מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב: מוצר גאוני ומציל חיים!

אביזר מניעה שכחת ילדים ברכב באוטו

מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב: מוצר גאוני ומציל חיים!

לאור ריבוי המקרים בשנים האחרונות של שכחת ילדים ברכב, טובי המוחות עמלים כדי לספק פתרונות לבעיה: איך להימנע משכחת ילדים במכונית הפרטית או בהסעה לפעוטות? לוקו0ט קוראים לציבור ההורים והנהגים להתעורר, להתוודע לתופעה ולפעול בצורה אקטיבית לפתרונה; אנו מתכבדים להציג את אחד המוצרים הזולים ויעילים שקיימים בשוק, שבאמת יכול להציל חיים! כך לא תשכחו את הילד שלכם ברכב. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

שכחת ילד או תינוק ברכב בימות הקיץ החמים הוא אירוע מסוכן מאד שיכול להסתיים בצורה טרגית למדי: נזק מוחי או מוות. בשנים האחרונות, אנו שומעים על יותר מקרים, ונראה כי הם במגמת עלייה. לכאורה, היינו מצפים, כי הורים ונהגים יפתחו מודעות וכי התופעה תלך ותתמעט, אך לא כך היא! מה עלול לקרות לילד או תינוק שנשאר ברכב (ביום ממוצע בקיץ)? ; למה הורים זוכרים לנעול את הרכב אבל יכולים לשכוח תינוק באותם רגעים? ; איך אפשר למנוע השארת ילדים / שכחת תינוקות ברכב ללא השגחה?   ;  אילו פתרונות טכנולוגיים קיימים ועל מה אנחנו בלוקו0ט ממליצים?  זוכרים, לא שוכחים – ומצילים חיים!

ריבוי מקרים של שכחת תינוקות וילדים ברכבים הפך למכת מדינה [ צילומסך מאתר וואינט והארץ]

החל מ-2008 – המודעות עלתה, אך עדיין התופעה הולכת וגוברת

העיתונים מדווחים על תינוקת בת תשעה חודשים שנשכחה ברכב ומתה – והסבתא שצועקת צעקות שבר ונמצאת בהלם טוטאלי; תינוק כבן חצי שנה שנשכח משעות הבוקר, התגלה בשעות הצהריים ללא רוח חיים

הסטטיסטיקה מדברת על כמה עשרות מקרים בשנה, שחלקן מסתיים בחמוות. מתחילת שנת 2008 ועד אמצע 2013, נרשמו מעל 200 מקרים בהם הושארו ילדים ברכב, וב-12 מקרים הדבר הביא למותם של הילדים. במילים אחרות: אין שנה שאין בה ילדים/תינוקות הרוגים. במדידות אחרות שנעשו בארה”ב (1998-2013) מדובר על מאות מקרים של תינוקות וילדים הרוגים. נתונים מהשנים האחרונות מראים תמונה עגומה יותר, למשל: למרות שכל אדם שיישאר ברכב מצוי בסכנה, 77% מהנפגעים הם תינוקות (גילאי 0-3); 86% מהמקרים התרחשו דווקא ברכבים פרטיים (ז”א, לא רכבי הסעות או משהו בסגנון). במעקב שמונה השנים עד שנת 2016, מדובר ב-274 מקרים של השארת ילדים ברכב וב-18 מקרים שהסתיימו ממוות.

בינתיים, נשמעות קריאות להצעת חוק מחייבת: לחייב כל נהג המסיע תינוקות (הורה/נהג הסעות) להתקין מכשיר למניעת שכחת תינוקות וילדים ברכב. עד אז, אנחנו ממליצים לכם בחום ללמוד את התופעה ולפעול באופן אקטיבי למיגורה!  אומרים שאם מבינים אז פועלים. אז בואו נזכיר לכולם, מה קורה לילד או תינוק שמישהו השאיר אותם בתוך מכונית והלך לו לעיסוקיו.

מה קורה לתינוק או ילד שנשכח באוטו?

טוב, את הסוף לצערנו כולם כבר מכירים (שלא תדעו..). אבל למעשה, ילד שנשכח ברכב יכול לחוות אחד מהתופעות הבאות או שילוב של כמה ביחד:

השארת ילד ברכב ללא השגחה – יכולה להסתיים באסון!
  1. מחסור בחמצן – רכב הוא מקום סגור, לא מאוורר עם הספקת חמצן מסויימת ולא בדיוק עשירה
  2. שאיפת גזים רעילים – שנפלטים מחלל הרכב בחום גבוה
  3. חנק – עקב איבוד הכרה (צניחת בסיס לשון) או עקב מחסור בחמצן ושאיפת גזים רעילים
  4. מכת חום – כאשר הגוף מתחמם, ממש כמו מכונה, הוא מכבה את עצמו. הוסיפו לזה בכי וצעקות, וטמפרטורת הגוף תעלה עוד יותר. במצב כזה הגוף “יכבה” את עצמו, הילד/תינוק יחווה עילפון, חנק, מוות.
  5. איבוד נוזלים – עקב שהיה בחלל בעל חום גבוה למשך זמן. קחו בקבוק מים, פתחו פתח קטן והשאירו אותו באוטו חם – תופתעו לגלות כמה נוזלים אפשר לאבד בשעתיים.

באתר משרד הבריאות מובא פירוט של קצב עליה הדרגתי של הטמפרטורות בתוך הרכב (דמיינו מה קורה לילד או תינוק שתקוע בפנים), וכך הם כותבים:

רכב השוהה בשמש בחום של 35 מעלות צלסיוס, ואוורר לפני כן באמצעות מזגן, הטמפרטורה בו תגיע ליותר מ-50 מעלות צלסיוס לאחר 20 דקות, ולאחר 40 דקות ליותר מ-65 מעלות צלסיוס.
עליה קיצונית בחום הגוף יכולה להתרחש גם בימים שאינם חמים במיוחד: רכב השוהה בשמש בחום של 22 מעלות צלזיוס, הטמפרטורה בו תגיע ל-47 מעלות צלזיוס תוך 60 דקות. 80% מעליית החום תתרחש ב-30 הדקות הראשונות.

מטבע הדברים, ילדים ותינוקות רגישים יותר לכל שינוי פיזיולוגי – והם יותר חשופים למפגעים שצויינו. למעשה, די באחד הגורמים כדי לגרום למוות במקרה הגרוע ולפגיעה מוחית במקרה הבינוני. שילוב של כמה אלמנטים יכול להיות קטלני ביותר

שכחת ילדים ותינוקות במכונית – למה זה קורה?

מבלי לשפוט או להאשים, ובשתי מילים: הסחת דעת. ובשלוש מילים: חוסר תשומת לב. כשאנו נוהגים, דעתנו מוסחת באופן תמידי. מדוע? מכיוון שקשה מאד להיות מרוכז בנהיגה, ובאותה נשימה להיות מרוכז באופן תמידי לגבי התינוק/ילד שנמצא ברכב. יתרה מכך, רוב האנשים בעולם נושאים עמם מטען מחשבתי יומיומי: מחשבות, בעיות, שאלות ו”סרטים” שרצים בראש כל הזמן, ובייחוד בעת פעולה בה ניתן “לחלום” כמו נהיגה. ואם זה לא מספיק לכם: תינוקות שקטים או ישנים, מגבירים את אופי הבעיה. אין שום סיכוי בעולם שנצליח לשים לב לתינוק שקט, מסיבה פשוטה: אם הוא לא מורגש = האוזניים שלנו יקלטו שהוא לא “שם”.

אסונות לא מבחינים בין דם לדם: הם יכולים לקרות לנהגים טובים, אנשים טובים, הורים טובים.

אתם מרוכזים, מפוקסים ובאמת אנשים אחראיים. באמת. אך מקרה נוסף שיכול לגרום לכם לשכוח ילד לרכב הוא הבלת”ם החביב על כל ישראלי. לכם – יש תוכנית: לנסוע מכאן לשם, לעבור כאן וזהו. אבל, מה קורה שמשתנים בלתי תלויים ולא מתוכננים מתערבים לכם בתוכניות? הנה דוגמה: תיכננתם לעצור למשך 5 דקות בחנות בשביל משהו “קטן”. בדרך – איבדתם את הכרטיס / הכרטיס לא עבד / ראיתם מבצע בחנות קרובה / נזכרת ב”סידורים” נוספים או שהחלטתם שלא לחזור לרכב כל-כך מהר אלא רק בעוד שעתיים.

לפעמים זה בכלל סיפור של “מי מסיע את הילד”. מספיק שמדובר בבעלך, בסבתא או בשכנה, ברגע שהם לא “מתורגלים” ורגילים לזה, הם יכולים להסיח את דעתם די בקלות. עצוב, אבל נכון. ולכל הספקנים או לכל מי שאומר או חושב: “לי זה לא יקרה”, אומרים פסיכולוגים שגם לאנשים המסודרים והמרוכזים ביותר, האוהבים והאכפתיים ביותר – יכול הדבר חלילה לקרות. נראה שאין פה שום קשר להזנחה, זלזול בחיי אדם, גם לא ברשלנות פושעת (רק רשלנות בלתי מכוונת). מדובר פה בשכחה, וככזו – יש למצוא פיתרון הולם שיעזור לנו לזכור, למנוע את המקרה הבא ולהציל חיים!

לוקו0ט בטלגרם

איך למנוע שכחת ילדים / תינוקות במכונית שלכם?

קיימים לא מעט פתרונות למניעת שכחת ילדים לרכב. בתור חברה שמשווקת מוצרים ועוסקת בייבוא, אנחנו מקבלים הצעות רבות, חלקן מפתות וחלקן מפתיעות. מה שחשוב לציין הוא, שיש כמה מוצרים יקרים להחריד – שאכן עושים את העבודה. אפליקציות קיימות בהחלט, ואף התנסנו בכמה, אך לא כולנו דבוקים לטלפון ולא כל דודה/סבתא יכולה להתרגל או לתפעל כזה דבר. קיבלנו כמה פניות, וערכנו בירורים עם ספקים. בדקנו את המוצרים והם נמצאו מתאימים.

באיזו דרך שתלכו, חשוב לדעת ש”להיות מרוכז / בפוקוס” או לאלתר פתרונות – בשום פנים ואופן לא יכול להוות ערובה בטחונית לשלומם של הילדים שלכם. צריך להבין שפיתרון טוב, הוא פיתרון שיפעל בדיוק ברגע שתשכחו. ולכן, קחו את הנושא ברצינות, וחפשו מכשיר / מתקן / אביזר / מערכת שעושה את החיים קלים, מוצר שפועל ומציל חיים, ובדרך ישמור גם על הכיס שלכם.

אם תצליחו לתת מבט לאותו מכשיר, רק פעם אחת בבוקר – תוכלו להנות ממנו, אך גם ממנו תשכחו – לא תהיה בו שום תועלת. כדי להוריד את הסטטיסטיקה הארורה וכדי להציל יותר ויותר חיים של ילדים, יש להעלות את רמת המודעות של כל תושב במדינה; להיות יותר אכפתיים, לשים לב, גם אם לא מדובר ברכב שלכם (רכב חונה למשל); ולפעול לפתרונות מעשים, ולא נעים לומר, להפסיק לסמוך על עצמנו.

 

ומה עם אפליקציה למניעת שכחת ילדים ברכב?

יאללה, כנסו למרקט ותתחילו לחפש, ללמוד ולבדוק על אפליקציה….או שלא בעצם [צילומסך מגוגל-פליי]
אנו לא באים לשלול, ובאמת ניתן כמובן להשתמש באפליקציה, אך זה דורש בדיקה מתוך מגוון לא קטן של אפליקציות, חלקן בתשלום. גם אם מצאתם אפליקציה מתאימה, הרי שתצטרכו לוודא שכל אחד שמסיע את הילד (סבתא, שכנה וכדו’) יש אפליקציה מותקנת ושהוא אכן מפעיל אותה ויודע להשתמש בה כמו שצריך. בנוסף, אם הטלפון הנייד שלכם לא איתכם, הסוללה חלשה וכדומה – לא תוכלו להנות ממה שמציעה האפליקציה.

לדעת חלק מהמומחים, לאביזר/מכשיר חיצוני שאנו לא רגילים להשתמש בו כל-כך יש יותר כוח למנוע שכחת ילדים ותינוקות ברכב, יותר מאשר אפליקציה שמתחבאת לנו בטלפון אי-שם. במיוחד אם הוא דומה לדג צבעוני ו/או מחובר לנו למפתחות הרכב.

 

 

 

הפיתרון שלנו: מכשיר / מתקן / אמצעי / אביזר למניעת שכחת ילדים – צמיד לביש או מחזיק מפתחות?

לא משנה איך תיקראו לזה, אנחנו כבר יודעים מה לחפש, ואפילו מצאנו! התקן למניעת שכחת ילדים ברכב הוא מכשיר קל וקטן, שאפשר לשים בתיק של הילד, להשאיר ברכב או להעביר אותו ל”מסיע התורן”. כך שלא משנה מי יסיע את הילד, תמיד תהיה לו אפשרות להשתמש באביזר החיצוני לשם המטרה לה נועד.  יש לכם שני רכבים? תמיד אפשר לקנות צמיד ספייר!

קיימים מגוון אמצעים למניעת שכחת ילדים ברכב. בלוקו0ט אנחנו בודקים מגוון מוצרים ופתרונות, חלקם זולים וחלקם יקרים להפליא. אנו ממליצים על הפיתרון הלביש המורכב משני חלקים: צמיד אלקטרוני וזמזם. אביזר זה כולל חיישן קרבה, משדר ומקלט. פועל באמצעות סוללות אצבע וסוללת מטבע. מכשיר קטן שיכול להציל חיים – פשוטו כמשמעו, במחיר של שאוורמה+קולה.

 

דגם א: מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב – להורים ותינוקות – מוצר גאוני שמציל חיים!

  • מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב – מוצר גאוני שמציל חיים!
  • בסגנון קייצי ובצורת דג – בצבעים רכים שילדים ותינוקות אוהבים
  • אביזר נייד קל משקל הכולל שני חלקים:
    צמיד לביש – שנשאר צמוד לילד; זמזם אזעקה – שמחובר למפתחות הרכב
  • ניתן להצמיד לתיק הילדים/תינוקות, לחולצה וכדו’
  • פועל באמצעות סוללה אחת מסוג AAA (לא כלול) + סוללת מטבע CR2032  (כלול)
  • טכנולוגיה חדשנית מצילת חיים – מתקן גאוני וקל לתפעול – חובה לכל הורה, ילד ותינוק
  • כולל חיישן קרבה מבוסס מרחק + הפעלת אזעקה במצב של התרחקות מהילד/תינוק
  • מסייע במניעת השארת ילדים ברכב ללא השגחה, בימים חמים ובכלל – תוך סיכון חייהם
  • מסייע במניעת שכחה, חוסר ריכוז והסחת דעת – הודות לזמזם אזעקה רעשני.
  • כולל 2 מפתחות בטיחות – לפתיחה/סגירה של הצמיד הלביש – בידי מבוגר.
  • מידות מכשיר תינוק – צמיד לביש: 23*1.5 סמ’  | מידות מכשיר הורה: 6*3.5*1.4 סמ’
  • טווח פעולה: 0-20 מטר לערך   | כולל פעולה הפוכה למציאת חפצים אבודים, כמו:
    מזוודה, מפתחות, סלולר, ילדים, בעלי-חיים ועוד.  [הפעלה באמצעות מצב S-ON]
  • ניתן להזמין בכמויות – בתיאום מראש

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

קיים דגם נוסף הפועל על אותו עיקרון, רק שאת החלק שאמור להיות צמוד לילד/תינוק – יש להצמיד לחגורה/לתיק וכדומה. העיצוב שונה, וייתכן שיהיה נוח יותר לחלק מהאנשים: מתקן למניעת שכחת ילדים ברכב – גאדג’ט מציל חיים – מוצר חובה להורים, ילדים ותינוקות!

מכשיר מתקן למניעת שכחת ילדים ילד ברכב

  • מתקן למניעת שכחת ילדים ברכב – מוצר חובה שמציל חיים – להורים, ילדים ותינוקות!
  • בסגנון קלאסי בעיצוב ישר ונקי – בצבעי שחור.
  • מתקן / אביזר נייד קל משקל הכולל שני חלקים:
    מכשיר ילדים – שנשאר צמוד לילד; זמזם אזעקה – שמחובר למפתחות הרכב
  • ניתן להצמיד לתיק הילדים/תינוקות, לחולצה, לשעון  וכדו’ – באמצעות שרוך מובנה.
  • פועל באמצעות סוללה אחת מסוג AAA (לא כלול) + סוללת מטבע CR2032 (כלול)
  • טכנולוגיה חדשנית מצילת חיים – מתקן גאוני וקל לתפעול – חובה לכל הורה, ילד ותינוק
  • כולל חיישן קרבה מבוסס מרחק + הפעלת אזעקה במצב של התרחקות מהילד/תינוק
  • מסייע במניעת השארת ילדים ברכב ללא השגחה, בימים חמים ובכלל – תוך סיכון חייהם
  • מסייע במניעת שכחה, חוסר ריכוז והסחת דעת – הודות לזמזם אזעקה רעשני + רטט!
  • מידות מכשיר תינוק: 2.5 סמ’ קוטר, 0.8 סמ’ עובי  | מידות מכשיר הורה: 3.6*1.5*6.0 סמ’
  • טווח פעולה: 0-20 מטר לערך   | כולל פעולה הפוכה למציאת חפצים אבודים, כמו:
    מזוודה, מפתחות, סלולר, ילדים, ארנקים, תיקים, בעלי-חיים, מחשבים ניידים ושאר חפצים יקרי ערך [הפעלה באמצעות מצב S-ON]

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

 

רוצים לדעת איך זה עובד? המשיכו לקרוא.

 

מתקן למניעת שכחת ילדים ותינוקות ברכב – איך זה עובד?

במילה אחת: תזכורת! לא מדובר פה על איזו מערכת מתחוכמת למניעת שכחת ילדים באוטו שלכם, אלא בזמזם עם חיישן קרבה, או יותר נכון: מרחק. המכשיר הינו מתקן קטן, שמשמש כאביזר לביש. חלק אחד הינו צמיד, הנמצא על יד הילד/תינוק (ואם אתם ממש מתעקשים, אז אפשר גם לקשור לתיק של הגן וכדומה). החלק השני מוצמד למפתחות הרכב. בגאדג’ט הזה קיים התקן מקלט-משדר שמוגדר מראש לשמור על מרחק מקסימלי (כמה מטרים בודדים). ברגע שהמרחק גדל, הווה אומר: ההורה/הילד התרחקו זה מזה; הילד נשאר ברכב וההורה יצא מהרכב והתרחק לעיסוקיו וענייניו – נוצר נתק, והמכשיר שמצורף למחזיק המפתחות יתחיל לזמזמם.

ברגע זה, שבו חיישן הקרבה הופעל (עקב גבול מרחק שנפרץ) – ההורה אמור להבין ששכח משהו מאד יקר ברכב: את הילד/תינוק שלו.

הערה: העיקרון החשמלי נכון לגבי שני הדגמים של המכשירים, ופועל בצורה זהה בשני המוצרים.

 

הטיפים שלנו

  1. בדקו את סוללות המכשיר לפני יציאה – הן יספיקו לחצי שנה לפחות, אבל חשוב שיהיה לכם מכשיר שעובד.
  2. לא רק על היד – את המכשיר הלביש, הצמיד במקרה שלנו – אפשר לשים גם על הרגל, על הרצועה בתיק הגן של הילד וכדומה.
  3. זמזם צמוד למפתחות הרכב – לא משנה מה – לעולם אל תפרידו את הזמזם ממפתחות הרכב. כי ברגע האמת, הוא עלול להישאר קרוב-קרוב לילד.

 

לוקו0ט בטלגרם

 

זהו לבינתיים…
מכירים מישהו שהכתבה הזו יכולה לעניין אותו? תהיו חברים טובים ותשתפו! כך נציל חיים של תינוקות וילדים נוספים…

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הפעם זו היתה תלונה על הבאלגן שנמצא על שולחן העבודה ועל ציוד שניזוק בעקבות כך.
אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/IE8
error: תוכן מוגן