להחביא כסף כמו אלופים – לא מה שחשבתם!

מקומות בטוחים להחביא כסף – לא מה שחשבתם!

מכיוון שלכל אחד ואחת יש כסף מזומן, תכשיטים ושאר דברי ערך שחשוב מאד שלא ייפלו לידיים זרות – אנחנו צריכים לדאוג שהם יוסתרו במקומות בטוחים. מהם המקומות הכי טובים שבהם אפשר להחביא כסף, ואילו מוצרים מקוריים שמאפשרים זאת קיימים בשוק? ככה שומרים היום על הכסף: כל הפרטים בכתבה שלפניכם

בעוד רוב האנשים מפקידים את כספם בבנק או שומרים אותו בארנק, יש מצבים שאנו נאלצים לשמור כסף מזומן, תכשיטים או חפצים יקרי-ערך, אותם אנו מעוניינים להסתיר מעיני-כל, ובנוסף, שיהיו זמינים לה בכל עת.

הפתרונות המסורתיים, ידועים כבר לכול, ולפעמים ביקור של אורח “תמים” למראה יכול להסתיים באיבוד (כנראה גניבה) של חפצים יקרי ערך. אנחנו לא אומרים שכל בייבי-סיטר או עוזרת היא סכנה, ושכל חבר של הילדים הוא “שואב-אבק” למזומנים. אנחנו רק מציעים לנקוט במשנה זהירות, שהרי ידוע, שגם ילדים קטנים יכולים לאבד חפצים יקרי ערך ואף אחד לא יגלה זאת, אלא לאחר שבועות מספר.

תשכחו מתא מאובטח בבנק

אם אתם לא עשירי-תבל ו/או לא חיים בשוויץ – אנחנו בטוחים שאין לכם תיבת הפקדה בתור חדר-כספות ענקי באחד הבנקים הגדולים. חוץ מזה, זה מסורבל, ומה שחשוב פה זה הזמינות: אתם רוצים את החפצים שלכם שמורים, בטוחים, אך הכי קרוב אליכם. בכתבה הזו ננסה להציע לכם מספר מוצרים שיכולים לשמש מקום בטוח לכסף ולשאר החפצים היקרים שלכם, בין אם אתם בבית, בין אם יצאתם מהבית ובין אם יצאתם לטיול בחו”ל.

 

 

מהם המקומות הכי טובים שבהם תוכלו להחביא כסף?

קשה לענות על השאלה הזו, אבל הגנבים אומרים שהמקום הכי לא צפוי -הוא המקום הכי טוב. ולפעמים המקום הכי צפוי – הוא המקום הכי לא צפוי. הסתבכתם? טוב מאד! לא משנה אם אתם במשרד, מקום עבודה כל-שהוא, בבית – בכל אחד מהחדרים, ואפילו בגינה: בכל מקום ניתן להחביא חפצים יקרי ערך. גם אם אתם ניידים, יש שיטות להטמנת כסף במקומות נסתרים. אנחנו לא מתכוונים לתת כאן רעיונות, אבל היו יצירתיים: אם חפץ מסויים מאפשר להחביא כסף בתוכו, העניקו לו שכבת הגנה נוספת והחביאו גם אותו, ודי לחכימא ברמיזא.

לא משנה על איזה מוצר תלכו – השתדלו להיות יצירתיים ולא להסתפק רק במה שהמוצר מציע! וכמו שהפתגם אומר: “לא העכבר גנב – אלא החור הוא הגנב” או במילים אחרות: “פירצה קוראת לגנב…”. לכן, עליכם לדאוג שהמקומות שבהם אתם שומרים את הכסף אינם בולטים לעין ואינם מזמינים גנבים/חטטנים לבדוק מה טמנתם שם.

 

 

בגינה שלכם

אז יצאתם מהבית ואתם רוצים להשאיר מפתח במקום בטוח לילד / לשותף / לבן/בת זוג? עכשיו זה אפשרי, מבלי לעורר חשד.  אגב, השיטה מתאימה גם להסתרת חפצים יקרי-ערך אחרים. לאמיצים במיוחד…

אבן / סלע – להסתרת מפתחות – לשימוש בחצר, גינה, עציצים:

להזמנה אונליין לוקו0ט

בארון הספרים שלכם

חברו הטוב של האדם הוא כמובן הספר. ומה יותר טוב מארון ספרים מלא וגדוש בספרים מסוגים שונים כדי להחביא כסף ושאר חפצים שיקרים לכם. זכרו: מה שנראה רגיל ולא מעורר חשד – יכול להיות מקום מתאים!

ספר כספת – לשמירה על כסף | חפצים יקרי ערך – על המדף / ארון ספרים:

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

כספת בצורת ספרי קריאה – לשמירה על חפצים יקרי ערך, תכשיטים וכסף – במגוון עיצובים

להזמנה אונליין לוקו0ט

במחשב הביתי שלכם

אם חשבתם שהמחשב הנייח שלכם בנוי לשמור קבצים וסיסמאות – חישבו שנית! מסתבר שאפשר לנצל את החלל של מארז המחשב הנייח כדי לאחסן בו דברים שיקרים ללבכם. מכיוון שהתא נסתר – הוא משתלב היטב במבנה הקיים של המארז, כך שהסיכוי שמישהו ישים לב אליו קטן מאד.

תא נסתר + מגירה למחשב נייח – להסתרת כסף | תכשיטים | חפצים יקרי ערך – שחור/לבן

 

סיגריה אלקטרונית אידוי ערכה ערכות להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

על הבגדים שלכם

המוצרים הבאים מתאימים גם לארון הבגדים שלכם (מי לעזאזל יחפש כסף בחגורה?) אך בייחוד אם אתם יוצאים לעבודה, לחופשה או לטיול לחו”ל. רק אל תשכחו להוציא את התכולה לפני כביסה, משום שטרם בדקנו את עמידות השטרות לסבון ומים חמים 🙂

חגורה עם סוגר פלסטיק – עם רוכסן לאורכה – לשטרות כסף מפתח – בצבע שחור

להזמנה אונליין לוקו0ט

חגורה עם סוגר פלסטיק מתכת – עם כיס נסתר לשטרות – ב-8 סגנונות

להזמנה אונליין לוקו0ט

חגורה לגבר בסגנון אלגנט + תא נסתר – לשמירה על חפצים יקרי ערך | כסף

65021-a2f495.jpeg

להזמנה אונליין לוקו0ט

בתוך חפצים קטנים

אין כמו חפצים רגילים, קטנים ומלאי חוסר-משמעות משווע, כדי להחביא בהם דברים יקרי-ערך. כמובן, שגם את אותם חפצים מומלץ להחביא במקום שגרתי יחסית כדי לא לעורר חשד מיותר.

בורג מתכת חלול – ניתן להסתיר בו מסמכים חשובים או שטרות כסף – בצבע שחור

להזמנה אונליין לוקו0ט

קופסה לשמירת חפצים יקרי ערך – נראית כסוללה רגילה לחלוטין

להזמנה אונליין לוקו0ט

הדרך הקלאסית

אז יש גם פתרונות קלאסיים, שטובים בעיקר אם אתם נמצאים בסביבה. אם אתם פחות נוכחים –  תמיד תוכלו ליצור משנה זהירות ע”י הסתרה נוספת (במגירה, מתחת לרהיט, מאחורי רהיט וכדומה).

תיבת פח עם מנעול – לשטרות ומטבעות כסף קטן – ב-3 צבעים – הפיתרון הקלאסי

20170802_164629_004

 

להזמנה אונליין לוקו0ט

על הקיר

גם כאן, עניין הנוכחות שלכם חשוב ביותר – והמוצר מתאים בעיקר למקומות בו אתם נמצאים ונוכחים. אם לא, דאגו להוסיף לו שכבת הגנה נוספת ולמשל להתקין אותו בתור הארון עם קידוח לקיר.

תיבת אחסון לחפצים יקרי ערך – מפתחות | כסף | שטרות – מנעול מובנה + קוד – ניתנת לתליה

להזמנה אונליין לוקו0ט

שעון על הקיר הוא גם דרך מסוות להטמנת דברים יקרי-ערך, במיוחד אם הוא מותקן במקום גבוה.

שעון קיר מעוצב + כספת נסתרת – לשמירה על חפצים יקרי ערך

 

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

דגם נוסף – בצבע אפור/כסוף

שעון קיר עם כספת נסתרת – לשמירה על כסף, תכשיטים ועוד – לתלייה על הקיר

 

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

שקע על הקיר הוא הדבר האחרון שאפשר לחשוב שמכיל חפצים יקרי-ערך. וזו הסיבה שהמציאו היצרנים שקע בולט וחלול, בו ניתן לאכסן כסף, תכשיטים, מפתחות ועוד…

שקע-דמה + כספת נסתרת – לשמירה על חפצים יקרי ערך | כסף | תכשיטים

להזמנה אונליין לוקו0ט

תודה על הקריאה, אנחנו מאחלים לכם המון כסף, שמור ובטוח!

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, פה התבקשנו לעשות קצת סדר בכל נושא הגנבות בבתים – אם ע”י עוזרת בית, בייבי סיטר וכדומה. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/FKG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן