טיסות לכל העולם

כשכולם מזמינים כרטיסי טיסה במחירים מצחיקים, אין שום סיבה שבעולם שגם אתם לא תצטרפו לחגיגה! מזמינים מראש מהבית, ברוגע ובתאריכים שמתאימים לכם באמת – ומקבלים את המחירים הכי זולים שקיימים, בלי טריקים ושטיקים!

חיפוש חופשי

בוחרים חופשה לפי התאריכים שמתאימים לכם – ומקבלים הצעות שסוכני הנסיעות שלכם לא רוצים שתגלו, בהתחייבות!

תכנון חופשה: טיסות כל השנה

חושבים לטוס ליעד מסויים, אבל עדין לא בטוחים באיזה חודש ותקופה הכי כדאי לטוס? כך תשלבו בין תכנון נכון לחיסכון כספי ניכר: בוחרים יעד וטווח שהיה – ונחשפים לתקופות השפל הסודיות ולכרטיסי-טיסה במחירי מציאה!

המחירים הכי זולים שתמצאו - על מפת-העולם

יותר ויותר ישראלים מחליטים לאן לטוס לחו”ל – על-פי מחירי הטיסות. רוצים לגלות לאיזה יעדים ומדינות פופלאריות בחו”ל אפשר לטוס גם בפחות מ-100$? טיילו במפת העולם, העזרו בגלגלת-העכבר כדי למקד את המפה ותגלו איזה יעד בחו”ל קורא לכם הפעם!

בתי-מלון

אז כרטיס טיסה יש לכם כבר, ואם אתם לא מתכוונים לשהות באוהל – כדי שתערכו לענין השהיה מראש. לא מחכים לדקה התשעים: מזמינים בניחותא חדר במלון, אכסניה, מוטל או בתי-הארחה – עם מערכת משוכללת שכוללת תמונות אמיתיות, ביקורות וציון כללי – בארץ או בחו”ל –  וחוסכים המון זמן וכסף, בדרך לחופשה המושלמת שלכם!

דילים לבתי-מלון באירופה

מגוון מסחרר של בתי מלון ומוטלים בכל רחבי אירופה, כולל חיפוש ממוקד לפי פרמטרים שאתם קובעים, דירוג גולשים ותמונות אמיתיות – לכל יעד אליו תטוסו!



Booking.com

מבצעים מיוחדים לבתי מלונות בארצות-הברית

חושבים לטוס לארה”ב? מתכננים ROAD-TRIP? הכירו את היבשת עם מספר המוטלים הגדול בעולם! ובנוסף: בתי-מלון מכל הסוגים והרמות, עם מערכת המאפשרת לכם לבצע חיפוש אישי וממוקד – לפי הטעם שלכם, פידבקים אנושיים אמינים ודירוג משוקלל – שיבטיחו לכם שהיה נעימה וחלקה!



Booking.com

חיפוש בתי מלון בכל העולם

הרבה תיירים נוהגים לקבוע את יעד הטיסה לחו”ל, על-פי עלויות השהיה בזמן החופשה. בוחרים חדר בבית-מלון בלי שום לחץ ולפי התאריכים שמתאימים לכם – ומקבלים הצעות במחירים הכי זולים שקיימים!



Booking.com

מפת מחירים עולמית

 בחרו יעד וטווח תאריכים והעזרו במפה העולמית – כדי שתוכלו להיחשף למדינות עם המחירים הכי אטרקטיבים עבורכם!



Booking.com

מלונות ואירוחים בארץ

צפון או דרום? אם בכל זאת בחרתם לבלות בארצנו הקטנה, בוודאי תשמחו לגלות שקיימים אלפי פתרונות אירוח בשבילכם – בכל מקום אליו תסעו!

מלונות בצפון



Booking.com

מלונות במרכז



Booking.com

מלונות בדרום



Booking.com

מפת מציאות - מלונות ואירוחים בארץ

צימר או מלון? תחליטו אחר-כך! בחרו יעד וטווח תאריכים והעזרו במפת-הארץ – כדי שתוכלו לגלות באיזה איזור בארץ קיימים פתרונות האירוח עם המחירים הכי טובים בשבילכם!



Booking.com

פתרונות תחבורה בכל העולם

טסים לחו”ל? הידעתם שניתן לחסוך מאות ואלפי שקלים – אם רק מתכננים מראש? לא משנה אם מדובר בהשכרת רכב/דו-גלגלי, הזמנת הסעה/מונית או רכישת כרטיסים לתחבורה הציבורית – מזמינים מראש, שומרים על הזמן שלכם, מונעים טעויות וחוסכים הרבה מאד כסף!

השכרת רכב באירופה ובארצות-הברית

לנהוג באיזה רכב שתרצו בכל מקום שבו תהיו בעולם, עם מגוון מהפנט של כל סוגי הרכבים – בלחיצת כפתור!

300*250

מוניות והסעות מתואמות מראש - ישירות משדה-התעופה

אין כמו נהג שמוכן ומחכה רק לכם מיד לאחר הנחיתה – בכל שדה-תעופה בו תנחתו. מזמינים הסעה/מונית עם נהג פרטי במחירים תחרותיים – כבר מהבית – וחוסכים זמן, ויכוחים מיותרים והרבה כסף!

השכרת דו גלגלי

לשבת או לרכוב? אם אתם בקטע של דו-גלגליים, תשמחו לגלות מגוון עצום של כלי רכב להשכרה: טרקטורונים, באגי, אופנועים וקטנועים, ואפילו אופניים – במגוון מדינות בכל רחבי העולם!

336*280

תחבורה ציבורית, אטרקציות; סיוע במקרי חירום

כרטיסי נסיעה ומעבר לאוטובוסים ורכבות

אחת הדרכים המהירות, היעילות והזולות להתניידות בחו”ל – היא התחבורה הציבורית. תשכחו ממה שהכרתם בארץ!

לא טסים בלי ביטוח נסיעות!

טסים לחו”ל? חשוב לדאוג לכיסוי רפואי על כל צרה שלא תבוא! הפוליסות של היום כוללות גם פיצוי במקרה של נזק/אובדן/גניבה של כבודה או גניבה – לפי תנאי הפוליסה. כבר אין צורך להמתין לנציג – כמה קליקים ואתם מבוטחים, במחירים אטרקטיביים: החל מ-1.5$ ליום!

ביטוח רפואי לטיסות לחול בזול במבצע הפניקס מגדל פספורטקארד

ארטקציות וסיורים

כרטיסים למוזיאונים, תערוכות, פסטיבלים, אטרקציות וסיורים מודרכים בחו”ל – במחירי הזמנה מראש אטרקטיביים!

300*600

פיצוי כספי

חוויתם עוגמת נפש בטיסה? ממלאים טופס ויכולים לקבל  פיצוי מכובד!

EN - US - 120x600 - Banner

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/GQW