יום הולדת בקונספט שוקולד: שולחן מעוצב, קישוטים ואביזרים

יום הולדת בקונספט שוקולד

יום הולדת בסגנון שוקולד! כולם אוהבים שוקולד, איך אפשר לשלב אותו במרכז מסיבת יום ההולדת? איך מתכננים, במה מתחילים ומה שמים על השולחן – כדי שייראה יפה ומתוק? הכל בכתבה שלפניכן

” אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה,

וארטיק וסוכריות ותות גינה,

אני אוהבת ימי הולדת ושקיות עם דברים טובים,

ואת השמש ואת הירח וגם כמה כוכבים….”

 

אז אחרי הרבה זמן שלא כתבתי לכן, אני שמחה להציג את היומולדת הכי מתוק וטעים שהיה אי פעם: יומולדת שוקולד!

בתי חגגה את יום הולדתה החמישי. יום הולדת הוא אירוע מיוחד, וחשבנו וחשבנו מה נעשה הפעם:  אולי חדי קרן? אולי נסיכות? ואז עלה הרעיון הפשוט , ועם זאת הכל כך גאוני – יומולדת שכל כולו חוויה שוקולדית לבלוטות הטעם והריח. הן הילדים והן המבוגרים נהנו-וזללו, ואכלו, ובלסו ו…

 

עיצוב ותכנון שולחן יום הולדת – איך מתחילים?

אז איך מתחילים בתכנון ועיצוב שולחן יום ההולדת? בחירת הצבע: הרבה גוונים של חום – מכהה ועד בהיר, וצבע זהב כמובן, שמזכיר בונבוניירות יוקרתיות. וכמובן, לא לשכוח גם גוונים של שמנת שמזכירה קצפת. מכיוון שצבעים חומים הם קצת “כבדים”, ורציתי להכניס צבע יותר שמח – שילבתי נגיעות של צבע אדום-בורדו. במשך תקופה ארוכה, ליקטתי מוצרים בצבעים הנ”ל: נייר תחרה, בדים, פפיונים, בלונים ועוד.

בניית הרקע לשולחן: דלתות של ארון שרצינו לזרוק – ורק מהעצלנות הן נשארו כמה חודשים טובים ליד הכניסה לבית (מסתבר שלפעמים זה טוב להיות עצלן). אז מה עשיתי עם הדלתות? סידרתי אותן שיישענו על הקיר, והנחתי עליהן את בד הקטיפה בגוון הנס קפה. על הבד- בעזרת דבק חם – הדבקתי פונפונים ומניפות מתחרה. תראו איזה רקע משגע יצא לי:

 

 

פונפונים לקישוט / לבד קטיפה – תוכלו למצוא כאן

 

 

 

 

שולחן יום הולדת – מרכז האירוע

השלב הבא: השולחן המרכזי : פרשתי בד קטיפה, הפעם בגוון כהה יותר-כדי לתת קונטרה לרקע, ועכשיו החלק האהוב עלי: סידור האוכל!!!
היו עוגיות, רולים במילוי טעים, כדורי שוקולד, טופי, סוכריות על מקל, נשיקות ועוד….

אתחיל במלוח – קניתי מעמד לגביעי גלידה, ובכל חור הנחתי קונוס מוזהב עם פפיון – ממולא בביסלי/במבה/צ’יפס. איך הכנתי את הקונוסים אתן שואלות? נייר תחרה אתן מכירות? אז גילגלתי אותו בצורת קונוס, הדבקתי, ובפרונט הדבקתי פפיון קטן וחמוד.

 

פפיונים / קשרי עניבה – אפשר למצוא כאן

 

 

המעמד קונוסים, שיכול להיות מיועד גם לגלידות או לכל קינוח אחר שתבחרו ליצור, תמצאו ממש כאן

aeProduct.getSubject()

 

נייר תחרה שמשמש כמשטח מעוצב ומקושט  לעיצוב השולחן – אפשר להשיג כאן

 

אחרי המלוח יש תמיד חשק למתוק -לפחות אצלי 🙂  מכיוון שאני בעד חיים קלים (ויפים !!!), ולמי בכלל יש כוח לאפות קאפקייק – עשיתי משהו פשוט מאוד: ראשית ניגשתי למכולת השכונתית, וקניתי עוגת שיש מלבנית פשוטה. חזרתי למטבח וקרצתי מהעוגה עיגולים – בעזרת חותכן עוגיות. הנחתי כל עיגול במנג’ט מוזהב, ולקינוח – תקעתי בעוגה פיפטה שמילאתי במייפל.

 

מנג’טים להגשת עוגות ועוגיות – אפשר להשיג כאן

מנג'טים מסיליקון בשלל צבעים    מנג'טים נייר כסף - צבעוני - לתנור אפיה תבנית - עיצוב וקישוט חינה חתונה יום הולדת - לקניה לוקו0ט שולחנות

 

פיפטות / מזרקים לסירופים ולקישוט עוגיות – אפשר להזמין כאן

3

 

תבניות ושבלונות לקריצת עוגות לפי צורה – אפשר להשיג כאן

  

 

 

תראו איזה מגשונים משגעים עם נשיקות טעימות (הפעם לא התעצלתי,והכנתי בעצמי!!!)

עשה לכן חשק, נכון? אין, המגשים הקטנטנים והמתוקים האלו פשוט הורסים. אגב, אחרי מסיבת יום ההולדת, אפשר לתת לילדות לשחק עם זה, ככלי מטבח לבית-בובות וכדומה. הנה קישור למוצר.

עוגה-יש, נשיקות-יש. מה עם קצת סוכר בצורה מרוכזת? או במילים אחרות סוכריות?

אתן בטח שואלות את עצמן מאיפה הסוכריות האלו, והאם הן בטעם קפה. אז קבלו… אלו סוכריות שמוצאים בכל סופר / מכולת. אז איך הן קיבלו עטיפה מנצנצת ויפה כ”כ? פשוט מאוד! הורדתי להן את העטיפה, ועטפתי בנייר כסף צבעוני: זהב, חום וברונזה. בנוסף, עטפתי קופסאת קרטון בנייר משי (משוגעת על הנייר הזה. מזכיר לי חנויות לנז’רי, שעוטפות לך את מה שקנית בנייר משי, ומגישות לך בשקית קרטון מעוצבת – מרגישה בחו”ל). איך הסוכריות לא נופלות אתן שואלות? אז הטריק הוא כזה, תוקעים כל מקל בקלקר, ומעל מכסים במרשמלו מיניאטורי ובנשיקות לבנות (הפעם נשיקות קנויות).

 

עטיפות לסוכריות, לממתקים ולשוקלדים אפשר לבחור כאן, מתוך שלל הצבעים שקיימים.

עטיפות צבעוניות - לעיצוב וקישוט אירועים - לקניה לוקו0ט       

 

ניירות משי, לקישוט, עיטוף ועיצוב שולחנות, חפצים ומתנות אפשר לראות כאן

צדפות צבעונית - לעיצוב אירועים וקישוט מסיבות יום הולדת - לאחסון ממתקים ותכשיטים - לקניה לוקו0ט

 

 

ומה טעים יותר מסוכרייה על מקל? טופי :), אז גם על הטופי הפעלתי את אותו הטריק- עיטוף בנייר כסף ציבעוני. אתן חייבות לראות איך יצא:

 

טוב, האמת שיש לי עוד הרבה מה לכתוב לכן, ויש עוד מלא תמונות יפות וטעימות, אבל נראה לי שזה מספיק להיום-לא? אז עד כאן להיום,

xoxo,

שלכן באהבה רבה,

רוית מרציאנו.

 

 

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הפינה שלכם לבקשות מיוחדות ולשאלות. למשל, קיבלנו כמה פניות בנוגע לעיצוב שולחנות קונספט של ימי הולדת לילדים, בדגש על מאכלים. כמה שאלות כללו גם סוכריות, מתוקים ושוקולד. אז החלטנו לפרסם כתבה בדיוק בנושא שולחן קונספט שוקולד לימי הולדת.  אז אם יש לכם רעיון מהפכני, (לאו דווקא “יום הולדת”) אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/7PP

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן