ לקרוא את התקנון לפני הרכישה הראשונה באתר – ולו בשביל להסיר ספק ולאפשר חוויית קניה טובה וחלקה יותר.

תקנון הוגן, ברור ומובן!

 אז נכון, אולי התקנון שלנו קצת ארוך, אבל השתדלנו להיות הוגנים, לאורך כל הדרך. אם משהו בכל זאת לא ברור, צרו איתנו קשר ונשמח להסביר.

1.1.    הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך (להלן: “המשתמש”) באתר לוקוסט (להלן: “האתר”) ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, לרבות רכישה באמצעות אפליקצייה ו/או רכישה טלפונית, ומהווים הסכם מחייב בינך לבין אתר “לוקוסט” (להלן: “מפעילת האתר”), והוא מהווה הסכם משפטי מחייב. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחיות, אך פונה לשני המינים.

1.1.1  יש לקרוא תקנון  זה בעיון, כדי להבין את הכללים אליהם אתה מחוייב. למען הסר ספק, תקנון זה יחייב גם כל ספק כלפי מפעילת האתר, ובכל מקרה שהוא, לא ייראה כהסכם לטובת צד שלישי כלשהו.

גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל את התקנון ולנהוג לפיו. לכן, אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

1.2.   השימוש באתר, כאמור, כפוף להקפדה על כללי התקנון. אחריות מפעילת האתר מוגבלת כמפורט בהסכם זה. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לפעולות ו/או בין צדדים שלישיים.יש לשמור על זכויות הקניין הרוחני של מפעילת האתר ואין להפר זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של צד שלישי. הוראות חשובות אלה חלות, ללא הגבלה, ומבלי למעט מהוראות אחרות, על כל המשתמשים באתר ובכלל זה ספקים ומפרסמים.

1.3.    באתר רשאי להשתמש בוגר, בן 18 ומעלה המחזיק באמצעי תשלום תקף. אין אפשרות לביצוע הזמנות ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי או כל אמצעי תשלום אחר אשר יהיה קביל על ידי מפעילת האתר לרבות שוברי תשלום או שירותי חיוב דוגמת PayPal – והאחריות לשימוש באמצעי התשלום היא באחריותו הבלעדית של בעל הכרטיס או אמצעי התשלום.

1.4.  מפעילת האתר מאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מוצרים ושירותים שונים של מיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים בחו”ל ובארץ (להלן: המוצרים”), בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים. יובהר כי מפעילת האתר משמשת כמתווך בין הספקים לבין הקונה – והשירות מוצע ללקוח במתכונת זו בלבד. מפעילת האתר עמלה רבות כדי לאפשר תנאי אספקה נאותים ומחירים אטרקטיביים ומנהלת משא ומתן ישיר עם הספקים – על מנת לתווך בינהם לבין הלקוח הקונה באתר. אין מפעילת האתר מחזיקה מלאי של מוצרים ואין המוצרים נמצאים במחסניה ו/או יוצאים מרשותה, למעט במקרים שמפורט אחרת בדף המוצר. בנוסף, מציעה מפעילת האתר דילים תיירותיים לטיסות, מלונות, השכרת רכב וכיוצא בזה – לרכישה ישירות אצל הספקים. אין ולא תהיה שום טענה לגבי אופי וטיב המוצר או השירות – בעסקה שבוצעה ישירות עם אותם ספקים.

1.4.1 עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג “דף מכירה” הכולל את המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר המכירה, מפרט המוצר, תנאי תשלום ופרטים רלוונטיים נוספים (להלן: “דף המכירה”). האחריות בכל מקרה ומקרה הנה על מוסר המידע, דהיינו הספק. במקרה של טעות בפרטי המוצר, מפעילת האתר מתחייבת לתקן את הטעות לאלתר.

1.5.    תקנון זה ניתן לשינוי בכל עת ע”י מפעילת האתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי. במקרה שחרגה החברה מהוראות תקנון זה במקרה או במקרים מסוימים, ע”פ שיקול דעתה, לא ייצור הדבר תקדים מחייב בכל צורה שהיא, ולא יהיה בכך כדי לחייב את החברה לפעול בדרך דומה בכל מקרה אחר.

1.6.     באתר קיים מגוון רחב של אפשרויות מכירה, כגון עסקאות מיוחדות, מוצרים מומלצים וכדו’. בחלק מהמוצרים יחולו תנאים נוספים למימוש הרכישה, כמו בחירת דגם, צבע וכדו’ ע”י ציון המידע בהערת רכישה. במקרה שלא תינתן הערת רכישה מצדו של הקונה, יחולו התנאים כפי הכתוב בפרטי המכירה.

1.7.    השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה, ומופיע בהמשכו, מבלי לגרוע מהאמור במדיניות הפרטיות של האתר. אנא קרא אותה בעיון. מובהר כי בעת הרישום לאתר ו/או במקרה של רכישת מוצרים, הנך מסכים לקבל הודעות ודיוורים שונים, לרבות דברי פרסומת והודעות שירות ומערכת, מאת מפעילת האתר ו/או מי מטעמה. הרשמה ל”ניוזלטר” ועדכונים, פירושה הסכמה לקבלת פירסומים ועדכונים הקשורים לאתר מעת לעת. בקשה להפסקת קבלת דיוורים ממפעילת האתר – תעשה בפניה בכתב במקומות המיועדים לכך (“צרו-קשר”).

1.8.   לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מפעילת האתר בדואר אלקטרוני [email protected] ,או  בטלפון 0547474880 ובמקומות המיועדים לכך (“צרו-קשר”).

  1.    מפעילת האתר ו/או הספקים (לפי העניין) ידאגו לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל ואו לנקודת איסוף מוסכמת מראש כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים או השירותים. לא ניתן לשנות כתובת לאחר אישור ההזמנה, לכן אם יש צורך, דאגו לעשות זאת בסמוך לזמן הרכישה, בטרם אושרה ההזמנה.

2.1  ככלל, זמן אספקה ממוצע של כלל המוצרים 14-28 ימי עסקים, אלא אם כן צויין אחרת בעמוד המכירה, ולכל היותר 35 ימי עסקים, אך לא יפחת מ-3 ימי עסקים.  המוצרים מיובאים מספקים בחו”ל ומשולחים לכתובת אותה מסר הקונה – ומפעילת האתר מהווה בעצם “גורם מתווך” המבטיח מגוון מוצרים איכותי במחיר משתלם ובתנאי אספקה נאותים, וככלל, אין מפעילת האתר מחזיקה בסחורות בתחומיה, למעט במקרים בהם יפורט כן בדף המוצר. יצויין עוד, כי זמן אספקה זה, הוא זמן מירבי ומהווה שקלול של גורמים שונים יחד עם עיכובים שונים, אך ככלל, המוצרים מגיעים ללקוח זמן רב לפני כן, ובד”כ כ-14-30 ימים.

2.2 אין מפעילת האתר אחראית במקרה של אי אספקת מוצר כאשר הסיבה לכך היא: כתובת שגויה/לא מדויקת/לא ברורה שהוזנה ע”י הקונה, במקרה שהחבילה הגיעה ליעדה אך לא נמשכה ע”י הקונה מכל סיבה שהיא, במקרה שהחבילה הוחזרה לשולח או במקרה שהחבילה לא שוחררה מהמכס/דואר ישראל.

2.2.1  מרגע אישור ההזמנה – מפעילת האתר תעשה את מירב יכולתה על-מנת לזרז את הליכי השילוח ליעדה המבוקש, אך מטבע הדברים, תהליך שכזה, התלוי בגורמים רבים, לרבות שירותי מיון ושילוח זרים וישראלים, עלול לארוך זמן – ולא כל הגורמים בשליטת מפעילת האתר או תלויים בה.

2.3  מפעילת האתר, תבטח כל הזמנה שנעשית באתר (ולא דרך אתר חיצוני ללוקו0ט או דרך הפניה), קרי, תדאג לפיצוי, החזר כספי או שליחה מחודשת של ההזמנה במקרים הבאים:

החבילה לא הגיעה ליעדה לאחר 35 ימי עסקים – מרגע אישור ההזמנה.

המוצר פגום, שבור או לא מתפקד כפי המוצהר בדף המוצר.

בחבילה שהתקבלה – התגלה מוצר אחר במקום המוצר שהוזמן.

2.3.1 על-מנת לקבל פיצוי, על הקונה לפתוח פניה אל מפעילת האתר בתוך 7 ימים מרגע קבלת החבילה או בטווח שבין 30 ל-40 ימים מרגע ביצוע ההזמנה, במקרה שהחבילה טרם התקבלה או אבדה, ולא יאוחר מכן. את הפניה ניתן לבצע במקומות המיועדים לכך (“צרו-קשר”).

2.3.2  מפעילת האתר רשאית לדרוש מהקונה צילומים, לרבות צילומי וידאו והוכחות שונות על-מנת לוודא את טענותיו לאשורן. כמו-כן, במקרים מסויימים, נציג מטעם מפעילת האתר, יצור קשר טלפוני עם הקונה כדי לברר פרטים נוספים. במקרים מסויימים יתבקש הקונה לשלוח את המוצר אל נציג מטעם החברה – על חשבונו, כדי לבחון את הבעיה.

2.3.3 אי עמידה בתנאים אלו – לא תזכה את הקונה במוצר אחר או בשווה ערך לו או בכל פיצוי/זיכוי/החזר כספי – ולא תעמוד לו כל טענה כלפי מפעילת האתר.

2.3.4  אחריות – תנאי האחריות יחולו בתנאי שנעשה שימוש סביר ופרטי במוצר ושהנזק לא נגרם כתוצאה משימוש לא נכון או מרשלנות של המשתמש, קורוזיה, רטיבות, חשיפה לחום / שמש, נפילה, נזקי חשמל כתוצאה מעליה, קפיצה או שינוי במתח החשמלי ברשת החשמל הביתית, לרבות קצר חשמלי. כמו”כ, אחריות לשנה תחול רק במוצרים שעלותם עולה על 150 ש”ח, ע”פ החוק, ורק למוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגז בלבד, לא כולל כלי נגינה.

2.3.5  לאחר בירור שייערך מול הלקוח ולאחר שישלח המוצר חזרה אל משרדי החברה, לפי כתובת שתימסר, יוצע ללקוח תיקון, החלפה או קבלת מוצר חדש – כל מקרה לגופו ולפי שיקולה הבלעדי של החברה – ע”פ תנאי האחריות.

2.4 במקרה שהחבילה לא שוחררה בתוך 7 ימים ע”י המזמין – במקרה שנדרש תשלום עבור מיסים – לא יעמוד למזמין המוצר זכות לפיצוי או טענה שהמוצר אינו הגיע לידיו.

2.5 מבלי לגרוע בכלליות האמור לעיל, החברה ו/או האתר ו/ או נציגים מטעמם לא יהיו אחראים לאיחורים באספקת המוצרים ו/או השירותים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתם. וביניהן: תקלות במערכות התקשורת השונות- מחשוב ו/או טלפון, אירועים כתוצאה מהשפעת כוח עליון, שביתות, עיצומים, נזקי טבע, מצבי חירום במשק, מלחמה וכיו”ב.

2.5.1 במצב בו נסיבות שאינן בשליטת החברה מנעו את אספקת המוצר ללקוח, תינתן ללקוח האפשרות להמתין לקבלת המוצר ו/או לבטל את העסקה וקבלת כספו חזרה.

2.6.   רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל מפעילת האתר.

2.6.1 יחד עם זאת, מועד השלמת הזמנה ייראה כמועד אישור ההזמנה על ידי כל הבאים, במצטבר (א) אישור חברת האשראי של הלקוח; (ב) קבלת אישור הספק לגבי המצאות המוצר במלאי; (ג) אישור מפעילת האתר (להלן: “המועד הקובע”), וכל המועדים הרלוונטיים, לרבות לצרכי קביעת מועדי אספקה, ייספרו החל מהמועד הקובע בלבד. עיכובים שבאחריות הלקוח יהיו באחריותו בלבד, בהתאם להוראות סעיף 43 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל”ג-1973.ובכל מקרה, מועד השלמת ההזמנה הוא הקובע.

2.7    משלוח המוצרים מבוצע באמצעות דואר ישראל ו/או באמצעות שירות משלוחים אחר לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח במועד ביצוע ההזמנה.

2.7.1    אספקת המוצרים לבית הלקוח באמצעות שירות המשלוחים או שירות הדואר תהייה בהתאם לתנאי חברת המשלוחים או דואר ישראל וכפוף לאזורי החלוקה שלהם.

2.7.2.   באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי מערכת הביטחון ו/או גורמי האכיפה, מפעילת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. מובהר כי בישובים מסוימים, שירות המשלוחים של הדואר מתבצע עד לסניף הדואר הקרוב למקום המגורים של הלקוח – הכל כפי הנהוג ב”דואר ישראל”.

2.8 מאחר והמוצרים המוזמנים באתר מגיעים מחו”ל – ישנה אפשרות שחלק מהמוצרים יחוייבו במיסים (מע”מ, מכס וכדו’) בהתאם לחוק הישראלי, הכל כפי המפורסם באתר רשות המיסים, ובכפוף לבדיקות הנערכות במרכזי המיון. יובהר כי הדבר ייתכן, אך אינו מחייב וכל מקרה לגופו. אי-לכך, אין למפעילת האתר או למי מאחד מספקיה שליטה על כך או צפי לגבי היתכנות חלות מסים על הזמנות מסויימות.

2.8.1  אי שחרור חבילה אותה הזמין הלקוח, מסניף הדואר או ממשרדי המכס – לא ייחשב בשום פנים ואופן כמוצר שלא התקבל או הגיע ליעדו, ולא תעמוד לו טענה בדבר אי קבלת החבילה.

2.8.2 במקרה שחבילה ממתינה לאיסוף ותשלום מיסים – על הלקוח לשחררה בתוך 7 ימים, ולא יאוחר מכן. עיכוב החבילה למשך זמן ממושך, עלול לגרום לביטול “ביטוח המשלוחים” כמפורט בסעיף 2.4.

2.9.    חישוב מועדים. זמני אספקת המוצרים/שירותים המפורטים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג ו/או ימי שבתון) ממועד השלמת ההזמנה כהגדרתו לעיל.

3.1.   רוכש מוצר רשאי לאסוף את המוצר ישירות באיסוף עצמי ממחסני מפעילת האתר, ממחסני הספק או נציג מטעמם, כמפורט בדף המכירה של המוצר – ורק אם צויינה אפשרות זו. במקרה של ספק האם ניתן לבצע איסוף עצמי במוצר מסוים ומקום ומועד האיסוף, יש לפנות לבירור האמור, לשירות הלקוחות של מפעילת האתר.

3.1.1  איסוף המוצר יתבצע בתוך עד 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. לקוח שלא יאסוף את המוצר עד המועד כאמור, מפעילת האתר תהא רשאית לחייב את הלקוח בדמי אחסנה בסך 50 ₪ ליום ו/או לקבוע בכל עת כי הדבר ייחשב כהודעת הלקוח בדבר ביטול העסקה, מפעילת האתר תהא רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול כמפורט בסעיף 4.4 לתקנון זה ולקזז כל סכום אחר המגיע לה, לרבות בגין דמי אחסנה כאמור, בסך שלא יפחת מ- 50 ₪ ליום. עוד יצויין, כי לקוח אשר לא יאסוף מוצר שנשלח אליו – לא יוכל לטעון שלא קיבל את החבילה בזמן ו/או בכלל. רק במקרה שהחבילה תוחזר לשולח – יוכל הלקוח להגיש בקשה לזיכוי בגין הזמנה שלא מומשה, לאחר שזו התקבלה חזרה אצל השולח.

3.2  מפעילת האתר  ו/או הספקים ו/או מי מטעמם רשאים לדרוש, בכל עת, פרטים נוספים או אסמכתאות (כגון הצגת תעודת זהות) לגבי המשתמש ו/או בעל כרטיס האשראי ששימש להזמנה, לרבות לצורך זיהוי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר/קבלה/אישור רכישה כתנאי למסירה המוצר – כדי לוודא שהחבילה אכן מגיעה לקונה המקורי.

3.2.1 עוד מוסכם, כי המשתמש יהא אחראי לשמירה על סודיות סיסמתו באתר, וכן, על כל פעולה ושימוש שייעשו בחשבונו, בין אם נעשו בסמכות המשתמש ובידיעתו ובין אם לאו. המשתמש מצדו מתחייב כי ידווח מידית למפעילי האתר על כל שימוש בלתי מורשה בחשבונו, בכדי שאלה יוכלו לנקוט בצעדים הנדרשים על-מנת להפסיק השימוש כאמור.

3.3    למיטב ידיעת מפעילת האתר, המוצרים הנמכרים באתר קיימים במלאי אצל הספקים השונים. מוצרים שאזלו מהמלאי מוסרים מהאתר עם קבלת הודעה מהספק בדבר שינויים במלאי. יחד עם זאת, מובהר כי מפעילת האתר אינה יכולה להתחייב בוודאות כי מוצר מסוים נמצא במלאי או להבטיח את המצאות מלאי בכל עת, ואין להסתמך על כך. יחד עם זאת, יובהר, כי עם היוודע אודות מקרה של שינויים במלאי, מתחייבת מפעילת האתר לעדכן את המוצר באתר.

  1.  מוסכם כי רישומי האתר ומערכות מפעילת האתר מהווים רשומה מוסדית כהגדרתה בפקודת הראיות [נוסח חדש], תשל”א-1971, ויהוו ראיה מוחלטת לנכונות האמור בהם. מפעילת האתר תהיה רשאית, אך לא מחויבת, לאכוף את הוראות השימוש באתר ולפעול בכל מקרה בו עלה חשש סביר להפרתם מצד משתמש או צד ג’ כלשהו. במקרים של תוכן פוגעני, המפר זכויות של צדדים שלישיים או פסול מסיבה אחרת, מפעילת האתר תפעל על פי נוהל “הודעה והסרה” ותסיר את התכנים המפרים תוך זמן סביר ממועד קבלת הודעה.

4.1.    בין היתר, ומבלי לגרוע מהוראות כל דין, אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר אלא אם כן מפעילת האתר נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

4.2.    חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לפרסם תמונות ו/או סימנים מסחריים ו/או מפרטים ו/או סרטונים המופיעים באתר ללא אישור מראש ובכתב ממפעילת האתר או בעל הזכויות המתאים. מפעילת האתר רשאית להפעיל נוהל הודעה והסרה בכל מקרה של חשד להפרת זכויות של צדדים שלישיים, לרבות זכויות קניין רוחני, זכויות יוצרים, סימני מסחר וכל זכות אחרת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. כל צד יהיה אחראי למעשיו ומחדליו לרבות בקשר לתכנים המפורסמים על ידו. מפעילת האתר לא תשא באחריות להפרות של צדדים שלישיים.

4.3.  במקרה של הפרה או פגיעה מצד משתמשים, ספקים או צדדים שלישיים מפרים לכאורה, תהיה רשאית מפעילת האתר להעביר לצד הנפגע את פרטי הצד האחראי לכאורה לפרסום הפוגע ו/או המפר (להלן: “הצד האחראי”), על פי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תועלה כנגדה כל טענה מצד הצד האחראי , לרבות בשל מסירת פרטיו כאמור, וכן מצד הצד הנפגע לכאורה, לרבות בקשר לכל עילה ו/או טענה ו/או דרישה אשר ניכר על פניה כי היא נובעת ממעשה או מחדל של צד שלישי. הצד הנפגע לכאורה לא ינקוט בהליכים משפטיים במקרים כאמור לעיל כנגד מפעילת האתר לכל הפחות כל עוד לא מוצו ההליכים כנגד הצד האחראי לכאורה.

4.4. מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת, על כל משתמש, לרבות ספק, וכן לגבי מוצר או שירות באתר, יחולו ההוראות הבאות:

4.4.1.    המשתמשים מחויבים למילוי הוגן של פרטים מדויקים ונכונים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי מסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית.

4.4.2.    חל איסור מוחלט על משתמשים לעשות שימוש בשפה ו/או בתוכן פוגעניים, בוטים, מגונים ו/או שיש בהם כדי להעליב ו/או להשמיץ ו/או שעלולים להוות באופן כלשהו לשון הרע ו/או הפרה של הוראת חוק כלשהו. משתמש אשר שהפר סעיף זה, ישפה את מפעילת האתר, מייד עם דרישתה הראשונה, לרבות בגין כל דרישה, טענה או פנייה אשר תופנה אליה מצד שלישי כלשהו.

4.4.3.    מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מפעילת האתר רשאית, אך לא חייבת, לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה, כנגד משתמשים אשר יפרו הוראות כל דין ו/או הוראות תקנון זה. במקרים של הפרה כאמור מפעילת האתר רשאית להסיר לאלתר כל משתמש ו/או תוכן ו/או מוצר מהאתר ו/או להעביר את פרטי המשתמש לכל רשות סטטוטורית ו/או לכל גורם אחר, ו/או לנקוט בכל צעד אחר הנדרש בנסיבות העניין לפי שיקול דעתה המוחלט של מפעילת האתר.

4.4.4.    מובהר בזאת, כי מפעילת האתר רשאית לערוך ו/או לתקן ו/או להוסיף ו/או למחוק ו/או לא לשקלל ו/או לא להציג כלל כל פריט תוכן או כל חלק ממנו, והכל מבלי שתהא מחויבת להודיע על כך מראש או בדיעבד.

4.4.5.    מפעילת האתר רשאית לפרסם באתר, או בכל אמצעי או מדיה אחרים, את התכנים ו/או חלק מהם, לרבות נתוני משובי משתמשים או כל חלק מהם ו/או לעשות בהם שימוש לכל מטרה אחרת, לרבות פרסום האתר, ולמשתמשים לא תהא כל טענה כנגד פרסום כאמור.

4.4.6.    למפעילת האתר אין כל דרך להתחקות אחר זהות המשתמשים באתר ומניעיהם, ואין ולא תהיה לה כל אחריות בקשר אליהם. אחריותה הבלעדית והממצה של מפעילת האתר לגבי ספקים תהיה למסירת פרטיהם ועם מסירת פרטים כאמור תהיה משוחררת מכל חובה אחרת, והמשתמש ייראה כמי שמיצה את זכויותיו כלפי מפעילת האתר באותו עניין.

4.4.7.    אין לראות בהצגת תכנים באתר, לרבות משובי משתמשים או בעיבוד הנתונים המועלים בהם והצגתם משום חוות דעת ו/או המלצה ו/או הבעת דעה ו/או עידוד מטעם מפעילת האתר ביחס לספקים ו/או למוצרים ו/או לשירותים אשר בקשר עימם הוצגו, ואין להסתמך עליהם.

4.4.8.    ככלל, מפעילת האתר רשאית להציג את התכנים או חלקם באופן אוטומטי. כל התכנים מוצגים כמות-שהם, מבלי לבדוק את אמיתותם ו/או דיוקם. מפעילת האתר לא תישא באחריות מכל מין וסוג שהוא לנזקים ישירים או עקיפים ככל שיגרמו לצד כלשהו, לרבות למשתמשים, כתוצאה ו/או בקשר עם התכנים.

4.5.    מפעילת האתר, רשאית לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש או ספק מלהשתתף במכירות באתר, באמצעות חסימתו, לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים, אשר אינם מהווים רשימה ממצה:

4.5.1.    מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

4.5.2.    מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי התקנון;

4.5.3.    מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן, בכתב או בטלפון, פרטים מטעים;

4.5.4.    מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילת האתר ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו;

4.5.5.    בכוונת מבצע הפעולה לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו יזכה לצד ג’ ו/או לסחור בו.

4.5.6.    במקרה ונפלה בתיאור המוצר  טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

4.6  הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת דואר אלקטרוני המעודכנת בכרטיס הלקוח.

5.1.    לקוח רשאי לבטל הזמנה רק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות שהותקנו על פיו.

5.2.    מועדים למתן הודעת ביטול. לשם הנוחות בלבד, להלן התנאים לביטול הזמנה בעסקת רכש מרחוק. התנאים הקובעים הם הוראות החוק והתקנות כפי שיהיו מעת לעת.

5.2.1.    ברכישה של נכס/מוצר – עד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הנכס/המוצר; ובמקרה ספציפי של ביגוד והנעלה עד 48 שעות מרגע קבלת המוצר.

5.2.2.    ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע ההזמנה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

5.2.3.    ברכישת מוצרי תיירות, שוברים, תווי קניה או מוצרים אחרים שנקבעו להם כללים בתקנות – בהתאם לאותן תקנות וכפי שיופיע בעמוד המכירה.

5.2.3.1  ערך הטובין יעלה על 50 ש”ח כתנאי לביטול העסקה.

5.3.    ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, לרבות כמפורט בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן:

א.    טובין פסידים;

ב.    שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;

ג.    “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995;

ד.    טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה (כגון מוצרי דפוס);

ה.    טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

ו.     גיפט-קארד, שובר וירטואלי.

5.4.    דמי ביטול. על פי חוק הגנת הצרכן, מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪  לפי הנמוך מביניהם, במידה שבחרת לבטל את ההזמנה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה לתיאור המוצר.

5.5.    ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה בכתב למפעילת האתר בלבד, באמצעות עמוד “צור קשר” או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של מפעילת האתר, תוך ציון הפרטים הרלוונטים להזמנה.

5.6. המוצר צריך להישלח למשרדי החברה בכתובת שתימסר, באריזתו המקורית ובפרט שלא נעשה בו שימוש – כתנאי להחזר כספי.

  1. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק המוצר המוצר או השירות הרלוונטיים. מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות או חבות למעט כאמור מפורשות בהסכם זה ובהתאם להוראות הדין שאין להתנות עליהם.

6.1 אחריותה של מפעילת האתר, בכל מקרה שהוא, תהיה מוגבלת במידה המרבית המותרת על פי הוראות כל דין. אין באמור בכדי לגרוע מכל הוראת חוק מחייבת, לרבות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981.

6.2   מפעילת האתר ו/או מי מטעמה אינם אחראים על השירות והאחריות למוצרים המוצעים ומסופקים באתר לאחר מכירתם, לרבות לאחריות בגינם, תיקונם ו/או לאספקת חלקי חילוף, ולמעט כקבוע על פי דין האחריות בגין האמור, ככל שישנה על פי דין, חלה באופן בלעדי על הספקים למעט במוצרים בהם מצוין אחרת בדף המכירה.

6.3  מפעילת האתר משמשת כאמור כמתווך בין ספקים בחו”ל לבין לקוחות בארץ, ובמקרה של ספק מוצרים הממוקם מחוץ לגבולות למדינת ישראל, תסייע מפעילת האתר לקונה, ע”פ שיקול דעתה, לטעון את טענותיו כלפי הספק – במקרים של תקלה, פגם ותפקוד לקוי של המוצר. הקונה נדרש לשיתוף פעולה מצידו, בכל הנוגע להמצאת הוכחות כגון צילומים ואף לשליחת המוצר אל הספק או אל משרדי החברה – על חשבון הקונה, ומבלי שיוכל הקונה לבוא בטענה כל שהיא אל מפעילת האתר, בנושא האחריות למוצר.

6.4.   אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי שירות ואחריות בגין המוצרים לאחר מכירה, בין אם במכירה רגילה ובין אם במכירה יומית ו/או אישית ו/או אחרת, נמסרו למפעילת האתר ע”י הספקים והינם באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים. למען הסר ספק, יובהר שמקרה שלא צויין ונקבע אחרת בדף המכירה או על פי דין, הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר.

6.5   העדר אחריות לתכנים ואתרים של צדדים שלישיים. מפעילת האתר לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.

6.6   העדר אחריות לשירותים טכנולוגיים. מפעילת האתר עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר. יחד עם זאת, מפעילת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות יזומות או אחרות, קלקולים או תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי pבזק ו/או בקווי התקשורת הבין – לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט. מבלי לגרוע מהאמור, מפעילת האתר לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי  לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהזמין מוצר באמצעות האתר ו/או לעדכן הזמנה ו/או לבצע פעולה כלשהי באמצעות האתר.

6.7  מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר.

6.8  מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת, כל אחריות ו/או חבות מצד מפעילת האתר תהיה מוגבלת בכל מקרה שהוא לנזקים מוכחים וישירים בלבד, ולא תעלה על חמישית (20%) מהסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח עבור המוצר או השירות (להלן: “התמורה”), או מלוא סכום התמורה (100%) במקרה בו מפעילת האתר הנה ספק המוצר או השירות ובהם בלבד.

  1.   ביטול עסקה הנו סעד ממצה וסופי. הסעד הבלעדי והממצה שיהיה למשתמש במקרה של הפרה יסודית של התקשרות כלשהי להזמנת מוצר או שירות יהיה ביטול הזמנה, ולא תהיינה למשתמש טענות נוספות כנגד הספק או מפעילת האתר.

7.1.    נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור מוצר או שירות כלשהו, כגון מחיר הנקוב באגורות במקום בשקלים, לא יחייב הדבר את מפעילת האתר. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. בכל מקרה/בעיה/תלונה, הקונה מתבקש ליידע את מפעילת האתר.

7.2.    מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מפעילת האתר ו/או מי מטעמה יהיו אחראים לנזקים ישירים ומוחשיים בלבד שייגרמו למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

7.3    מוצרים ושירותים באחריות מפעילת האתר. במקרים בהם צוין במפורש בעמוד המוצר כי מפעילת האתר הינה גם ספקית המוצרים, יחולו על מפעילת האתר החובות המתחייבות והחלות באופן רגיל על יצרן או יבואן, לפי העניין.

7.4.    מיאון אחריות מוחלט בקשר עם פעילות האתר. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, השירות באתר ניתן ללא כל מצג או התחייבות משתמעת, כמות שהוא .(AS IS) לא תהיה למשתמש או למבצע הפעולה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי מפעילת האתר בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.

  1.  מדיניות הפרטיות של האתר מהווה חלק בלתי נפרד מהוראות התקנון.

8.1.  . מפעילת האתר מתחייבת שלא לעשות כל שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש, אלא אם כן הדבר נדרש על פי דין, כדי למנוע שימוש לרעה או כדי להגן על זכויותיה. מפעילת האתר תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן השירות.

8.2.    מידע. מידע לגבי משתמש מסוים או בכלל יכלול, בין היתר, את כל הפרטים שמסר, ישירות או בעקיפין, למפעילת האתר במועד הרישום לאתר ו/או לאחר מכן ו/או פרטים הקשורים ו/או נובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר.

8.3.    למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל מידע לגביו יישמר במאגרי המידע של מפעילת האתר.

8.4.    מבלי לגרוע מכלליות האמור, ברישומו לאתר, המשתמש מאשר למפעילת האתר לאגור מידע כאמור וכן להעביר, ככל שיידרש, מידע כאמור לצדדים קשורים, לרבות חברות המוחזקות על ידי מפעילת האתר (חברות בנות) ו/או מחזיקות במפעילת האתר (חברה אם) ו/או מוחזקות על ידי אותם בעלים (חברות אחיות) ו/או כל חברה הקשורה עם מפעילת האתר בפעילות עסקית או בדרך אחרת, הכל, לבד או עם אחרים (להלן: “צדדים קשורים”).

8.5.    הסכמה לקבלת דברי פרסומת. במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ו/או מסירת כתובת מייל ו/או בביצוע הזמנה המשתמש מסכים ומאשר למפעילת האתר ו/או לצדדים קשורים לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת ועל פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים מקבוצת מפעילת האתר לרבות אתרים המופעלים ו/או מנוהלים על ידי מפעילת האתר ו/או צדדים קשורים , לרבות הצעות לרכישת נכס או שירות ו/או דיוור פרסומי מכל סוג שהוא ו/או הודעות מערכת ו/או הודעות שירות ו/או הודעות אחרות ללקוחות.

8.5.1.    בקשת הסרה לפי חוק התקשורת: הנך רשאי, בכל עת, לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של מפעילת האתר, לרבות באמצעות לחיצה על קישור ההסרה בתחתית כל הודעת מייל שתשלח אליך מאת מפעילת האתר, ובמקרה כזה לא יישלחו אליך הודעות המהוות דבר פרסומת כהגדרתו בחוק.

8.5.2.    בקשת הסרה לפי חוק הגנת הפרטיות: לחילופין, הנך רשאי לבקש את מחיקתך ממאגר המידע של מפעילת האתר, ובמקרה כזה יימחקו כל הרישומים הנוגעים לך למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים אודות פעולות אשר בוצעו על ידך באתר לרבות הזמנות.

8.6.   שם המשתמש והסיסמא האישית נועדו לשימוש אישי בלבד. בשום מקרה שהוא, מפעילת האתר לא תישא באחריות לכל פגיעה בפרטיות או כל פגיעה אחרת שתיגרם עקב שימוש לא מורשה בשם המשתמש ובסיסמה האישית.

8.7.    הרשאה להעברת פרטי משתמשים לצדדים שלישיים. המשתמש מאשר בזאת למפעילת האתר להעביר את פרטיו לצדדים שלישיים, לרבות לצדדים קשורים, כהגדרתם לעיל, בין היתר  לצורך אספקת השירותים, וכן לחברת שליחויות ו/או לספקי המוצרים ו/או ספקי שירותים דומים, לרבות לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר, הצעת מוצרים ושירותים קשורים ו/או שירותי פרסום ו/או אחרים.

8.8.    העברת מידע ללא פרטים מזהים. מפעילת האתר תהא רשאית להשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לצדדים קשורים ולכל גורם אחר לצורך בחינת מספר מבקרים באתר, פילוח הרגלי קניה, פילוח גנרי, התאמת מודעות פרסומת בהתאם להרגלי גלישה ולכל מטרה אחרת), בין היתר, במטרה לשפר את פעילות האתר והשירותים המוצעים בו. במקרה זה הנתונים יהיו אנונימיים ולא יתייחסו אליך אישית או יזהו אותך, וניתן יהיה לעשות כל שימוש במידע, ולהעבירו ללא הגבלה.

8.9.    שימוש בעוגיות (cookies). מפעילת האתר תהא רשאית לעשות שימוש ב”עוגיות”, קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב המשתמש, לרבות על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. אתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב “עוגיות” או שיימחקו.

8.10.    מילוי משובים והודעות מערכת. מפעילת האתר רשאית, אך לא חייבת, לפי לשיקול דעתה הבלעדי, לשלוח לכל משתמש הודעות מערכת, לרבות שאלוני משוב בהם יתבקש המשתמש לחוות דעתו, על הליך המכירה, הספק, המוצר או השירות אשר נרכשו על ידו ולדרגם בהתאם (להלן: “המשובים”). ככלל, עיבוד נתוני המשובים ייעשה באופן אוטומטי באמצעות מערכת ממוחשבת, למעט ביחס לנתוני מלל שייכתבו ויוספו על ידי המשתמש. המשתמש מסכים מפורשות לקבל הודעות מערכת, משובים והודעות שירות או אחרות, זאת אף גם לאחר הסרתו מרשימת התפוצה לקבלת דברי פרסומת.

8.11    איסוף נתונים  אודות מיקום בזמן שימוש באפליקציה סלולרית. מפעילת האתר רשאית לאסוף נתונים המבוססים על מיקום המשתמש. המשתמש מאשר למפעילת האתר לאסוף את נתוני המיקום שלו ולעשות שימוש בנתוני המיקום בהתאם להוראות תקנון זה ומדיניות הפרטיות לרבות העברתו לצדדים קשורים. ניתן לכבות את פונקציית המיקום במכשיר הסלולרי ובכך למנוע ממפעילת האתר לאסוף את המידע כאמור בסעיף זה.

8.12   פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט במחוזות תל-אביב או מרכז.

נוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הינו הנוסח הקובע בכל עת. התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 1.4.2020

לו-קו0ט: מחירים זולים, איכות גבוהה http://lowc0st.co.il

משהו לא ברור מספיק?

מוזמנים לפנות אלינו דרך עמוד יצירת הקשר. אנחנו מחכים לכם

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/GY7Dn