שולחנות קונספט לימי הולדת – עיצוב ותכנון

“יום הולדת, חגיגה נחמדת, לכל בן ולכל בת יש שולחן מסוג אחד, רק ביום הולדת, רק ביומולדת”. שולחנות קונספט לימי הולדת – הם דבר שקל וניתן לעצב- עם מעט רצינות והקדשת מחשבה ותכנון. עכשיו גם אתן יכולות!

שולחן קונספט לימי הולדת, הוא נושא שנשאלתי לגביו. הבקשה אמנם היתה ספציפית, לגבי מוצר כלשהו – אבל החלטתי לנצל את ההזדמנות כדי לכתוב לכן על עוד כמה רעיונות. כזאת אני, קשה לי לענות תשובה חלקית. הכתיבה שלי פונה לפעמים לנשים שביננו, אך הדברים מתייחסים לשני המינים.

 

 

שולחנות קונספט – כחלק מהרעיון הכללי

זאת בדיוק הסיבה שהיה לי קשה לתת תשובה חלקית בעיניין, מכיוון ששולחנות קונספט כפופים לרעיון המרכזי של כל מסיבת יום ההולדת, ולא יכולים לעמוד בפני עצמם. שולחן קונספט יופיע כמובן ב”מרכז הבמה” של יום ההולדת, אך עם כל המרכזיות שלו, הוא רק חלק מהרעיון הכללי – שיכול להיות קשור למאכלים שיוגשו, למתנות שיינתנו לאורחים היקרים ואפילו ללבוש של כלת / חתן האירוע.

 

 

אז הזאטוטה גדלה בשנה,ואת רוצה לעצב לה שולחן יומולדת מהחלומות. איך עושים את זה בדיוק : משלמים למעצבת? (את בטח מעדיפה לחסוך לה לדירה). אז איך מתחילים בעצם? ומהם השלבים הרצויים, כדי להרים שולחן קונספט ליום הולדת בצורה שתגרום לכם להיות מרוצים מהתוצאה?  המשיכו לקרוא!

 

מחליטים על נושא!

דבר ראשון בוחרים את נושא היומולדת. חשוב לא להתפזר, ולא לנסות להכניס את כל הדמויות החביבות על הילדה ביומולדת אחד. אל תדאגי,יהיו לה עוד הרבה ימי הולדת ☺. אני מעלה את הנושא הזה כאן, כי לא פעם התכנון מתעכב בגלל חוסר החלטיות ,ורצון לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלימה. בתמונה ניתן לראות יום הולדת בסגנון מיני מאוס.

 

 

צבעים – המנגינה של הנושא

אחרי  שבחרתן, את וכלת השמחה את הנושא, צריך להחליט על צבעים. אפשר לראות בתמונה השנייה מלמעלה שילוב של אדום, צהוב וכחול. הצבעים עוזרים לנושא לזרום בחלל החדר, כמו לחן למילים של שיר. אל תפחדי משילובים שנראים לך לא קשורים  או מוזרים, כגון הצבע השחור.  קחי כמה פריטים בצבעים שאת מנסה לשלב, והניחי אותם אחד ליד השני. את תתפלאי לראות שלפעמים צבעים שלא חשבת שיש ביניהם קשר, משתלבים בצורה מהממת. כאשר בוחרים צבעים, חשוב לבדוק האם יש מספיק מאכלים בגוון זה, למרות שאני הולכת להראות לכם בהמשך איך אפשר לשלב ממתקים ומאכלים בצבעים השונים לגמרי מצבעי השולחן.

 

 

אוכל זה כן ליופי

אז אחרי שבחרנו את הצבעים, מתכננים איזה אוכל יהיה במסיבה. שולחנות קונספט מוצלחים הם שולחנות שמשלבים דברים יפים שהם גם טעימים. ולכן, חשוב שהאוכל יהיה בגוונים שבחרת. למשל, אם בחרת צבע ורוד – חפשי בחנויות הממתקים מרשמלו, סוכריות גומי, מסטיקים, נשיקות מרנג וכו’ בצבע ורוד. אם המאכל שבחרת איננו בצבע המתאים, תדאגי לכך שיוגש בעטיפה המתאימה. מה זאת אומרת? נניח שהחלטת להגיש ופלים אישיים (אלו שעטופים אחד אחד באריזות אישיות), קחי נייר מתנות בצבע ורוד, ועטפי את הוופל. אפשר גם להוסיף פפיון או סרט מתנה.  ניתן גם להגיש חטיפים שונים בקערות ורודות, לאפות עוגות מאפינס בקאפ קייק ורוד וכו’.

אפרופו אמצעי הגשה, חד פעמי, עם ימבה יחידות, שאפשר להשתמש בו גם לקישוט, גם כמגש לאביזרים השונים גם כאמצעי הגשה: נייר תחרה – לעיצוב, קישוט והגשה – מגוון גדלים – במארז עצום של 96 יחידות

 

 

אפשר לשים את הכיבוד בכלים לא שגרתיים, כדוגמת הכרכרה הזו, או בנייר עטיפה מהודר – הכל תלוי באופי המזון ובמצב הרוח שלכם.

דוגמה לעטיפות שוקולד, במגוון צבעים:  אריזות שוקולד – עטיפות סוכריות – במגוון צבעים – 95 יחידות

ועוד אריזות שוקולד, בסגנון קצת אחר:  עטיפות שוקולד – 100 אריזות – במגוון צבעים לבחירה

 

 

בחירת אביזרים לקישוט

ענין לא פחות חשוב כחלק מעיצוב שולחן קונספט הוא הקישוטים. עלינו לקשט את השולחן במוטיבים שקשורים לנושא המסיבה. למשל במסיבת נסיכות, אפשר לשלב כרכרת צעצוע עם סוסים, כתרים מנצנצים, פנינים וכו’. ביומולדת בנושא ליצנים אפשר לשלב בובות קטנות בצורת חיות מהקרקס וכיד הדמיון הטובה עליכם. חשוב מאד לא להגזים ולהעמיס עם הקישוטים – מבחינת כמות ותפישת תשומת לב. חשוב לשמור על פרופרציות, ולתת לקישוטים את היחס הנכון – אם בנתינת טון עדין, או אפקט ליווי עדין יותר.

אפרופו עדינות, הנה משהו כמותי-עוצמתי אך עדין, שאף פעם לא נמאס ממנו: פנינים לעיצוב ולקישוט – כמות עצומה של 3600 יחידות – לבן / בז’ לבחירה

 

 

 

 

 בדים ומפות – כצבע רקע נותן טון או מלווה

שולחנות קונספט, מתנהגים בד”כ כמו שולחנות רגילים. יש להם רגליים, ו… מפה. פריט חובה!!! בחרי מפה בגוונים המתאימים (ניתן לשלב כמה מפות), ועליה סדרי את כל הממתקים והאביזרים. אפשר גם לפרוס בדים שקונים בחנויות הבדים (נמכרים לפי מטר). ניתן לראות בתמונה למטה ששילבתי בין שלוש מפות: הראשונה לבנה, מעליה מפה בצבע קרם ובסגנון תחרה, ומפה שלישית, גם היא מתחרה, שאותה סידרתי במעיין “כיווצים”.

וכאן יש מפה לבנה בבסיס השולחן, ומסביב “חצאית טוטו” בצבע ורוד פוקסייה מדליק.

שכחנו משהו?

כעת שהכל מסודר על השולחן, את מרגישה שחסר משהו, נכון? אז נפזר בחדר אביזרים שקשורים למוטיב המסיבה על מנת ליצור אווירה. אפשר לתלות שלט בכניסה לבית, בלונים, שטיח אדום שיוביל לחדר המסיבה, קישוטי נייר שמשתלשלים מהתקרה (בתמונה למעלה ניתן לראות ראשי מיקי מאוס מרחפים באוויר). שימי מוזיקה בהשראת הנושא, ויאללה לחגיגה. שוב רואים, ששולחנות קונספט הם בעצם חלק מהקוסנפט הכללי, והפקת אירוע יום הולדת לעולם לא תסתכם רק בשולחן הממתקים. דוגמה לפריטים שונים לשולחן סופר צבעוני (יום הולדת ליצנים / קרקס), ניתן לראות כאן:

 

 

בלונים הם אמצעי סופר מיוחד לקישוט, מכיוון שניתן להציב אותם כמעט בכל מקום: החל מחוץ לבית, דרך התקרה לבית ועד הבימה המרכזית של האירוע. קבלו בלונים לא רגילים בעליל: בלונים – אפקט פנינה מבריק – מגוון צבעים – 50 יחידות – במחיר הפתעה

 

 

וכדי שיהיה איך לתפוס אותם, בין כשמציבים אותם ובין כשמחלקים אותם לילדים, הנה אופציית הצבה שמקילה עלינו המון בכל הנוגע להדבקות או קשירות עם חוטים: תופסני בלונים – כולל מקלות, לאחיזה מושלמת – במגוון צבעים – 50 יחידות

 

 

 

אז עד כאן להיום ,xoxo

שלכם באהבה רבה,

רוית מרציאנו

 

 

רוצים לממש עוד רעיונות שיש לכם ולא יודעים איך? יש לי פיתרון, והוא מובא בהמשך!

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחה להצעות

הרבה אנשים פונים אליי בשאלות – כיצד מבצעים רעיון כזה או אחר, שאלות שמלוות בקשיים שעולים במהלך ביצוע או קושי ובירורים להשגת חומרים / קישוטים / מוצרים – תלוי בנושא. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל – החברה כאן בלוקו0ט הגיעו עם רעיון מקורי: ה”סוכן החכם” . מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אליי ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אליי ב”סוכן החכם”  , כיתבו לי בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ואעזור לכם. ואולי גם אכין על זה כתבה. מחכה לכם ולמכתבים שלכם.

 

עד כאן להיום, תודה שקראתם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/YuQme

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן