סיגריה אלקטרונית מומלצת – שתחסוך לכם המון כסף!

סיגריה אלקטרונית מומלצת מומלצות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

סיגריה אלקטרונית מומלצת – שתחסוך לכם המון כסף!

גם לכם נמאס שמחירי הטבק והסיגריות לא מפסיקים לעלות? חושבים על גמילה מעישון או הפחתה בסיגריות / טבק? סיגריה אלקטרונית מומלצת יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, ובמחירים שטרם נראו בארץ! כל הפרטים בכתבה שלפניכם

לאחר שמחירי הטבק עלו לפני כחודש, ישראלים רבים מצאו את עצמם נבוכים: מה עושים כאשר המדינה מודעת לצורך (הכמעט קיומי והכרחי) שקיים בקרב קהילת המעשנים, ובכל זאת ממשיכה להעלות את המחירים מפעם לפעם? האם הצרכן הישראלי שוב יצא “פראייר” וימשיך לקנות ולצרוך סיגריות וטבק לגלגול במחירים יקרים, או שאולי קיימת אלטרנטיבה לעישון המסורתי?

יצאנו לבדוק את כל הבאזז סביב הסיגריות האלקטרוניות.

 

 

סיגריות אלקטרוניות 2018 2019 להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

איך עובדת סיגריה אלקטרונית?

סיגריה אלקטרונית או וופורייזר, הוא מכשיר חשמלי שמכיל: סוללה, מיכל לשמן או נוזל, סליל מתלהט (מה שנקרא: אטומייזר = החלק שאחראי לכל מנגנון האידוי).  כשמחברים את הכל ביחד, מתקבל מוצר די קומפקטי, שיכול לאדות נוזלים בלחיצת כפתור. על תהליך ה”שריפה” אחראי הסליל המתלהט, שבעצם מאדה את החומר הנוזלי או השמן לאדים, מה שמאפשר לשאוף אותו החוצה בצורת אדים, ולנו – זה נראה כמו עשן.

ומה עושים כאשר נגמר הנוזל או כאשר מעוניינים לנסות “טעם” חדש/אחר? פותחים, ממלאים, סוגרים ומשתמשים – די פשוט למעשה!

 

מוצר שמזכיר נרגילה אלקטרונית

סיגריות אלקטרוניות מזכירות את הנרגילה המסורתית בגרסה האלקטרונית, מכיוון שניתן לנוסיף להם שמנים בכל מיני ניחוחות וטעמים: פירות, קפה, וניל וכדומה. עוד נקודת דמיון משותפת, היא הריח הנעים הנפלט ממנה, כמות העשן ואורך השימוש. בסיגריה אלקטרונית ממוצעת, העישון, אם רוצים, יכול גם להימשך למעלה משעה. כמובן שזה לא מומלץ, ושכל שימוש צריך להיות מושכל ולפי הצורך. האם יש הבדל ממשי בין נרגילה אלקטרונית לסיגריה אלקטרונית? כעיקרון התשובה היא לא, זה אותו מכשיר בשמות שונים. לא תצטרכו להתעסק עם מתקן גדול ומגושם, עם גחל בוער, ניירות כסף וצינורות שאיפה. כאן מדובר בשימוש הרבה יותר נגיש ופשוט.

 

סיגריה אלקטרונית – כלי יעיל במצבי גמילה מעישון / טבק

יש לא מעט מעשנים קבועים שנעזרים בסיגריה האלקטרונית ככלי לגיטימי לגמילה מעישון או לגמילה מטבק. מסתבר שהכלי הוכח כיעיל, למי שמתמיד בכך: סיגריה אלקטרונית כמובן, אינה דומה לחלוטין לעישון סיגריה, אינה מכילה את כל החומרים המצויים בטבק – אך עם הזמן מתרגלים, הגוף מתנקה מהצורך בסיגריות קונבנציונאליות, עד לנטישה מלאה.

למעשה, הצלחת הגמילה, תלויה באופן בבשלות ובמוכנות של המעשן “לעבור שלב”: תחושת השאיפה בסיגריה אלקטרונית דומה, העשן עשיר, הטעמים מגוונים וקיימות אף מגוון דרגות חוזק ועוצמה – גם לפי סוג הנוזל/שמן אותו ממלאים וגם לפי עוצמת האידוי המשתנה, הקיימת במגוון סיגריות אלקטרוניות.

 

 

יתרונות – או למה כדאי לכם לעבור לסיגריה אלקטרונית?

קיימים לא מעט יתרונות בסיגריות האלקטרוניות שכדאי לכם לשקול, לפני שאתם ממשיכים לקנות טבק יקר לגלגול או סתם קופסאות סיגריות שכבר מזמן הפסקנו לשכוח את מחירן הישן האמיתי:

  • חיסכון בעלויות – עשו חישוב קל, ותופתעו לגלות שאת עלות הסיגריה האלקטרונית שתיקנו ניתן להחזיר בתוך שבוע. תחשבו על כל הכסף שאתם חוסכים ועל שינוי כללי המשחק: לוקו0ט מציעה מגוון מכשירים במחירים מצחיקים, נוזל מילוי עולה כמה עשרות שקלים בודדים – ואתם מכוסים לפחות לחודש-חודשיים, תלוי בכם.
  • ללא ריח רע / סירחון – אחד היתרונות החביבים על הנסיינים הוא העדר הריח הנלווה לשימוש, בשונה מסיגריות רגילות בהן יש ריח רע וטעם של מאפרה בפה (והבל פה) של המעשן.
  • טעמים – בשונה מהסיגריות המסורתיות, קיימים מגוון טעמים של פירות, פרחים, קפה, וניל ועוד – כדי להפוך את החוויה לנעימה וטעימה יותר.
  • ללא לכלוך ופסולת  – בשונה מסיגריות: אין כאן לא אפר, לא לכלוך, לא פילטרים ולא חתיכות נייר. אין שום פסולת לוואי שנשארת עקב שימוש.
  • עדיף יותר מטבק – הגם שהנושא מצוי במחלוקת, ברור לכולם, שבסיגריות אלקטרוניות לא דוחפים לכם מאות חומרים רעילים במודע ובמתכוון. הסיפור כאן שונה לחלוטין, ואם בחרתם לרכוש נוזל למילוי – דאגו שהוא מאושר לשימוש, כדי שתוכלו להשתמש בלב שקט.
  • שימוש אינסופי – בשונה מסיגריות, הכמות כאן מספיקה לזמן ארוך מן הרגיל, וכל מילוי יכול לספק לכם יומיים – עד שבוע של שימוש מהנה, תלוי בכם. בנוסף, סיימתם להשתמש? המוצר נשאר אצלכם – לשימוש רב פעמי!
  • גאדג’ט מגניב – סיגריות וטבק לגילגול – אאוט, סיגריות אלקטרוניות – אין!! מדובר במכשיר שיגרום לכל מעשן להיראות זקן ומיושן לידכם. כל המכשירים הם ניידים, קטנים, נטענים – ויכולים להילקח איתכם לכל מקום בו תהיו.
  • קל לשימוש ולתפעול – כל המכשירים, עם כמה שינויים שונים פה ושם, קלים לשימוש ולתפעול בצורה מדהימה להפליא. גם נושא התחזוקה כמעט ולא קיים  (ואם קיים – הוא פשוט וקורה פעם בכמה חודשים וכולל בד”כ החלפת סליל – עניין של 20 שניות בסה”כ).

כל אלה, ויתרונות נוספים, הופכים את השימוש בגאדג’ט המגניב הזה לכדאי, חסכוני לאורך זמן ואף עדיף יותר מבחינה בריאותית.

 

איך למלא סיגריה אלקטרונית – בנוזל / שמן לאידוי?

לכל מוצר שאתם קונים, קיימות הוראות יצרן, בהם ניתן לראות ולהבין בדיוק כיצד פותחים את המכשיר ולאיזה מקום בדיוק במיכל הנוזלים צריך למלא את השמן אותו רוצים לעשן. גם כאן בלוקו0ט, השתדלנו למלא הוראות פשוטות לכל סיגריה אלקטרונית – כדי שהחוויה תהיה קלילה ופשוטה לשימוש.

נכון לרגע זה, אנחנו לא מציעים נוזלים או שמנים למכירה, אך ניתן למצוא אותם במגוון חנויות ופיצוציות.

 

סיגריות אלקטרוניות מומלצות

גאים להציג בפניכם את הקולקציה החדשה שלנו לסיגריות האלקטרוניות הכי נמכרות בעולם ובישראל. מבחינתנו, כל דגם יכול להיחשב כסיגריה אלקטרונית מומלצת, אך חשוב שתתאימו את הדגם לצרכים שלכם.

סיגריה אלקטרונית מומלצת – בעיצוב מתכתי מיוחד: משולש מעוגל | קטנה וקומפקטית

סיגריות אלקטרוניות מומלצת מומלצות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית איכותית – נטענת | צג לד מואר – ב-6 צבעים

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

סיגריה אלקטרונית למקצוענים בלבד – צג דיגיטלי 2 אינץ’ | נטען – ב-7 צבעים

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית קלאסית – נטענת | סוללה משוגעת – עד יומיים שימוש – ב-5 צבעים

סיגריות אלקטרוניות מומלצת מומלצות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית נטענת – איכותית, קומפקטית עם סוללה ענקית – מגוון דגמים
סיגריות אלקטרוניות מומלצת מומלצות להזמנה לוקו0ט במבצע זולות
להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית מומלצת – בסגנון קלאסי | מיכל שקוף – ב-5 צבעים

סיגריה אלקטרונית גמילה מעישון לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

סיגריה אלקטרונית + קישוריות בלוטות’ | תאורת לד – מגוון דגמים

סיגריה אלקטרונית גמילה מעישון להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית עתידנית – מיניפיט – נראית מהחלל | מקצועית – ב-5 צבעים
סיגריה אלקטרונית מחיר משלוח חינם לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ
להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית – צג לד + כפתורי שליטה | מעוצבת בסטייל – ב-6 צבעים

סיגריה אלקטרונית מחיר משלוח חינם לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית מהעתיד – צג מידע מפורט | עוצמה משתנה – עד 100W – מגוון דגמים

סיגריה אלקטרונית מומלצת מומלצות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית – קלילה | מעוצבת בצורת גליל – ב-4 צבעים

סיגריה אלקטרונית מומלצת מומלצות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית – 100 וואט – צג דיגיטלי | מד טעינה – ב-6 צבעים

סיגריה אלקטרונית מומלצת מומלצות להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית – נטענת | דקיקה | אלגנטית – מגוון דגמים

סיגריה אלקטרונית 2018 2019 לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

סיגריה אלקטרונית – צג + כפתורי שליטה – לנוחות מירבית – ב-4 צבעים

גם לכם נמאס שמחירי הטבק והסיגריות לא מפסיקים לעלות? חושבים על גמילה מעישון או הפחתה בסיגריות / טבק? סיגריה אלקטרונית מומלצת יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, ובמחירים שטרם נראו בארץ! כל הפרטים בכתבה שלפניכם

להזמנה אונליין לוקו0ט

אנחנו מודים לכם על הקריאה, ומאחלים לכם שימוש מהנה ומושכל!

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, התבקשנו לפרסם סיגריה אלקטרונית מומלצת (לשנת 2018 / 2019), והסברים אודות המכשיר והשימוש.. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

 

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/XOR

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן