יום הולדת שוקולד – חלק ב’: קישוטי פרחים, מגשים ומפל שוקולד

ימי הולדת מסיבת שוקולד שולחן קונספט עיצוב לוקו0ט רוית מרציאנו

יום הולדת שוקולד – חלק ב’

בכתבה הקודמת כתבנו על תכנון השולחן המעוצב, שהוא מרכז האירוע, על הקינוחים והקישוטים שלהם. הפעם, כדי להשלים את השולחןניגע בעוד קצת קישוטים פרחוניים, צורות הגשה ואיך לגרום לשוקולד שלכם לנזול ולנזול בלי סוף (יום הולדת שוקולד – זוכרים?). כל זאת ועוד, בכתבה שלפניכם

היי לכולן :),

אז אחרי שאכלנו הרבה בשר בחג, הגיע הזמן לחזור לאהובי משכבר הימים – השוקולד. זוהי כתבה משלימה, מעין חלק ב’, לכתבה הקודמת. אז בואו נתחיל…

 

שקיות הפתעה – באריזה מהודרת

ארצה דוקא להתחיל בשקיות הפתעה שקיבלנו הגברברות בסוף המסיבה:

שקיות הפתעה / אריזה – צבעי זהב / כסף – לעיצוב וקישוט שולחנות, אירועים ומסיבות – 10 יחידות – ניתן להשיג כאן

aeProduct.getSubject()

שושנים / ורדים – פרחים שמשדרגים כל שולחן

יום הולדת שוקולד – ושוב, חוזר המוטיב של הצבע הזהב (אין, הצבע הזה משדרג כל דבר). כפי שאתן יכולות לראות פיזרתי פרחים, לבנים ואדומים, “שמרגיעים” את גווני הזהב, ונותנים טון יותר עדין. אפשר לראות שבכל השולחן פיזרתי פרחים ופנינים, שוב, כדי “להרגיע” את הכבדות של הצבעים החומים.

  

בתמונה הראשונה ניתן לראות מעמד של שושנים לבנות. איך הכנתי אותו אתן שואלות? ליפפתי את גבעולי הפרחים מסביב לקונוס קלקר, והרי לכן מעמד דקורטיבי, שמתאים גם לשולחן בת מצווה/ חתונה.

מגוון פרחים מסוג שושן/ורד בכל צבע כמעט שתרצו – אפשר להשיג כאן. את הקונוסים אגב, תמצאו באותו מקום.

aeProduct.getSubject()  UTB8TOwTXwnJXKJkSaelq6xUzXXaR   aeProduct.getSubject()

צורת הגשה – לממתקים וקינוחים

מה מזכיר לכן המעמד הקטן עם המכסה השקוף,שבתוכו פרח? רמז-סרט של דיסני. נו, ניחשתן? נכון, הפרח המכושף של “היפה והחיה”. בשולחן המעוצב באירוע יום הולדת של שוקולד, השתמשנו בו בצורה שונה. בעיקרון המעמד המיניאטורי והמתוק הזה משמש לעוגות קטנות/ כדורי שוקולד (אפשר לראות תמונה בכתבה הקודמת), אבל כמו שכבר הספקתן להכיר אותי, מצאתי לו תפקיד חדש בשולחן שלי.

את המגש המגניב עם המכסה השקוף תוכל ולמצוא כאן

 

קרוסלת סוסים – לא רק בלונה פארק

זוכרות שזו יומולדת לילדה בת 5? אז כדי לתת לשולחן אווירה יותר ילדותית, הנחתי קרוסלת סוסים כמו בלונה פארק.

קרוסלת במגוון צבעים – אדום, לבן, כחול, תכלת, זהב – גם מסתובבת וגם מנגנת – תוכלו למצוא כאן

    

קינוח שלא מפסיק לזרום ולזרום…

ועכשיו הקינוח, כי אי אפשר בלי קינוח לעניין בשולחן יום הולדת של שוקולד: ומה יותר טוב משוקולד? שוקולד במצב צבירה נוזלי. המסתי שוקולד במיקרו (מומלץ עם כף שמן, על מנת שהמרקם יהיה חלק), ושפכתי על “מפל שוקולד”. חיברתי לחשמל, והופ, המפל שופך נהרות של שוקולד, והילדים טבלו ביסקוויטים, עוגיות ומרשמלו בשוקולד. אין מה לומר- המכונה היתה מלכת האירוע.

 

את המכונה המהממת הזו שיוצרת מפלי שוקולד בלתי נגמרים, תוכלו למצוא כאן

 

 

אז עד כאן להיום,

xoxo,

שלכן באהבה רבה,

רוית מרציאנו.

 

עיצוב - בלוג-קו0ט הסוכן החכם

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך.למשל, הכתבה הזו היא המשך לכתבה הקודמת, שהגיעה מבקשות לכתבות בנושאי יום הולדת קונספט לילדי המתוקים. אז אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/QOQ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן