אופיס 365 – וורד, פאוור-פוינט, אקסל ועוד – בחינם לכל תלמיד ומורה!

OFFICE 365 חינם להורים מורים תלמידים להורדה לוקו0ט

אופיס בחינם

רוצים לדעת איך אפשר לחסוך עשרות ומאות שקלים, שגם ככה הייתם מוציאים על תוכנות למחשב? למייקרוסופט ולמשרד החינוך יש בשורה צרכנית שלא כל-כך טורחים לפרסם – ואתם יכולים לחסוך בכמה שלבים פשוטים. אז אם אתם הורים, תלמידים, סטודנטים או אנשי סגל באקדמיה – הכתבה הזו בשבילכם! כל הפרטים בפנים

 

אם אתם הורים לילדים, בטח קניתם מחשב לבית. שיהיה, אתם יודעים….לעבודות, קצת ויקיפדיה וכדומ’. ומדי פעם, צריכים להגיש עבודות ומטלות, אז הולכים וקונים. תוכנות חוקיות כמובן! כמה עולה תוכנת אופיס בחנות? חיפוש קליל בזאפ מביא לתוצאה הבאה: 330 ש”ח לרישיון לשנה. באופיס דיפו, מדובר על אופיס 2016, ב- 629 ש”ח – להתקנה על מחשב אחד (מה שמותנה אגב, בקניית מחשב או טאבלט). בוודאי שאם תחפשו בכל מיני מבצעים, תוכל ולמצוא את זה במחיר זול יותר. אבל למשרד החינוך, כנראה יש תוכניות אחרות בשבילכם, ואתם הולכים לשלם הרבה הרבה פחות.

אופיס חינם ללא תשלום לסטודנטים לוקו0ט WORD EXCEL POWERPOINT

מייקרוסופט אגב, מציעים לכל המעוניין, להשתמש בגרסת האונליין של WORD, EXCEL ו- POWERPOINT. כל זה, מותנה בהרשמה – אך לטעמנו גירסאות אלה לוקות בחסר, מכיוון שהן פחות נוחות וכן בגלל שחסרות בהן פונקציות רבות (בצורה מכוונת). אם כבר הולכים על גרסת אונליין, הגרסה של גוגל עדיפה.

אופיס 365 בחינם למורים וורד אקסל מייקרוסופט

 

 

די להסתכל במחירי המדף של מוצרי האופיס שנמכרים כדי “לקבל חום”:  299 – 699 ש”ח. טירוף לכל הדעות!

OFFICE 365 חינם להורים מורים תלמידים להורדה לוקו0ט

אז יהיו שיגידו שאפשר להעזר בהנחה של ארגון המורים / הסתדרות המורים דרך חות”ם – ולשלם רק 69 שקלים..  אז שיאמרו… אנחנו בלוקו0ט מצאנו דרך הרבה יותר משתלמת, שנושקת ל-0 ש”ח + מע”מ (בחינם!!)

 

 

 

אופיס בחינם לתלמידים לוקו0ט וורד אקסל משרד החינוך

במקום לשלם 330 ש”ח – אפשר גם בחינם

כן, כן. משרד החינוך משלם מאות אלפי שקלים למייקרוסופט על הרשיונות האלה. ואם יש לכם ילדים שנמצאים במערכת החינוך (יסודי ומעלה) -גם אתם זכאים לזה.

  1. כל תלמיד זכאי – להתקנת אופיס 365 עדכני עם התוכנות הבאות: וורד, אקסל, פאוורפוינט, וואן-נוט – בחינם!
  2. כל רישיון מאפשר התקנה על 5 מחשבים שונים. די שימושי בבית מרובה מחשבים.

מטורף, נכון? רוצים לדעת איפה משיגים אופיס בחינם? המשיכו לקרוא!

 

 

OFFICE 365 חינם להורים מורים תלמידים להורדה לוקו0ט

איך משיגים אופיס בחינם ?

אנחנו רוצים להבהיר, שהענין נבדק על ידינו ונמצא נכון, מדוייק ופועל. הצלחנו להוריד אופיס לילדה (למרות שכבר היה עותק חוקי ברשותנו). אם משהו לא מסתדר, פנו למורה / להנהלת בית הספר או למשרדי משרד החינוך – אם יש צורך בעדכון פרטים.

  1. נכנסים לקישור הזה – ומתחברים עם שם משתמש וסיסמה אותם הילדים אמורים לקבל בביה”ס.  אם יש לכם מייל מבית הספר או מהמוסד בו אתם לומדים/מלמדים תוכל ולהיכנס גם דרך האתר של מייקרוסופט
  2.  אם אין לכם שם משתמש וסיסמה – תוכלו להזין ת.ז של הילד כאן ולקבל סיסמה זמנית, איתה תרשמו להמשך התהליך.
  3.  ממשיכים לפי ההוראות: מורידים את קובץ ההתקנה.
  4. לאחר ההתקנה יש להזין את שם המשתמש והסיסמה כדי להפעיל את הרישיון

זהו! תתחדשו, יש לכם אופיס בחינם!

 

כל האמור כאן מתייחס לתלמידים, מורים, אנשי סגל וסטודנטים. הרישיון כאמור ניתן בחינם, להתקנה עד 5 מחשבים. לא מדובר כמובן בגירסת ניסיון.

 

סרטון הדרכה קצר, רק כדי להראות לכם כמה זה פשוט

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הכתבה הזו צמחה משאלה שנשאלנו –  איך ניתן להוזיל את העלויות בחזרה לבית הספר, לאוניברסיטה או למכללה? כמובן ששמחנו לעזור והכנו לכם מדריך קצר. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

אז עד כאן להיום, ואנו כולנו תקווה – שתצליחו באמת ליישם את מירב הטיפים (ובשאיפה – את כל הטיפים), להפוך את העולם לירוק יותר והכי חשוב – לנסוע בזהירות, בצורה מתוכננת ובטוחה.

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/7NN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן