גאדג’טים מגניבים – השמיניה, שיש סיכוי שבחיים לא תקנו!

גאדג'טים מגניבים - התקן USB נייד עם 6 לדים - הפעלה בטאץ - בצבע לבן וצהוב

גאדג’טים מגניבים או הזויים? תחליטו בעצמכם!

גאדג’טים מגניבים. האמנם? אתם תחליטו! הכתבה הבאה נכתבה ברגשות מעורבים. אין ספק שרוב המוצרים שיובאו כאן לפניכם  מגניבים, אבל חלקם הזויים ומוזרים – מה שעלול להפוך אותם לעוד יותר מגניבים. בין אם החברים שלכם חושבים שאתם “גיקים”, ובין אם סתם בא לכם שלא לפספס, המשיכו לקרוא.אנו מניחים שרובכם מכירים את המושג, למי שלא יודע מה זה גאדג’טים – מוזמן להיכנס לקישור הזה.

לקט מלוקט

אחרי הכל, מדובר בלקט קצר של מוצרים שמצאנו והשתמשנו בהם לאורך זמן. על טעם וריח אין להתווכח, והכל ענין של טעם אישי,, אבל השתדלנו להביא לפניכם מוצרים שימושיים, לפחות למי שנמצא בחוץ או מחפש ציוד קטן ויעיל שיחליף ציוד גדול ויקר, שאין לו בנמצא. אז יאללה, שמונה מוצרים של גאדג’טים מגניבים.  בואו נתחיל:

 

  1. פנס לד USB נייד – אין לכם מנורת לילה, צריכים פנס ואתם בשטח? אין שום בעיה, פשוט חברו את ההתקן הקטן הזה (שנכנס בארנק למעשה) לכל חיבור USB קיים, קטן, זול ויעיל. וכדי שלא תשכחו אותו, אפשר לצרף אותו לצרור המפתחות שלכם.

גאדג'טים מגניבים - לד נייד USB

 

 

2. נעליים מחממות – במיוחד לימי החורף הקרים, הבאנו לכם מוצר קטלני וקצת גיקי, חשוב להודות. אז קודם כל מי שינסה ללכת עם הנעלים האלה, עלול למצוא את עצמו על הרצפה עם כבלים קרועים. אבל שוו בנפשכם שאתם יושבים לראות סרט, והרגליים קפואות. בדיוק בשביל זה, כשאתם בישיבה, הומצא המוצר הזה. פשוט חברו לכל USB וחממו את כפות רגליכם בנחת.

גאדג'טים מגניבים- נעלי פיגי - מחוממות ע"י USB - להיט לחורף

 

 

3. כפפות בלוטות’ – מה זה בדיוק? כפפות, למי שלא הבין. אתם בטח שואלים את עצמכם איך הקישוריות של ה”שן הכחולה” קשורה למוצר הזה. אז ככה, הכפפות האלה, בשונה מכפפות אחרות, מאפשרות ללחוץ על כל מסך טאצ’. מה החידוש? שבכפפה רגילה, בחיים לא תצליחו לעשות זאת, כי מסכי המגע הם מבוססי זרמים (ולכן צריך אצבע של אדם חי או עט מוליך). דבר שני שהכפפות יודעות לעשות זה להתחבר לטלפון שלכם, לשלוט בעוצמת הווליום ועוד כמה פונקציות, כמו לענות לשיחות ואשכרה לדבר אל הכפפה ולשמוע את בן-שיחתכם. הזוי, הא?

גאדג'טים מגניבים - כפפות בלוטוס - משולבות כפפות טאץ לסמארטפון - מגוון צבעים

 

 

4. סוללת חירום ומחמם ידיים – מי שחשב שהמוצר הבא נראה כמו סוללה ניידת – פשוט צודק. אבל הוא גם יודע להתחמם ולחמם לכם את הידיים או כל איזור עליו תניח את המכשיר. לא, לא תוכלו לטגן על זה חביתה, אבל מאד נחמד להתכרבל עם ידיים קפואות עם מכשיר שכזה, או סתם לשים אותו בכיס כשאתם בעמדת שמירה.

גאדג'טים מגניבים - שני מוצרים באחד -בנק כח - 5200MAH - מחמם ידים - מגוון צבעים 

 

 

5. פותחן בקבוקים מטעין – 3 שימושים במוצר אחד: פותחן בקבוקים, מחזיק מפתחות וכבל טעינה. משהו שאפשר ללכת איתו לכל מקום אם אתם מכורים לבירה ולסמאטרפון שלכם.

 

גאדג'טים מגניבים - פותחן וכבל מטעין

 

 

6. קוביית פיג’יט – כל העול םשמעו עליה, אבל ייתכן מאד שאתם לא. ובכן מדובר בלהיט ששיגע את העולם, ויש מי שטוען מביא מזור לכל הסובלים מבעיות קשב וריכוז. נסו והיווכחו. זה באמת ממכר. אזהרה: אתם עלולים לעצבן מישהו שיושב לידכם. שלא תגידו שלא אמרנו…

 

גאדג'טים מגניבים - קוביה לרגעי שעמום

 

 

7. מאריך ביטים – איך לעזאזל מבריגים בורג – פנימה או החוצה – כאשר אין גישה ו/או זוית לגוף המברגה. התשובה היא פשוטה: מצרפים מאריך ביטים, שהוא גם גמיש וגם יכול להגיע לפינות הקטנות שממש שורפות לנו זמן יקר. אין יותר צורך להזיז רהיטים, להתכופף או לעשות עמידת ידיים. הערה: מניסיוננו, לתוצאות מעולות יש להשתמש בשתי ידיים, קרי: יד אחת אוחזת במרגה, יד שניה אוחזת בביט, בצמוד לבורג. בהצלחה! (אנחנו חשבנו שמדובר בזוכה של המצעד למוצרים שימושיים בקטגוריית גאדג’טים מגניבים – אבל זו רק דעתנו).

 

גאדג'טים מגניבים - מאריך ביטים למברגה

 

 

8. כבל טעינה והעברת קבצים – עוד מוצר קטן שנכנס לארנק או לכל תא קטן בתיק. הכבל הזה הוא כבל טעינה, אבל גם מתפצל להתקן OTG, מה שאומר שניתן לחבר אותו להתקן פלאש נייד – להעתיק אל הטלפון שירים, סרטים וכו’ – או להפך, לפנות מקום מהטלפון אל הכונן החיצוני שלכם. שימושי בעליל.

 

גאדג'טים מגניבים - כבל OTG עם USB כפול- לחיבור מקלדת דיסק און קי פנסכבל OTG עם USB כפול- לחיבור מקלדת דיסק און קי פנס

 

 

 

 

זהו להיום, חברים. אם יש לכם רעיונות נוספים למוצרים מגניבים אחרים – שתפו אותנו ואת שאר הגולשים.

אם לא מצאתם מוצר מסויים, אך בכל זאת בא לכם לקבל עליו הצעה משתלמת בטירוף? נסו את הסוכן החכם שלנו! אנחנו נחפש, נמצא וגם נציע מחיר מטורלל בשבילכם, כדי שלא תצטרכו לבזבז עליו שעות של חיפושים.

 

קניה מהנה, ותודה על הקריאה!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/I4XkJ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן