חדש בלוקו0ט: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציות חברתיות!

תשלום באמצעות אפליקציות חברתיות PEPPER PAY BIT PAYBOX לוקו0ט

חדש בלוקו0ט: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציות חברתיות!

אתם ביקשתם – ולוקו0ט משתדרגים למענכם: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציות חברתיות להעברת תשלומים, בכל ההזמנות שלכם! זה קל ופשוט, ואפילו בחינם! כל הפרטים בפנים

בשנים האחרונות צצו להם מספר אפליקציות חברתיות שמאפשרות להעביר ולקבל כספים בצורה קלה ונוחה – מבלי לזכור קודים מסובכים, או מספרי חשבונות בנק ארוכים. למה זה טוב? נניח שאתם רוצים לאסוף כסף (למסיבה, מתנה או לועד ההורים של הגן) – אתם כבר לא צריכים להסתובב עם שקית ניילון ולסמן ברשימה מנייר; אתם לא צריכים להשתגע ולרדוף אחרי אנשים – להתחיל להיזכר מי שילם/לא שילם או להרים מיליוני טלפונים. בשביל זה המציאו את האפליקציות החברתיות – שמאפשרות לבצע פעולות שכאלה די בקלות.

לאחר בקשות של מספר לקוחות – לוקו0ט פותחים בפניכם מספר ערוצים לתשלום עבור כל הזמנה: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציית פפר-פיי (PEPPER PAY), ביט (BIT) ו-פיי בוקס (PAY BOX) – שהשימוש בהם קל בצורה מחרידה להפליא: מתקינים, ממלאים פרטים ומעבירים כסף למי שרוצים.
רק נזכיר, שבלוקו0ט אפשר לשלם גם בכרטיס אשראי, העברה בנקאית ואפילו פייפאל

 

 

 Pepper Pay / Bit / Paybox – מה ההבדל?

אין הבדל ממשי בין האפליקציות. פפר פיי שייכת ללאומי, ביט שייכת לפועלים ופייבוקס שייכת לדיסקונט. כל האפליקציות מבצעות את אותה הפעולה ומאפשרות את אותם פיצ’רים: העברת כספים / איסוף כספים בצורה קלה ונוחה. שולחים כסף לאיש קשר בטלפון או מבקשים ממישהו שישלח לכם כסף באמצעות הודעה. האפליקציות החברתיות האלו מאפשרות גם לפתוח “קבוצה” אליה יתנקז כל הכסף למטרה משותפת, כמו איסוף כסף למתנה, לאירוע וכדומה. אכן רעיון חביב שמאפשר חיים קלים ופחות מביכים באפליקציות החברתיות שכבר פעילות כמה שנים.

בפייבוקס מצאנו שני הבדלים שאין במתחרות:

  1. לא חייבים להתקין את האפליקציה כדי לשלם. ניתן גם לשלם באמצעות אתר האינטרנט של פייבוקס. מקלידים את מס’ הטלפון באתר, פרטי כרטיס אשראי ומעבירים כסף.
  2. בפייבוקס לא חייבים למשוך את הכסף לחשבון הבנק, וזאת מהסיבה הפשוטה שפייבוקס מאפשרים לכם להעביר את הכסף “חזרה” לכרטיס האשראי שלכם. אופציה מעניינת לכל הדעות.

כמו שאמרנו, אין הרבה הבדלים: כולן טובות ומהירות, אך פייבוקס, החלוצה בתחום, מציעה 2 פיצ’רים מעניינים במיוחד.

 

 

מאיפה מורידים?

לנוחיותכם, הנה קישורים לכל האפליקציות ועוד כמה סרטונים מצחיקים על הדרך:

פפר-פיי PEPPER PAY – להורדה: למכשירי אנדרואיד  |  למכשירי אייפון

 

פייבוקס PAYBOX – להורדה: למכשירי אנדרואיד  |  למכשירי אייפון

 

ביט BIT – להורדה: למכשירי אנדרואיד  |  למכשירי אייפון

הערות

הנה כמה הערות שחשוב שתדעו, לפני שאתם משתמשים באחת מהאפליקציות

  • כשאתם מעבירים כסף – אתם לא משלמים שום עמלה וזה לא עולה לכם כלום!
  • כדי להעביר כסף לאדם כלשהוא – הכרחי שתהיה לו את האפליקציה. זה בסדר לגמרי אם אין לו את האפליקציה מותקנת, אבל הוא יצטרך להתקין אותה כדי למשוך את הכסף.
  • סטודנטים, צעירים, חברי מועדנים מיוחדים בבנקים וכדומה שמקבלים כסף לבנק דרך האפליקציות הללו – בד”כ לא מחוייבים בעמלות, כי הבנק פוטר אותם מעמלות נרחבות כמו עמלות שורה.
  • שאר האוכלוסיה שתעביר את ההפקדה לחשבון הבנק שלהם, יישלמו “עמלת שורה”, למעט כאמור, מי שפטור מכך.
  • בפייבוקס כאמור, יש פיתרון לכך, מכיוון שאפשר למשוך את הכסף ישירות לכרטיס האשראי.

אכן “אליה וקוץ בה”, אבל צרכנים חכמים שכמותכם, ידעו בטוח מתי וכמה להשתמש.

סיכום

נראה שבהתחשב בקלות השימוש באפליקציות חברתיות והפטור מהצורך לבצע מיליון פעולות או לזכור המון פרטים, העברות הכספים באפליקציות החברתיות הן משתלמות. אם אתם רק מעבירים כספים (או משלמים, כמו על קניית מוצרים בלוקו0ט) זה חינם לגמרי. אם אתם מקבלים כספים באמצעות האפליקציה, כדאי שתבדקו עד כמה עמלת השורה (אם בכלל) תגרום לכם להפסד כספי. במקרים כמו מישהו שחייב לכם כסף ו”כבר לא נעים”.. יכול להיות ששווה גם במחיר של גביית עמלה מצד הבנק. פייבוקס כאמור, מאפשרת פיתרון שיכול לדלג על עמלות בנקאיות: העברה לכרטיס אשראי האישי שלכם!

 

[קרדיט לתמונות: אתרי פפר-פיי, ביט ופייבוקס]

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך.למשל, הכתבה הזו צמחה משאלה ובקשה לתמיכת תשלומים באפליקציות חברתיות להעברת תשלומים? אז פעלנו לשינוי, ועכשיו זה אפשרי!. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/RCX

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן