מכשיר אדים קרים – להקלה על הנשימה וליצירת ארומה – גאדג’ט מומלץ!!

מכשיר אדים קרים לתינוק לבית תמציות מי מלח אינהלציה יובש במבצע לוקו0ט לקניה

מכשיר אדים קרים – להקלה על הנשימה או ליצירת ארומה?

הם קטנים (יחסית), מעוצבים, משפיעים לטובה על האוויר שאנחנו נושמים ועל האווירה – וכובשים את השוק. מה זה מכשיר אדים קרים – למי זה טוב והאם זה באמת עושה את העבודה? כל מה שרציתם לדעת – בכתבה של בלוג-קו0ט

לאחרונה צצה לה תופעה, בריאותית ואופנתית כאחד, להציב בכל מיני פינות בבית מכשיר אדים קרים. בהתחלה, כשנמצאים באותו חדר, לא ממש שמים לב למכשיר – שהרי הוא לא בולט או מרעיש, הוא פשוט “סתם” מונח לו שמה. ה”קסם” מתחיל כמובן מהרגע הראשון של ההפעלה, כאשר “קיטור” אדים קרים מתפזר לו בעדינות, מפזר לנו ריחות בחדר בצורה הכי אלגנטית שאפשר. נדמה שמדובר במוצר עתידני, או כזה לפחות שנלקח מבימות ההופעות, אך לאחרונה כאמור, הוא נמצא ביותר בתים ומשרדים ממה שתוכלו לשער.

 

מה זה מכשיר אדים קרים?

ראשית יש להבחין אבחנה חשובה בין מכשיר אדים חמים לקרים. מכשיר אדים חמים, מורכב ממיכל מים, גוף חימום ופתח ליציאת האדים/קיטור. למה משמש מכשיר אדים חמים? לטיפול בצינון, שפעת, סינוסיטיס וכדו’. אההה…הוא גם מרחיב את נקבוביות העור ומאפשר הוצאת שחורים – אבל לא על זה אנחנו הולכים לדבר כמובן! בעוד סכנות הכוויה (וצריכת החשמל המופרזת) קיימות במכשיר האדים החמים, במתרס השני ניצב לו מכשיר האדים הקרים:  הוא בנוי ממיכל, נוזל אותו ממלאים (בד”כ מי מלח ו/או תמציות צמחים/שמן ארומטי) וזרבובית מיוחדת שמרססת את הנוזל עד ליצירת אפקט ערפל / עשן / אדים – תקראו לזה איך שתרצו. מדובר במכשיר מאד פופולארי, קל משקל, קטן מימדים, חסכוני באנרגיה בטירוף; חלק מהדגמים פועלים עם מתח נמוך באמצעות חיבור USB – והכי חשוב: אין סכנה לכוויות והוא ממש קל לתפעול.  נשמע מעניין, אך האם המכשיר הקסום הזה באמת עושה את זה העבודה? לפני שנענה על כך, בואו ונראה מי בכלל צריך מכשיר אדים קרים בחיים שלו?

 

 

הקלה על נשימה

ילדים, תינוקות, אנשים מבוגרים ואנשים הסובלים ממחלות נשימתיות (או שקשורות לדרכי הנשימה) באופן כרוני- כל אלה, לעיתים, חווים קשיים בנשימה, סובלים משיעולים / שיעול יבש, הפרשת ליחות מוגברת ושאר תסמיני צינון. ובכן, במקרים רבים, רופאים ממליצים “לטפל בבית” טיפול שאינו כולל מתן תרופות ושיכול להקל הרבה על הסובלים מהתופעה. מכשיר אדים קרים – בהפעלה עם מכל מלא במים בלבד, יכול להעלות את אחוזי הלחות באוויר – מה שיכול בהכרח להקל על הסובלים משיעול  יבש וטורדני. מזגנים, מפזרי חום, תנורים, רדיאטורים וכדומה – כל אלו, מייבשים את האוויר ומורידים את אחוז הלחות באוויר אותו אנחנו נושמים. התוצאה: אוויר בהרכב לא נכון שנכנס לגוף ויכול לגרום לבעיות.

סובלים מצינון, גודש באף? במקום להיות צמודים לתרסיסים ואקמולים – למה שלא תנשמו באופן קבוע, בתור טיפול שאינו תרופתי, אוויר עם אחוזי לחות ומלחים? למלח יש תכונה כזו, שהוא יכול למוסס גושים ולהרחיב דרכי נשימה, ולו במעט – גם זו הקלה. לטיפול מתקדם אנחנו ממליצים לשלב מים, מי מלח ואחת מתמציות הצמחים שמיועדות לטיפול בצינון, כמו : אקליפטוס, אקליפטוס לימוני או רדיאטה.

מכשיר אדים קרים מסייע בהקלה על הנשימה. אם אתם סובלים מאסטמה, שעלת, צינון, אלרגיה נשימתית ושאר מרעין בישין הקשורים לדרכי הנשימה. הוא אכן מבצע את הפעולה שלשמה תוכנן ונבנה – וזה בהחלט יכול לסייע לכם לעבור את היום וגם את הלילה!

 

 

ארומתרפיה – אווירה ריחנית

כל מכשירי האדים הקרים מכילים מכל מים כידוע, אך מה לעזאזל כבר אפשר לעשות עם זה? תשובה: 3 טיפות! קחו כל תמצית שתרצו, ערבבו או טפטפו לחוד – “לפי הטעם” – ובעת פעולת המכשיר, תקבלו ענן ניחוחות מרענן בחדר! ניסינו וזה עובד, אין כאן שאלה. בדגמים החדשים, הגדילו לעשות מעצבי המוצר והמהנדסים – והחליטו שצורת המכשיר צריכה להידמות לנר שעווה ארומטי עם/ללא תאורה נלווית.

רוצים ריח חזק ומורגש בכל חדרי הבית? או שמא אתם מעוניינים שבכל חדר יהיה ניחוח שונה? גם לזה יש פיתרון: הציבו מכשיר אדים בפינת כל חדר, והפעילו! זה עובד כמו קסם!

 

 

 

מכשיר אדים קרים לתינוק לבית שילב לתינוקות לילד שקט פעולה שקטה לוקו0ט להזמנה לא יקר

פעולה תמידית

מה שמדהים במכשיר הזה, עקב היותו צרכן חשמלי מהסוג החסכוני, זה שניתן להפעיל אותו למשך דקות / שעות ארוכות מבלי לדאוג מחשבון חשמל מנופח. אופן התפעול קל ופשוט: נגמרו המים? פותחים, ממלאים, סוגרים ומפעילים!

ואם דיברנו על הסגולות הרפואיות-בריאותית שלו – זה מקבל משנה תוקף, מכיוון שה”טיפול” כאן, נעשה לאורך זמן. מצליחים להתמיד? תקבלו תוצאות טובות יותר. אם אתם מאלה שחייבים שחדר השינה / הסלון יריחו לא פחות מנהדר – כמה טיפות של תמציות ריח במכל המים של המכשיר, הפעלה של 30 דק’ לפחות, והחדר מלא בריחות וניל-פטוצ’ילי או מה שתרצו… נסו, זה אשכרה עובד!

 

 

 

מכשיר אדים קרים אווירה ריחות שילב לתינוקות לילד שקט פעולה שקטה במבצע לוקו0ט לקניה

בכל חדר ובכל מקום – גם בנסיעות

קיימים שני סוגים של מכשיר אדים קרים: שולחני – בגודל בינוני; מיני – כזה שאפשר להכניס לתיק מבלי להרגיש. אם אתם סובלים ממצוקת מקום, בוודאי תשמחו לשמוע שקיימים דגמים שניתן להפעיל מבלי שיתפסו מקום רב על שולחן העבודה שלכם. חלק מהדגמים, ניתנים להפעלה, תאורטית וגם מעשית אפילו ברכב (כן,כן..!). כמו שכבר הזכרנו, רוב הדגמים באופן כללי, נמכרים במימדים בינוניים ומטה, ובכל מקרה אינם בולטים לעין ומשתלבים היטב בטקסטורה הסביבתית.

אם אתם יודעים שתזדקקו למכשיר בנסיעה / חופשה הבאה שלכם – להקלה על הנשימה או ליצירת אווירה רומנטית בעלת ניחוח מרענן, אל תהססו “לארוז” אותו: הוא קטן וקל-משקל!

 

 

 

 

מכשיר אדים קרים לתינוק לבית שילב לתינוקות לילד שקט פעולה שקטה לוקו0ט להזמנה לא יקר

פריט עיצובי ושימושי

מעבר לכך שמכשיר אדים קרים משפיע על האוויר לטובה, וגם על האווירה, הוא גם פריט עיצובי נהדר, שמשתלב היטב בכל חלל בו תציבו אותו. עובדים במשרד? סתם יושבים בסלון? מכשיר האדים הקרים ישתלב בקלות על כל מדף / שולחן / שרפרף / שידה וכדו’ – ללא שום בעיות! מעבר לכך שמדובר בפריט שיפה ונעים לעין, מה שהכי חשוב כאן, שמדובר בפריט שימושי ויעיל שמספק את הסחורה, ובשונה משאר מכשירי החשמל – הוא מעוצב בצורה עדינה ופועל פעולה שקטה-שקטה. 

חלק מהדגמים כוללים תאורת לד; ויש אפילו שמעוצבים בצורת נר ארומטי (כן, כמו פעם…) – מתאים לחובבי הז’אנר שמתקשים להיפרד מהנוסטלגיה!

 

 

דגמים נבחרים

צירפנו לכם לקט של מכשירי אדים שאנחנו בטוחים שתאהבו. אם בכל זאת, חשקה נפשכם בדגם / צבע / עיצוב אחר – אנחנו פתוחים להצעות שלכם (פרטים בסוף הכתבה).

ממהרים? קבלו קישור לכל הדגמים של מכשיר אדים קרים

 

מכשיר אדים מעוצב בסגנון לימון – מתחבר ל-USB, קטן ויעיל (שתוכלו לקחת איתכם לכל מקום), מתחבר למחשב, מתאים לחדרי ילדים וגם למשרד. הכי נמכר בלוקו0ט עד היום!

מכשיר אדים ריחני ארומטי ארומה תמציות מי מלח אינהלציה יובש לוקו0ט להזמנה לא יקר

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

מכשיר אדים קרים בעיצוב קלאסי – עם שליטה בעוצמת האדים. מיכל גדול, עיצוב סולידי ופשוט עושה את העבודה

תמציות מי מלח אינהלציה יובש לרכישה אונליין לוקו0ט

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

מכשיר אדים קרים בצורת פטריה – כולל תאורת לד, הלהיט של חדרי הילדים לשנת 2019, נחטף כמו לחמניות לאחר הפסח

תמציות מי מלח אינהלציה יובש לוקו0ט להזמנה לא יקר

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

מכשיר אדים קרים בצורת נורת ליבון – הלהיט של המשרדים וחללי העבודה. הוא אומנם קטן, אבל יודע למלא את האווירה בריחות נעימים ובעל תאורת לד מושכת.

מכשיר אדים קרים אווירה ריחות USB מעוצב לחות אלקטרוני תמצית לוקו0ט להזמנה לא יקר

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

מכשיר אדים קרים – כולל תאורת לד ושלט, לשליטה מרחוק. גדול יותר משאר הדגמים, אבל יש לו מראה רציני והיי…הוא אפילו כולל טיימר

מכשיר אדים קרים לתינוק לבית קטן בזול חשמלי יואסבי יבש מומלץ במבצע לוקו0ט לקניה

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

נר ארומטי חשמלי – שהוא בעצם מכשיר אדים קרים לכל דבר וענין, רק בצורה מעוצבת, שיכולה להשתלב בקלות בכל חדר שינה או חלון. 3-5 טיפות של תמציות ריח ארומטיות – והוא כבר יעשה את העבודה! כוללת תאורת לד עדינה הניתנת לכיבוי.

אדים קרים מכשיר לילדים לחדר למשרד תמציות מי מלח אינהלציה יובש במבצע לוקו0ט לקניה

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

עוד נר ארומטי דיגיטאלי, והפעם בעיצוב צעיר יותר. מכשיר אדים קרים שמתחבא בתוך גליל מוארך, שדומה, איך לא ל….נר! במגוון צבעים. מתאים לחדרי ילדים, פינות עבודה ומשרדים

אדים קרים מכשיר לילדים לחדר למשרד תמציות מי מלח אינהלציה יובש במבצע לוקו0ט לקניה

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

הוראות שימוש חשובות

כשאתם קונים מכשיר, חשוב להישמע להוראות היצרן. כשאתם מתעסקים באוויר שנמצא בחדר, כדאי להישמע להוראות משרד-הבריאות. בדומה להוראות ניקוי מזגנים, מכשירי אינהלציה, גם כאן מדובר באותם עקרונות שאין להקל בהם ראש:

  • חשוב מאד לנקות את המכשיר אחת לשבוע, כדי להימנע ממחלות הקשורות לדרכי הנשימה
  • יש להימנע ממגע של מים בחלקים שאינם מיועדים לכך – מדובר במכשיר חשמלי לכל דבר
  • יש להרחיק מהישג ידם של ילדים

תודה על הקריאה, אנחנו מאחלים לכם הרבה בריאות, אושר ואווירה טובה בבית ובעבודה!

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך.למשל, הכתבה הזו צמחה מבקשות חוזרות ונשנות לפרסם דגמים נוספים של מכשיר אדים קרים פופולארי. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

 

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/CJN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן