דבש אפימדיום: כל מה שרציתם לדעת! פיתרון טבעי לאין-אונות / בעיות זיקפה / תערובת צמחים

ממרח דבש אפימדיום מחיר ויאגרה טבעית בעיות זיקפה כוח גברא לרכישה לוקו0ט הזמנה לקניה

דבש אפימדיום: כל מה שרציתם לדעת! פיתרון טבעי לאין-אונות / בעיות זיקפה / תערובת צמחים

מה שהיה נחשב ל”טאבו” אצל גברים ונשים, כבר מזמן הפך לנושא “פתוח” שמסקרן רבים. אם אתם חווים קשיים או סתם מעוניינים להוסיף ולהגביר את החשק, הכתבה הזאת בשבילכם! עם כל הרעש והבלאגן, לוקו0ט עושים לכם סדר: מה זה דבש אפימדיום, איך משתמשים, למי זה מתאים והאם זה עובד? שאלות נוספות ותשובות בצידן – כל מה שרציתם/ן לדעת על אפימודיום בכתבה שלפניכם

אם אתם כאן, כנראה שאתם יודעים על מה מדובר. במציאות היומיומית, בשונה מפעם, צריכת מעורר / מחזק חשק – כבר מזמן אינו ענין של בושה. ואם חשבתם שזו נחלת קהל הגברים בלבד – טעות בידכם. עם מוצר מהפכני כזה, שמתאימים לשני המינים – לגברים ולנשים – אין פלא  ש-32% מהלקוחות הם נשים. כל השאר הם גברים או גברים ש”נשלחו” על-ידי נשותיהם.

בכל שלב בחיים אנחנו נתקלים בקשיים… אפילו שמדובר בחיי הלילה וביחסים בינו לבינה. אחד הגורמים לקשיים שונים ביחסים מיניים (כמו: שפיכה מוקדמת, אין אונות, חולשה בזיקפה, העדר זיקפה, אין אונות / אימפוטנציה או חוסר חשק ו”כאבי ראש”/מיגרנות) היא סוגיית ה”עייפות” שנובעת מגורמים טבעיים כמו גיל או עומס רגשי/פיזי מחיי-היום-יום המטורפים. כל זה, גורם להרגשת ריפיון “תרתי משמע”, ונראה כאילו, אין לנו כוח או חשק לכל עניין הסקס/יחסי מין.

 

ממרח דבש אפימדיום טבעי חומרים טבעיים אימפוטנציה יחסי מין לרכישה לוקו0ט הזמנה לקניה

הרפואה הקונבנציונאלית, שמסתתרת מאחורי כל אותם יצרנים – מנסים למצוץ מכם כל טיפת כוח שאפשר, על מנת לתת לכם לפעול בשטח ‘כראוי’. מוצרי ‘אין אונות’ נמכרים בבתי מרקחת וסופר פארם עם או בלי מרשם. הם עלולים לשפר ביצועים, ומצד שני לגרום נזקים לשאר חלקי הגוף. כל מי שנטל תרופות מסחריות או קרא כתבות/מחקרים רפואיים, יודע שלדבר יש מחיר: חברות התרופות מנסות לפתור בעיה אחת, אך אינן מתחשבות בכל שאר הגוף, הכבד, הקיבה והעורקים.

כאשר אנו באים לפתור בעיה, עדיף להתרכז במה שחשוב (בכיף, בהנאה) ולא בבעיות אחרות שעלולות לצוץ.

ממרח דבש אפימדיום מינון מומלץ אין אונות שפיכה מוקדמת סקס לרכישה לוקו0ט הזמנה לקניה

אנחנו מקבלים עשרות שיחות בשבוע של לקוחות מרוצים, לקוחות מתעניינים וסתם כאלה שמרגישים סקרנים. כדי להנגיש את המידע בצורה טובה יותר, החלטנו לקבץ את כל המידע אודות אפימדיום, כולל השאלות שהכי נשאלות ותשובות בצידן.

לוקו0ט בטלגרם

מה זה אפימדיום / ממרח דבש אפימדיום?

אפימדיום, הלא הוא צמח “העז המיוחם”, הוא מרכיב טבעי שמוכר לרפואה המסורתית מאות ואולי אלפי שנים. את הצמח גילו רועי צאן, ששמו לב למרבה ההפתעה, שאיזורי מרעה מסויימים גורמים לעיזים להיות פעילים מינית באופן בלתי רגיל, ובעצם להכפיל ולשלש את כל מערך ההתרבות.  העיזים התרבו, נהנו ואילו רועי הצאן רק הרוויחו מן המהלך, שתורגם ל: כסף ממכירת העיזים, צמר עיזים, חלב עיזים ובשר. אותם רועי צאן ושאר רופאים מסורתיים, בדקו וגילו את הצמח אותו אכלו העיזים – ומכאן שמו “העז המיוחם” / HORNY GOAT WEED

וכמוצר מדף, האיפימידיום הוא מוצר המורכב מדבש מזון מלכות צמחי מרפא (ג’ינקו בילובה,ג’ינסיג) וצמח האיפמדיום. כל הטוב הזה גורם לשיפור בזרימת הדם לכל חלקי הגוף, ובייחוד האיברים הפריפריאליים; הצמח בנוסף גורם לערנות, ממריץ ומעורר חשק

אם אתם מצויים בלחץ תמידי יומיומי ; אם אתם חווים קשיים במהלך יחסי מין; אם אתם חשים עייפות, חסרי חשק או מאוכזבים מעצמכם או מבן/בת הזוג; חוזרים גמורים מיום קשה בעבודה; אם אתם גבר או אישה שרוצים לשפר את יחסי המין שלכם – כדי שתכירו את אפימדיום, ממרח דבש שעשוי מחומרים טבעיים בלבד – במיוחד לבעיות מסוג זה.

 

ממרח דבש אפימדיום – לקשת טיפולית רחבה

ממרח דבש אפימדיום מתאים לטיפול במגוון בעיות נפוצות, ויכול לסייע בנושאים הבאים:

  • בעיות עייפות וערנות
  • תחושת חולשה כללית
  • ביצועים חלשים וחוסר אנרגיה בפעילות מינית
  • חוסר חשק, “כאבי ראש / מיגרנות”
  • חוסר תאבון, קרירות ו”יובש”
  • אין אונות / אימפוטנציה
  • שפיכה מוקדמת
  • ואף יכול לסייע בבעיות הקשורות לזיקפה חלשה

 

ממרח דבש אפימדיום מחיר ויאגרה טבעית בעיות זיקפה כוח גברא לרכישה לוקו0ט הזמנה לקניה

דבש אפימדיום – לגברים ולנשים

כל עוד אתם בגירים, מעל גיל 18 – המוצר יכול להתאים לכם, ללא כל הגבלה מיוחדת: גברים או נשים, מכל עדה (כולל תימנים/תימניות, פולנים/פולניות וכדומה…), מין וגזע.
המוצר אינו מתאים למי שסובל מבעיות לב ולחץ דם,  וכמובן שבכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה.

 

 

 מתי בדיוק צריך לקחת? לפני האקשיין!

“מה המינון המומלץ של אפימדיום?” היא שאלה שאנחנו נשאלים לרוב. כמובן שמדובר בענין אינדיבידואלי, ונטילת הדבש היא לפי הצורך.
ברמה העקרונית המינון המומלץ הוא: כפית אחת כשעה,  לפני שהעניינים מתחילים להתחמם, לפני קיום יחסי מין / סקס.

אין הגבלה לכמות – אך חשוב מאד להיות מודעים לרצון / לגוף – שלכם ושל בנות הזוג.

 

ממרח דבש אפימדיום טבעי חומרים טבעיים אימפוטנציה יחסי מין לרכישה לוקו0ט הזמנה לקניה

דבש אפימדיום מינון מומלץ: איך אוכלים את זה?

יש מגוון דרכים ואפשרויות בהם ניתן ליטול ממרח דבש אפימדיום:

לפני שימוש חשוב לערבב את האפימידיום היטב – אם אתם לא בטוחים אם הוא מעורבב – ביחשו וערבבו בעזרת כפית. כשעה לפני קיום יחסי המין, רצוי על קיבה מלאה, יש ליטול כפית אחת שטוחה. רוצים להגביר את האפקט – קחו כפית גדושה. מכיוון שאנחנו חיים בעולם חברתי-שיתופי, מומלץ ליטול את הדבש אפימדיום ביחד: זאת אומרת כפית לגבר, כפית לאשה.

רגישים לטעמים? הוסיפו כפית (כנ”ל) לתוך כוס תה / כוס מים – ושתו בלגימה אחת!  קיימות דרכים נוספות ויצירתיות – אותן לצערנו לא נוכל לפרט, מחמת צנעת הפרט.

 

איפימידום - דבש טבעי מעורר עם צמחי מרפא - 240 גרם - לוקו0ט אפימדיום לוקוסט

קופון 10% הנחה ייחודי לקוראי בלוגקו0ט – על כל מוצרי האפימדיום: HAPPYMODIUM-FB
(למילוי בקופה, בעת השארת הפרטים – בחלק העליון של הדף)

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

גם לשומרי כשרות: אני מקפיד על כשרות / האם המוצר כשר?

אנו מודעים לכך שחלק מלקוחותינו הינם שומרי כשרות/מסורת ושסוגיית הכשרות חשובה להם. ולענייננו: למוצר לא קיים גוף רשמי המעניק לו הכשר, אך מבירור שערכנו עם מומחה לחומרי גלם (רב מומחה ומוסמך, אשר מעניק אישורים ותעודות לגופים ידועים) מתברר כי אין כל בעיה כשרותית במרכיבי ממרח דבש אפימדיום, הוא נחשב כשר וכי ניתן לצרוך אותו ללא שום פיקפוק. התשובה שקיבלנו, נמסרה לאחר עיון ברשימת המרכיבים.

דבש אפימדיום מחירים וסוגי מארזים

קיימים מספר סוגים ומארזים, שמתאימים לכל אחד ואחת, גברים ונשים – לפי הצורך:

איך בוחרים: לא מכירים את המוצר? למתנסים חדשים אנו ממליצים על המארז האישי (מארז קטן). משתמשים מנוסים – החל מהמארז השני.

מעדיפים לקחת את האפימדיום שלכם בצורת כדורים / טבליות / קפסולות – אנחנו עובדים על זה ובקרוב נפרסם מוצרים חדשים!

לוקו0ט בטלגרם

זהו להיום (או ללילה). מקווים שנהנתם ושתמשיכו להנות….
באהבה מצוות לוקו0ט.

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

 

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הפעם התבקשנו לרכז את כל המידע, כולל כל השאלות והתשובות שאנחנו נשאלים בד”כ אודות ממרח דבש אפימדיום.
אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/9GZ
error: תוכן מוגן