שאלות שידענו שתשאלו

מומלץ מאד לבדוק שאלות שהלקוחות שלנו בד”כ שואלים – השתדלנו לענות כמו שצריך. גם יעיל, גם חוסך זמן. לא מצאתם תשובה לשאלה שמעסיקה אתכם – כיתבו לנו בתיבה מצד שמאל.

אתר “לוקו0ט” שם לו למטרה לשבור את השוק בישראל. מפעילת האתר עמלה רבות כדי לאפשר תנאי אספקה נאותים ומחירים אטרקטיביים ומנהלת משא ומתן ישיר עם ספקי מוצרים שונים – על מנת לתווך בינהם לבין הלקוח הקונה באתר – כך שבסופו של ענין תקבלו מוצר שמתאים לכם במחיר אטרקטיבי ביותר.

מפעילת האתר מאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מוצרים ושירותים שונים של מיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים בחו”ל ובארץ, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים. יובהר כי מפעילת האתר משמשת כמתווך בין הספקים לבין הקונה – והשירות מוצע ללקוח במתכונת זו בלבד, אלא אם כן צויין אחרת.

מרכזי ההפצה של לוקו0ט פזורים בארץ וחלק מהמוצרים מקורם בחו”ל – ויוצאים ממחסן החברה בארץ או ישירות מחו”ל; חלק מהמוצרים אף זמינים לאיסוף עצמי – שימו לב: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ולתאם את הגעתכם מראש.

אנחנו מוסיפים בכל יום מוצרים חדשים, אך אל לנו לשכוח שיש אינספור מוצרים בשוק. אם חיפשתם משהו ולא מצאתם – תאתגרו אותנו : השתמשו ב”סוכן החכם” שלנו. אנו נמצא כל מה שתבקשו במחיר הכי משתלם – ובמהירות. הסתבכתם, צרו קשר בעמוד זה ונסייע לכם.

אם אתם מעוניינים ברכישה כמותית של מוצר מסויים – צרו קשר ונשתדל לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

לאחר בקשות של מספר לקוחות – לוקו0ט פותחים בפניכם מספר ערוצים לתשלום עבור כל הזמנה: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציית פפר-פיי (PEPPER PAY), ביט (BIT) ו-פיי בוקס (PAY BOX) – שהשימוש בהם קל בצורה מחרידה להפליא: מתקינים, ממלאים פרטים ומעבירים כסף למרכז ההזמנות שלנו, לטלפון: 055-919-5954
רק נזכיר, שבלוקו0ט אפשר לשלם גם בכרטיס אשראי, העברה בנקאית ואפילו פייפאל.
כל ההוראות ואמצעי התשלום האפשריים נמצאים בקופה!

לאחר בקשות של מספר לקוחות – לוקו0ט פותחים בפניכם מספר ערוצים לתשלום עבור כל הזמנה: מעכשיו אפשר לשלם גם באפליקציית פפר-פיי (PEPPER PAY), ביט (BIT) ו-פיי בוקס (PAY BOX) – שהשימוש בהם קל בצורה מחרידה להפליא: מתקינים, ממלאים פרטים ומעבירים כסף למרכז ההזמנות שלנו, לטלפון: 054-7474-880
רק נזכיר, שבלוקו0ט אפשר לשלם גם בכרטיס אשראי, העברה בנקאית ואפילו פייפאל.
כל ההוראות ואמצעי התשלום האפשריים נמצאים בקופה!

לאחר שהוספתם את המוצר לעגלה, ולפני רכישה – תוכלו להזין את קוד הקופון כדי לקבל את ההטבה אליה אתם זכאים.

צרו קשר (ממש בעמוד הזה) – אנחנו מחכים לכם!

ע”פ רוב כל מוצרי האתר פטורים ממכס. הדבר משתנה ממוצר למוצר ובהתאם לחוק במדינת ישראל ותלוי בבדיקות שנעשות מעת לעת. לפרטים נוספים – קראו כאן :

כל המוצרים עוברים בקרת איכות לפני אריזה ומשלוח.  לעיתים חלות תקלות שונות שעלולות לפגוע בחוויית השימוש במוצר. בלוקו0ט כל המוצרים מבוטחים על ידינו למשך זמן מוגבל ובתנאים מסויימים. אנו ממליצים לקרוא את התקנון המלא ולפעול בהתאם להוראות.

כל המוצרים באתר עוברים בקרת איכות ומבוטחים על ידינו למשך זמן מוגבל ובתנאים מסויימים. אם קיבלתם מוצר פגום או שונה ממה שהזמנתם – ייתכן שאתם זכאים להחזר/פיצוי/מוצר חדש לפי המקרה. אנו ממליצים ליצור איתנו קשר בנושא.

לקריאה נוספת, אנא קראו בתקנון, ופעלו בהתאם להוראות.

אתר “לוקו0ט” ידאג לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל ואו לנקודת איסוף מוסכמת מראש כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים או השירותים – בד”כ באמצעות דואר רשום עם חברת דואר ישראל. לא ניתן לשנות כתובת לאחר אישור ההזמנה, לכן אם יש צורך, דאגו לעשות זאת בסמוך לזמן הרכישה, בטרם אושרה ההזמנה.

אם אתם נמצאים בחו”ל – נוכל לשלוח גם לשם, בתיאום מראש.

דואר ישראל עובר מקצה שיפורים בחודשים האחרונים, אך לעתים חלים עומסים ועיכובים שאינם בשליטתנו.

ככלל, חבילות מגיעות ליעדן בזמן משוער של כ- 14-28 ימי עסקים (לא כולל ערבי חג, ימי ו’, חגים ושבתון). לקריאה נוספת קיראו את התקנון.

לכל המוצרים באתר קיימת עלות משלוח. ברוב המקרים, אם לא צויין אחרת, אנו סופגים את עלויות המשלוח.

בהזמנות סיטונאיות או מיוחדות, תיתכנה עלויות שילוח נוספות בהתאם לגודל/כמות/משקל של הסחורה. לפרטים נוספים – צרו עמנו קשר.

כדי להזדכות על רכישה באתר, שמורות ללקוח שתי אפשרויות:

  1. הזמנה שאינה טופלה ו/או מוצר שאינו נארז ונשלח – ניתן ליצור קשר על מנת לבטל עסקה, ולקבל החזר כספי מלא כחוק, בתוך 3 ימי עסקים – כל עוד המשלוח לא יצא לדרך.
  2. הזמנה שטופלה ו/או נשלחה כבר – במקרה שהמוצר נמצא כבר בדרכו ללקוח, יכול הלקוח להחזיר את המוצר לאחר שקיבלו, ולשולחו למשרדנו ע”פ כתובת שתימסר.  לאחר קבלת החבילה במשרדנו, יזוכה הלקוח בתוך 3 ימי עסקים.

לפרטים נוספים אודות מדיניות ביטול עסקה, אנא קראו את התקנון או צרו עמנו קשר ונשתדל לסייע ככל שנוכל.

הרכישה באתר מאובטחת ובטוחה לשימוש.

באתר רשאי להשתמש בוגר, בן 18 ומעלה המחזיק באמצעי תשלום תקף.

מידע נוסף ניתן למצוא בתקנון.

לקריאה אודות כל האפשרויות ליצירת קשר – בדרך הקלה, הפשוטה והנוחה לכםלחצו כאן

אתר לוקו0ט מציע מגוון שירותים. אפשר לקרוא סקירה קצרה על כל השירותים האפשריים והשימושיים באתר שלנו.

דברו איתנו

מיועד לכל נושא שקשור לאתר, חוץ מספאם, הימורים ופוליטיקה. מחכים לשמוע ממכם. צרו קשר עם גורם אנושי שבאמת מבין אתכם.

    צרו קשר – אנחנו כאן בשבילכם

    לכל שאלה, בירור וענין

    מעדיפים ליצור קשר בצורה קלה ופשוטה?

    עכשיו גם בווצאפ !

    עכשיו זה אפשרי: שולחים הודעה בווצאפ ומקבלים שירות אישי – אחד על אחד, בצורה קלה ומהירה!

    כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/0Kly7