תיקים לעגלת תינוק / תיקי החתלה לתינוקות: דגמים חדשים ואופנתיים!

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים להזמנה לוקו0ט במבצע

תיקי החתלה לתינוק / תיקים לעגלת תינוק: דגמים חדשים ואופנתיים

 אוהבים לצאת עם התינוק לסידורים, טיול או חופשה – אבל שונאים להיתפס לא מוכנים? אוהבים סדר ואירגון? קבלו מגוון עצום של תיקים לעגלת תינוק / תיקי החתלה שיעשה לכם המון סדר בבלאגן של כל יציאה. למה זה טוב בכלל, אילו דגמים קיימים ומאיפה משיגים? כל הפרטים בכתבה שלפניכם

אם הגעתם לכתבה הזו, סימן שאתם הורים וותיקים / טריים (מזל טוב בריבוע!) או שאתם מכירים מישהי שילדה ממש לא מזמן / מתכננת ללדת בקרוב. אם אתם אוהבים סדר, אירגון; אם אתם מסוג האנשים שאוהבים להיות מצויידים בכל-טוב ותמיד להיות מוכנים גם כשאתם מחוץ לבית; או אם פשוט בא לכם להעניק את המתנה הכי שווה שכל יולדת תשמח לקבל – הכתבה הזו בשבילכם! עם למעלה מ-60 דגמים וסגנונות שונים של תיקים לעגלה, אנחנו די בטוחים שתמצאו את התיק והשיק שהכי מדליק – בשבילכם או בשביל האנשים היקרים לכם!

 

 

תיקים לעגלת תינוק

תיקים לעגלת תינוק – למה זה טוב?

כולנו מגיעים למצב בו אנחנו צריכים לצאת מאיזור-הנוחות שלנו (הבית והסלון) ולהימצא דווקא במקומות בהם הנוחות היא הדבר האחרון שעליו תחשבו. זה כולל מחסור בציוד לו אתם רגילים כמו משטחי החתלה, סינר הנקה, בקבוקים, ציוד רזרווה, ואפילו מצרך פשוט כמו מים חמים להאכלת התינוק שלכם. אך בהנחה שאתם מאורגנים, לקחת את כל הציוד הזה מבלי לשכוח דבר – יכול להיות משימה לא פשוטה.

זו הסיבה שבשנים האחרונות אנחנו פוגשים תיקי החתלה / תיקים לעגלת תינוק שמהונדסים כמו “אירגונית”. הם מלאים בתאים – גדולים וקטנים – רוכסנים; ידיות לנשיאה – ביד, על הגב (כתפיים) ואפילו מתחברים לכל עגלה או טיולון. גם לסוגיית המזון הקר/חם חשבו היצרנים – וכיום הם מספקים שכבת בידוד תרמי שמאפשרת לכם להיות מוכנים בתנאי שטח, בכל מזג אוויר, בקיץ או בחורף. הייחודיות בתיקים האלה, שבאמת ניתן לקחת את כל הציוד הנדרש ועדיין לשמור על הסדר ולמצוא כל דבר, בפעולת שליפה פשוטה.

אם פעם תיקים לעגלה היו “סתם תיקים”, היום הם באים במסווה של תיק נשים / טיולים אופנתי ומעוצב, שרק התכולה שלו יכולה להעיד שמדובר בתיק החתלה מלא בציוד תינוקות. ככה זה שיופי ושימושיות נפגשים במוצר אחד!

 

 

 

תיקים לעגלת תינוק

מתנה לאשה וליולדת

אם במתנה לעצמכן עסקינן: גם אם יש לכן תיק החתלה / תיק לעגלה ישן ומרופט – בהחלט הגיע הזמן להחליף אותו למשהו חדש, אופנתי ומרענן! אך כמובן שאפשר להעניק את התיק בלבד (=ריק) – בתור מתנה לכל אמא טריה / יולדת / חברה וכדומה. אפשר לשדרג את המתנה “ולפוצץ” את התיק בכל טוב: זה יכול להיות מלאי של ציוד תינוקות: מגבונים, בקבוקים, חיתול מבד וכדו’ – אבל ניתן להיות גם יצירתיים ולמלא אותו בצעצועים, בובות ואפילו ממתקים.

זו מתנה מעולה, ולו בגלל הסיבה שהיא גם יפה, גם נוחה ומאד שימושית. אתם יודעים, מתנה שאשכרה הולכים להשתמש בה ולזכור אתכם יום-יום!

אז, יאללה – מספיק דיבורים להיום – מתחילים:

 

תיקים לעגלת תינוק / תיקי החתלה לתינוק

איפה קונים תיק לעגלה או תיק החתלה, אבל במחיר משודרג לחלוטין? בלוקו0ט כמובן. קבלו אותם:

 

תיק לתינוק / תיק החתלה – איכותי | מעוצב | מבודד חום/קור/מים – תיק לעגלה – ב-8 צבעים: כל כך הרבה צבעים + עם כיסוי תרמי לבקבוק. חוץ מזה, מדובר בתיק שמאפשר לאחסן בו את כל הציוד הדרוש: החל מחיתולים, מטרנות, בקבוקים, בגדים להחלפה, מגבונים – ועדיין יישאר לכם מקום. לנשיאה על הגב או על העגלה. אהה..ויש גם בונוס: כיסוי תרמי מיוחד לבקבוק בצבע תואם.

QH001U-24

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

תיק החתלה לתינוקות – מגוון תאים | חיתולים, משחת החתלה, בקבוקים | כולל בידוד תרמי – ב-20 צבעים: ניתן לתליה על עגלה / טיולון, קל משקל, אך מאפשר לכם לקחת את מה שאתם צריכים באמת!

תיקים לעגלת תינוק

להזמנה אונליין לוקו0ט

עוד דגם מדוגם לחלוטין – גם הוא כולל בידוד תרמי.

 

 

תיק החתלה לעגלה לטיולון מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

תיק לעגלת תינוק לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

תיק מעוצב לעגלת תינוק – לטיולים, נסיעות ויציאות – מגוון תאים שימושיים – ב-11 צבעים: מעבר לשימושיות שבולטת לטובה במה שיש לתיק הזה להציע, העיצוב המהמם הוא מה שמפתיע לטובה – מי היה מאמין שמדובר בתיק החתלה?!

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות מתנות לתינוקות לאימהות יולדות להזמנה לוקו0ט במבצע תיקים לעגלת תינוק

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים לוקו0ט לקניה בזול

תיק מעוצב לעגלה נסיעות תינוקות לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

תיק לעגלת תינוק / טיולון | תיק החתלה לתינוקות – 25 דגמים אופנתיים לבחירה: תיק אופנתי עם מגוון עיצובים משגעים, בידוד תרמי, תאים נפרדים (אפילו תא למגבונים נשלפים) ופיצ’ר מיוחד: יציאת USB, לטעינה הטלפון שלכם. מיועד למי שמחזיק בסוללת גיבוי חיצונית, אותה ניתן לחבר לכבל מיוחד שמגיע עם התיק (בחלק מהדגמים), ומאפשר לכם לא לחשוש מהתלות במטען. שימושי בהחלט!

תיקים לעגלת תינוק

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

בונוס: תיק לבגדים מלוכלכים שנתלה על העגלה!

כל הורה שיוצא עם התינוק, מגלה לעיתים קרובות שהקטנצ’יק לכלך את בגדיו. אוקיי, אז הייתם מספיק חכמים ודאגתם לבגדים-ספייר להחלפה, אך מה עושים עם הבגדים המלוכלכים? אם תכניסו אותם חזרה לתיק העגלה, אתם עלולים להתסכן בכך שהכל יתלכלך. אז כדי למנוע מצב כזה וכדי ליצור הפרדה, המציאו את התיק/שק הקטן הזה, שמיועד לבגדים מלוכלכים ושאר סוגי פסולת שאתם לוקחים חזרה הביתה. הוא גם עמיד במיד, נסגר עם רוכסן ואפילו מעוצב עם ציורים מאד נעימים לעין. תולים על העגלה וממשיכים את הטיול, כאילו כלום לא קרה.

תיקים לעגלת תינוק

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

תודה על הקריאה, אנחנו מאחלים לכם נסיעה בטוחה וזהירה!

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, התבקשנו לפרסם מגוון דגמים של תיק החתלה (או בכלל תיקים לעגלת תינוק). אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/27R

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן