מנשא לתינוק – להשאיר את הידיים פנויות – דגמים מומלצים!

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

מנשא לתינוק – הסוף לכאבי גב ושרירים תפוסים – כל הדגמים המומלצים!

הם מציפים את השוק ומיום ליום אנחנו רואים יותר מנשאים לתינוקות ברחובות, בקניונים, בחופשות ובטיולים. רגע לפני היציאה לחופש ולקיץ, בלוג-קו0ט סוקרים לכם את מגוון הדגמים, בדרך לבחירת מנשא לתינוק מנצח. כל הפרטים בכתבה שלפניכם!

 

כבר אי אפשר להתעלם מהם, מפני שהם נמצאים בכל מקום אליו תלכו. הורים, מכל הגילאים (גם גברים אגב), נושאים תינוקות על מנשאים בשלל צבעים ודגמים. נראה שהם נהנים, ולא מתלוננים  – לא הם (ההורים) ולא התינוקות הנישאים באוויר – מה שהכרח יכול לרמז על נוחות, פונקציונאליות ויעילות. אם גם אתם חשבתם לקנות מנשא לתינוק – כדאי שתעברו פה על הפרטים: כך תוכלו להתאים לכם ולתינוקכם את המנשא שהכי מתאים לכם.

קירבה וחום – בתנוחה טבעית

יש משהו קסום והיולי במנשאים לתינוקות, מכיוון שהם מזכירים מצב שדומה מאד לרחם. כן, אותו רחם מלא במים שעטף אותו בשעת גידולו. בכל פוזיציה בה תבחרו (קיימים מנשאים עם מספר מצבים אפשריים) – המנשא מאפשר תחושת עטיפה, קירבה וחום: התינוק קרוב להורה, נהנה מחום גופו, הוא שומע את קולו ולפעמים אפילו את פעימות ליבו. מסיבה זו בדיוק, יש משהו מאד מרגיע ומשקיט במנשאים, ולכן תינוקות רבים מתמסרים למנשאים די בקלות. ומבחינת ההורים – אם לתינוק טוב – אז גם ההורים מרוצים.

 

מנשא לתינוק – גם לטיולים וחופשות

אנחנו בטוחים שאתם יוצאים ערוכים לנסיעות שלכם, אך לפעמים להערך נכון אומר לקחת רק מה שצריך כדי לא להכביד על כל ההתנהלות בדרך. וזו בדיוק הסיבה שמנשא לתינוקות הוא המוצר הכי פופולארי בקרב טיילים, תיירים ו”סתם” אנשים שיוצאים לסיבוב קניות בעיר. מנשא לתינוקות יכול בהחלט לחסוך לכם את הצורך להיסחב עם עגלה, אינו מגביל אתכם מבחינת תנועה, ומשאיר את התינוק שלכם צמוד וקרוב אליכם לאורך כל הדרך. יתרה מכך, אין דבר מהנה יותר עבור תינוקות מאשר להיות “על הגובה” ולחוות את ההליכה/טיול כשהם מורמים: זה מרגיע, מהנה, נוח מאד ואף יכול להרדים בקלות.

 

מי צריך מנשא לתינוק בבית?

לא ניכנס לשאלה אם התינוק שלכם “אוהב ידיים” או לא, וכיצד יש להתייחס לזה. אבל, במידה וכן הייתם רואים לנכון להרים אותו על הידיים, בוודאי תשמחו לגלות שמנשא לתינוק ישאיר את הידיים שלכם פנויות לחלוטין. בין אם אתם עומדים, יושבים, מקפלים כביסות ואפילו מנקים את הבית – מנשאים לתינוקת הם מוצר פנטסטי שמאפשר לנו להמשיך לעשות פעולות כרגיל, כאילו תינוק אינו צמוד אלינו. חשוב לציין, כי יש מנשאים שתומכים בתנוחות שונות כמו: תנוחה אחורית, כאשר התינוק מורכב על הגב. בתנוחה זו, תחושת ה”ידיים החופשיות” מקבלת משנה תוקף. אך תמיד חשוב להרכיב את התינוק במנשא, בתנוחה שתהיה נוחה לו וכמובן גם לכם בהתאמה.

 

ומה עם כאבי גב?

כמו בכל דבר בחיים: שימוש נכון מונע תופעות לא רצויות. גם בעניין המנשאים לתינוקות – שימוש נכון, בהשוואה להחזקה על הידיים – יכול להתברר כנוח ביותר. כידוע לכל מנשא לתינוק יש מנעד של גיל ומשקל. אם הנתון הזה מתאים לכם, אפשר להמשיך להשתמש בו. פרט חשוב נוסף הוא החגורות/רצועות: חשוב לשמור על הידוק הרצועות והיצמדות לגוף, כדי למנוע תופעה של רופפות והתנדנדות שיפעיל לחץ ומשקל לא רצוי על הגוף.

גוף האדם – מושפע מהלחצים שמופעלים עליו, ולכן, לא משנה איזה מנשא תרכשו – תמיד יופעל לחץ על הגוף ועל השרירים. כך שאין מניעה מהפעלת לחץ על הגב. מה שכן ניתן לעשות, זה לוודא, שבצירוף למה שנתכתב לעיל, על גוף ההורה להישאר יציב וחזק, גו/גב זקוף לאורך כל זמן השימוש. כל שימוש אחר, יורגש בכתפיים ובאיזור הגב.

לסיכום: דאגו לשמור על רצועות מאוזנות, מהודקות ועל יציבה זקופה של הגוף בשעת השימוש.

 

מנשאים לתינוק – מחומרים איכותיים

רוב המנשאים עשויים מחומרים נושמים, בד”כ כותנה ו/או בשילוב חומרים נוספים. קיימים כמובן מנשאים שכוללים בד-רשתי שהוא הרבה יותר אוורירי מכל בד אחר. החומרים, ללא יוצא מן הכלל, חזקים מאד, והם עמידים לעומס מירבי כמכפלה של משקל התינוק: בד”כ בטווח של 15-20 ק”ג. לא משהו שאמור להדאיג אותנו מבחינת משקל התינוק, שבמצבים מתקדמים ביותר יכול להגיע ל- 8-10 ק”ג בערך, אך עדיין חשוב לשים לב לנתון זה.

הוראות לכביסה תמצאו בסוף הכתבה, ואנו תמיד ממליצים לנהוג על-פיהם כדי להאריך את חיי הבד.

 

איזה סוגי מנשאים לתינוק קיימים בשוק?

קיימים מספר סוגים של מנשאים המחולקים לשימושים השונים

  1. מנשאי בד – מנשאים מסורתיים שדומים לבד חיתולי. כן, כן…הם עשו קאמבק!
  2. מנשאי מרכב – מנשאים חדשניים יותר. הם מעוצבים ונראים כמו ציוד למטפסי הרים.
  3. מנשאים הכוללים מגוון תנוחות – מנשאים משולבים שכוללים כמה פוזיציות בהם ניתן להציב את התינוק. למשל: על הצד, על הגב וכדומה.
  4. מנשא + סינר הנקה – משהו חדש יחסית, בד”כ מסוג מנשאי הבד, שמאפשר גם פריסה בתוך שניות והפיכת המנשא לסינר/סדין הנקה. די שימושי במגוון מצבים.

אחת השאלות שהורים נוהגים לשאול היא: איך בוחרים מנשא לתינוק? אז כמובן שחשוב לשים לב לגיל, למשקלים וגם לעיצוב. אך לפני רכישה, נראה שחשוב שתבחרו את הסוג המתאים לכם, לפי השימוש הצפוי לכם – בבית או ביציאה לחופשה והטיול הבאים שלכם.

 

מנשאים מומלצים לתינוק

מנשא משולב – 4 מצבים: אחד המנשאים הכי מתוחכמים שקיימים, עם מגוון מצבים ופוזיציות לתינוק שלכם, כולל כיס קדמי ואפשרות לשימוש בלעדי במשען מתניים בלבד.

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא לתינוקות – איכותי ונוח + עם כיס | 4 פוזיציות – ב-4 צבעים: רב מכר עולמי, עם תמיכת ראש לתינוק, תמיכת חזה ומתניים. כולל כיס נוסף לכל מיני אקססוריס: מוצץ, מפתחות, מגבונים קטנים וכדומה.

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא לתינוקות – קיצי | קליל | פשוט ונוח – ב-6 צבעים: מנשא מאד פופולארי, בעיצוב פשטני, שמתאים גם לספקנים שבינכם ו/או למי שרק רוצה להתנסות.

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא לתינוקות – בעל כיס קדמי – קליל ואיכותי – ב-9 צבעים: מנשא מדוגם עם תמיכת כתפיים, חזה ומתניים – ליציבות מושלמת! כולל אגב כיס קדמי למוצץ, כסף, מפתחות וכדו’

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לנשים מניקות להזמנה לוקו0ט במבצע

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לנשים מניקות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא תינוק משולב – מגוון וריאציות לנשיאת הפעוט – ב-18 צבעים: מנשא משולב שמכיל 3 חלקים שניתנים לחיבור או להפרדה: משען מתניים לחוד, מנשא לחוד או שילוב של השניים ביחד. כולל תמיכת עליונה ותחתונה ליציבות מושלמת!

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

מנשא לתינוק משולב – מאפשר מגוון מצבים של נשיאת הפעוט – ב-4 צבעים: מנשא קליל ואופנתי, כולל תמיכת מתניים וראש.

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים מתנות לתינוקות לאימהות יולדות להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא אורגונומי לתינוקות – עשוי כותנה | נוח וקל – ב-5 צבעים: מנשא אופנתי ומינימליסטי, בסגנון קצת שונה

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

 

להזמנה אונליין לוקו0ט

מנשאי תינוק עשויים בד / שק – הסגנון המסורתי

מנשאי בד הם מנשאים מסורתיים שעשו קאמבק. הם נמתכים בעזרת טבעות ו/או רצועות ויוצרים מעין שק בו נמצא התינוק.

מנשא צד לתינוקות – מגוון תנוחות לנשיאת הפעוט – ב-8 צבעים

תיק לעגלת תינוק לנשים מניקות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

מנשא לתינוקות – מגוון תנוחות | עשוי בד נושם | משמש גם כסינר הנקה – ב-14 דוגמאות: מנשא מיוחד הכולל אפשרות להפוך בין-רגע לסינר הנקה. חוץ מזה, הוא כולל שני סוג בדים: בד רגיל או בד רשתי.

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מנשא בד לתינוקות – מעניק תחושת עטיפה וקרבה | מתאים לימי הקיץ – ב-5 צבעים: מנשא עשוי בד מינימליסטי, בצבעים עדינים!

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לנשים מניקות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

כיסוי מנשא לתינוק – עשוי מבד עבה | שומר על חום גוף התינוק – בצבע אחיד: מנשא שנראה כמו שמיכה שעוטפת את התינוק, עשוי בד מחמם, מיוחד לימי האביב, סתיו וחורף.

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים לוקו0ט לקניה בזולמנשאים מעוצבים בצבע לטיולים לנשים מניקות להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

מנשא בד לתינוקות – להיות הכי קרוב לאמא/אבא – ב-19 דוגמאות: המון המון סוגים של מנשאי בד מינימליסטיים אופנתיים, שמציפים את הרחובות שלנו. נוח, טבעי – ונכנס לכל תיק!

 

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים לנשים מניקות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

מנשאים מעוצבים בצבע לטיולים לנשים מניקות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

בונוס: קפוצ’ון קנגורו / מנשא

חולצת קנגרו לנשים וגברים – לנשיאת התינוק בשני צורות – צמוד לבטן או על הגב – ב-9 סגנונות: מנשא קפוצ’ון שלא דורש הרכבה מיוחדת

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

מעיל רוח / בגד עליון קנגורו לנשים הרות – לאמהות טריות שמתקשות להיפרד מהתינוק המתוק – בגוון חום ירוק: מעיל עליון דקיק שכולל מנשא קנגורו, ניתן לניתוק

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית מתנות לתינוקות לאימהות יולדות להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

מנשא קנגורו לתינוק תנוחות נוח נסיעות לבית מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

איך שומרים על מנשא לתינוק בצורה תקינה – הערות חשובות

כדי לוודא שמירה ותקינות של המנשא ופעילותו לאורך זמן – יש להיצמד להוראות השימוש:

  • כדי לשמור על הבד ועל הרכיבים השונים של המנשאים – אנו ממליצים לכבס את המנשאים בכביסה עדינה
  • ייבוש המנשא – מומלץ כי ייעשה בצל, כדי לשמור על צבעי הבד ולהימנע משחיקה מיותרת
  • יש להרכיב את המנשא ע”פ ההוראות ובהתאמה לתמונות
  • ההרכבה הראשונית תעשה “מחוץ לגוף”, כאשר בשלב הבא יורכב המנשא על גוף ההורה ללא התינוק
  • לאחר ווידוא כפול – שהמנשא יושב כראוי וכי הוא חזק ועמיד – ניתן להרכיב את התינוק
  • יש לוודא תקינות ושלמות של המנשא לפני כל שימוש

 

תודה על הקריאה, ונשיאה מהנה!

 

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, התבקשנו לפרסם מגוון דגמים של מנשאים לתינוקות – מבד ו/או משולבים. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/3VK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן