סוף סוף: כרטיסי טיסה לאומן במחירים זולים – שוברים את הקרטל!

טיסה בזול לאומן ראש השנה שבועות חנוכה פורים סוכות פסח במחיר נמוך לוקו0ט

סוף סוף: כרטיסי טיסה לאומן במחירים זולים – שוברים את הקרטל! לוקו0ט מגלים לכם את הסוד שלא רוצים שתדעו

לאחר שנים של מחירים גבוהים בהגזמה, שבירת חסכונות, לקיחת הלוואות וטעם מריר בפה – יכולים הנוסעים הקבועים / המתמידים / החדשים לשמוח באמת: לוקו0ט חושפים בפניכם את הסוד לחיסכון עצום בקניית כרטיסי טיסה לאומן שמים קץ לביזבוז הכספים – ושוברים את הקרטל!

מדי שנה מבקרים באומן מאות אלפי יהודים (ועוד מיעוט של אינם-יהודים), מתוכם – כמה עשרות אלפים רק באומן ראש השנה, שהוא ללא ספק האירוע (ויש מי שיאמר פסטיבל) המרכזי בחסידות ברסלב. בין אם נסעתם בעבר, ובין אם אתם נוסעים קבוע ו/או מתכננים לנסוע בזמן הקרוב או מכירים מישהו שנוסע לאומן – כדאי מאד  לקרוא ולפרסם את הדברים שנכתוב.
הדברים שהולכים להופיע כאן על הכתב, הולכים להכעיס כמה אנשים – כי המון המון כסף הולך להחסך מהמקומות הנכונים. הדברים יתבארו בהמשך.

 

 

שנים של ביזבוז כספים וחוסר צדק צרכני משווע

אין מי שלא נסע ולא מכיר את התופעה: מאות אלפי יהודים קונים כרטיסים במחירים מופקעים, לפעמים אף נרכשים מספר כרטיסים – לבני המשפחה והחברים, והביזבוז וחוסר הצדק הכלכלי חוגג כאן!  אין זה משנה אם אתם נוסעים בפעם הראשונה או נוסעים כבר 15 שנה. מחירי הכרטיסים לטיסות לאומן הם יקרים ברמה מחרידה, והם תמיד היו כך.
נסיונות שלנו, כמו בכל שנה, לברר כמה עולה כרטיס לצליין נוצרי להגיע לתל-אביב (מקייב, בכיוון ההפוך), הדהימו אותנו בכל פעם מחדש: 150-300$ לכרטיס. ושלא תטעו: זה לא משנה םע אותו נוסע/תייר אוקראיני/רוסי צליין באמת או לא – המחיר יהיה נמוך משמעותית פי 2-3.5 בקירוב.

האם המצב הולך להשתנות? אם לא נעשה משהו בנדון – נראה כי שום דבר לא ישתנה. וכמו שהפתגם העממי אומר: פראיירים לא מתים – הם רק מתחלפים! ולכן, לפי דעתנו, כל העניין תלוי באמת רק בצרכנים, הווה אומר, בנוסעים ובתיירים שנוסעים לאומן. רוצים כרטיסי טיסה לאומן בזול? במחירים שפויים ונורמלים? הפשילו שרוולים והתחילו להצביע בארנק!

 

 

 

הסוכן שלא ישן

לפני שהחלטנו להסתער על נושא כרטיסי טיסה לאומן, שתינו כוס מים, נרגענו ונשמנו. החלטנו להפעיל את גלגלי המוח, לבדוק את הנושא על כל צדדיו.

אז בואו ונספר לכם קצת על המחקר שעשינו:

  • ראשית, שוחחנו עם האנשים –  שזה הדבר הכי חשוב בעינינו! רבים התלוננו על ניצול ציני של רצון בסיסי להגיע למדינת עולם שלישי  באירופה. לא עסק שאמור להיות יקר, אתם יודעים…
  • אפילו התייעצנו עם כלכלן – וניסינו לבדוק את המושג הנקרא “היצע וביקוש”  תוך השוואה ל-3 אחרונות ועמידה על מספר המטוסים היוצאים כדי להביא את כל אותם חסידים לאומן. ובכן נחשו מה, אין שקר והטעיה גדולים מאלו! פשוט זורים חול בעיני הציבור. ונסביר מדוע: כמובן שאפשר להתווכח על זה, ואפשר אף להוכיח מצבים של “היצע וביקוש” בשוק שאכן מתקיימים, אבל בנושא של הטיסות של אומן, מדובר – בלא פחות – קרטל משומן של עסקנים ובעלי עסקים שרוצים לגרוף רווח נאה. רוצים הוכחה? המחירים המופרזים (לעומת מי שמזמין מראש ו/או מחיר כרטיס טיסה לצליין אוקראיני בפער עצום). רוצים עוד הוכחה? “מעולם לא אמר אדם: צר לי המקום שאטוסה לאומן”. ובעברית: אין מצב אמיתי בו מישהו מנסה להזמין כרטיס לאומן והוא מסורב מכיוון ש”אזלו המקומות”. מיד יהיו מטוסים, תמיד יהיו מקומות. מטוסים יוצאים בשרשראות עמוסים בכל טוב של נוסעים, ומטוסים אחרים פשוט ממתינים להעמסות. יש מקום לכולם, ואין באמת ביקוש הגדול מההיצע. כי אם צריך 100 מטוסים – אז יהיו 100!  אם צריך 150 – אין שום בעיה, תקבלו 150 מטוסים. חיזוק לטענה זו, ניתן לראות במחירים הגבוהים, שבעצם מהווים תמריץ לחברות התעופה להפקיע מחירים.
  • בנוסף, הגיעו אלינו מספר עדויות – בנוגע לסיטואציה בה שני אנשים עומדים בשני דלפקים סמוכים. האחד יהודי והשני אינו-יהודי, ושניהם זקוקים לכרטיס טיסה “דחוף”. בוודאי לא תתפלאו שפער המחירים עמד על מאות דולרים לטובת האינו-יהודי. ואם אתם עדיין שואלים למה: כדאי שתקראו את הכל מההתחלה!
  • וכמובן שלא שכחנו לדבר עם הסוכן המודאג – שהיה ממש מוטרד מעצם הרעיון על כתיבת הכתבה מטעמים לא ענייניים שלא ממש ברורים לנו. לא היינו יכולים לדלג על שלב זה, מכיוון שרבים הם המזמינים דרך הסוכנים, בעצם נעזרים בשירותי חברות ישראליות כדי לספק כרטיסי טיסה לנוסעים אומנה. אותנו, איך לומר, הוא לא שיכנע: המחירים המוצעים דרך סוכני הנסיעות הם עדיין גבוהים ודי מתואמים! קרטל בנושא כרטיסי טיסה לאומן, כבר אמרנו?
  • לקינוח – התלבשנו על כל האתרים הקיימים – בארץ ובחו”ל – וביצענו “מעקבים” – לפני / בסמוך לזמנים ה”חמים” / ואחרי – כדי לבדוק את תנודות המחירים.

את המסקנות המתבקשות ואת הפיתרון לבעיית הגזל המשווע בעניין כרטיסי טיסה לאומן – תוכלו לקרוא בהמשך!

 

 

 

כרטיסי טיסה לאומן בזול – יש דבר כזה?

ברור שיש, רק לא רוצים שתדעו. יש לנו עשרות עדויות וקבוצות שלמות של אנשים שטסים כך באופן קבוע. למה? כי זה הרבה יותר חסכוני, צודק, נכון וחכם – וכי אף אחד באמת לא רוצה לשלם פי 2-3 על כרטיס טיסה למדינה נידחת באירופה!  ומסתבר שמדובר בסוד-שאינו-סוד, שידוע לעוסקים בדבר ולצכרנים הנבונים מבינהם. מי שמפחד או מלא בתירוצים – יעדיף כמובן לשלם ביוקר – דרך חברה ישראלית / סוכן וכדומה.

יתרה מכך, לא רק שאין מדובר בענין חדש – אלא מדובר אפילו בנוהג קבוע אצל אנשים מסויימים – רק כדי להמתקי את הגלולה המרה של מחירי הטיסות. במחקר שערכנו ושאת מסקנותיו נציג לפניכם (בצורת הפיתרון!!) תכננו תוך שילוב של כמה שיטות וטיפים שיכולים לחסוך המון כסף.

אז מה הסוד לכרטיסי טיסה זולים לאומן ואיך מגיעים לזה? כל הפרטים בהמשך

 

 

איך לקנות כרטיס טיסה בזול?

כתבנו מספיק. ועכשיו בוא ניגש לענין, איתו באמת תתחילו לחסוך לעצמכם ולאנשים שאתם אוהבים:

  • טיסות זולות לאומן – מנוע חיפוש והשוואת מחירים – זהו הדף הראשי שהקמנו לטובת הענין, כדי להציג את הרעיון וכדי שכל העולם ידע ויפרסם את הרעיון. למה? כי הגיע הזמן לשינוי רבותיי. קישורים נוספים ומידע חיוני נמצא בפנים.
  • הטיסות הכי זולות לאומן – כל השנה – טבלת מחירים זולים מתעדכנת – עוד פיצ’ר מענין שבנינו: במקום לחפש תאריכים – אפשר תמיד להתכוונן ל”תאריכים פנויים” (ככה אנחנו קוראים לזה). בואו תראו איזה דילים הצלחנו לדוג מכל חברות התעופה בעולם. שמשום מה, כמו שהסברנו, נתקעו עם מושבים פנויים שהם רק מתים למכור. התוצאה: מחירים נמוכים בצורה  פסיכית. שווה בדיקה! שימו לב שהמחירים נתונים לשינויים – אם תפסתם הרווחתם! לא תפסתם, נסו תאריך אחר, פשוט מאד!
  • טיסות לאומן בזול – דרך קייב – מנוע חיפוש והשוואת מחירים – כאן כבר הקמנו שני דפים ייעודיים עם תאריכים מומלצים ע”פ לוח השנה העברי, כדי לחסוך לאנשים את כל הבילבול והבלאגן (וגם טעויות שעושים לפעמים) בכל הנוגע להזמנת כרטיסי טיסה לאומן. אפשר כמובן ללכת על כל תאריך שתרצו. גם זה נמצא בתוך הדף.
  • טיסה זולה לאומן – דרך אודסה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים – אותו רעיון לרכישת כרטיס טיסה זול לאומן דרך אודסה, היעד השני הפופלארי לנוסעים בואכה אוקראינה! כל המידע והטיפים בפנים, כולל תאריכים מומלצים.

שימו לב לטיפים ומידע נוסף (כמו בנוגע לארוחות כשרות למשל!) ולתפריטים שנועדו להקל על הניווט.

 

 

טיסות זולות לאומן ראש השנה קייב כרטיס טיסה לוקו0ט

טיפים לפני ואחרי הזמנת כרטיס טיסה לאומן

ואל תשכחו את הטיפים שלנו לפני שאתם מתכננים / מבצעים הזמנה:

  1. להזמין מראש – כרטיסי טיסה לאומן רצוי להזמין מראש. זה חוסך כסף, ועל זה אין ויכוח. אם יש לך אפשרות – עשו זאת. כמה זה מראש? 10 חודשים זה זמן מספיק להנות מכל הטיסות הפתוחות, ממחירים נוחים ומגמישות בתאריכים.
  2. קונקשן – טיסות עם עצירות ביניים גם כן מוזילות את המחירים, וגם זה בדוק ומנוסה. חייבים טיסה ישירה? יש לזה שתי תשובות: או שתחפשו קונקשן עם זמן מועט של 40 דקות ועד שעה וחצי (הזמן הזה לא מורגש, כי עד שיוצאים ועד שנבדקים ונכנסים הגיע הזמן לעלות לסיפון). אפשרות שניה: הזמינו מראש!
  3. חברות זרות – אנחנו לא נגד אלעל או משהו כזה, אבל אנחנו כן בעד תחרות. לא משנה כל-כך עם מי תטוסו, אלא באיזה מחיר, תאריכים, זמני הגעה וכו’. לחברות הזרות יש מחירים תחרותיים, ואל תהססו לטוס דרכם. מבחינתם – אתם פוטנציאל כלכלי והם יכבדו אתכם – אם תכבדו את עצמכם!
  4. אינטרנט ולא סוכן – עדיין מזמינים דרך הטלפון או דרך החבר? הגיע הזמן להתקדם: היום מזמינים רק דרך האינטרנט! זה זול, נוח, קל ופשוט! ובמקום לשגע לסוכן את המוח עם תאריכים עד שהוא מאבד את הסבלנות, תוכלו בקלות לראות את כל המחירים האפשריים לכל תאריך שתרצו.
  5. עבודה צמודה ללוח שנה – כדי למנוע בילבול וטעות בהזמנת כרטיס טיסה, וכדי לתכנן את תאריך וזמן ההמראה / נחיתה בצורה הכי טובה, עיבדו רק עם לוח שנה מול העיניים.

טיפים נוספים ומידע חיוני שכדאי לקרוא – תוכלו למצוא בקישורים שיובאו בהמשך!

 

 

הבהרה חשובה וגילוי נאות

יקום השואל וישאל: “מה האינטרס שלכם?” – ועל כך נענה בקצרה:

  1. לחשוף את השקר הגדול, את זריית החול בעיניי הציבור, את הניצול הציני – ואת הקרטל המכוער – אותו אנחנו רוצים לשבור! נשמח שתצטרפו למאבק בעניין כרטיסי טיסה לאומן!
  2. אם תזמינו כרטיס טיסה דרכנו – נוכל להרוויח כ-4$ (כן, זה הכל – אבל אתם בוודאי תרוויחו=תחסכו מאות דולרים!!) על כל הזמנה.

אם אתם מעריכים את העבודה שעשינו, אנו נעריך אתכם בחזרה – אם תזמינו כרטיסים דרך העמודים שלנו, אך אין זה מחייב. נעריך מאד גם הפצה ופרסום של החומרים כאן אך כל אלו לא באמת מחייבים, ותוכלו להזמין היכן שתחפצו, העיקר שתחסכו כסף ותהיו מרוצים!

עוד דבר: אמנם הכתבה הזו התמקדה בעניין חסידות ברסלב והנסיעות לרבי נחמן מאומן – אבל בעתיד הלא רחוק אנחנו מתכננים לכתוב כמה מדריכים להזמנת טיסות לכל מקום בעולם בצורה פשוטה, קלה וחסכונית. יש למה לצפות – עיקבו אחרינו! כרטיסי טיסה לאומן הוא נושא בו בחרנו להתחיל עקב פניות רבות, אך לא נעצור בו!

 

 

 

 

ייבוא אישי מחו"ל ברכישה אונליין - בלי לצאת מהבית. מגוון רחב של מוצרים בהזמנה קלה ונוחה, עם מחירי רעידת אדמה, עם לוקו0ט - Lowc0st || קונים בחכמה באינטרנט! קניות ברשת – ייבוא אישי מחו"ל: מחירים זולים, מוצרים באיכות גבוהה! קונים עם ה"סוכן חכם" בייבוא אישי - בלי לצאת מהבית!

אודות לוקו0ט

רוצים להישאר מעודכנים בכל מה שחדש? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולעקוב אחרינו במגוון ערוצים:
בלוג-קו0ט – בלוג חכם לאנשים שקונים נכון: כתבות במגוון תחומים, איתן תוכלו להתעדכן בכל מה שחדש, להרחיב את הידע שלכם בכל הנוגע לקניות ברשת ובעיקר – לחסוך לכם הרבה כסף – במקום אחד: אנחנו מפרסמים כתבות, סקירות ומדריכים מעניינים – שיעזרו לכם לחסוך המון כסף!. פייסבוקאינסטגרםטוויטרפינטרסטגוגל+ – וגם בערוץ היוטיוב שלנו!

לוקו0ט הוא אתר שמתמחה בייבוא אישי בהתאמה אישית:  מזמינים מוצרים עד לנקודת איסוף באיזורכם, מבלי לצאת מהבית!  מגוון מוצרים מספקים מובחרים בחו”ל, במחירים אטרקטיביים ועם רמת שירות בינלאומית: הגנת ביטוח על חבילות ומשלוחים, מענה מהיר ובמגוון ערוצים (מייל, סמס, ווצאפ, טלפון)  – והכל ללא עלויות המשלוח על רוב מוחלט של המוצרים! שירות אדיב, מהיר ואמין – בסנדרטים של חו”ל!

במקום לשבור את הראש עם מוצרים שבורים/שלא מגיעים/שירות לקוחות גרוע – הגיע הזמן לדלג הלאה: לוקו0ט נלחם יחד איתכם ביוקר המחיה, ותפור ב-ו-ל!! לאנשים שמעדיפים לשלם בשקלים ובעברית: אנחנו כאן לוודא – שכל מה שתזמינו יהיה תמיד בשקלים, בעברית – ובצורה שתהיה מובנת לכם. כל-כך פשוט, ככה קל! לוקו0ט חוסך לכם הרבה כסף, בקלות במהירות – כבר מהרכישה הראשונה! הקניה אגב, מאובטחת – ואפשרית בכל כרטיסי האשראי: רגילים ונטענים!

לוקו0ט – Lowc0st || קונים בחכמה באינטרנט!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/WWM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן