חדש בלוקו0ט: עדכונים שוטפים בערוץ טלגרם שיחסוך לכם הרבה כסף!

ערוץ טלגרם לוקו0ט

חדש בלוקו0ט: עדכונים שוטפים בערוץ טלגרם שיחסוך לכם הרבה כסף!

ביקשתם וקיבלתם! אחרי הרבה בקשות, לוקו0ט מתחדשים עם ערוץ טלגרם חדש, שמתעדכן אוטומאטית: עם כל המוצרים, החידושים והמבצעים הכי חמים – אצלכם בלחיצת כפתור אחת!

אז הנה לכם חידוש מרענן: אחרי לא מעט בקשות מגולשים ולקוחות, שהיו מעוניניים “לשמור על קשר”, פתחנו במיוחד בשבילכם: ערוץ טלגרם חדש!

אז על מה כל הסיפור?

לפתוח ערוץ טלגרם כל אחד יכול. אבל שמירה על עדכונים שוטפים ופירסומים קבועים בערוץ טלגרם, דורשים אמצעים והבנה טכניים/טכנולוגיים, כוח אדם מתאים וכדומה. אחרי פיתוח קצר, בדיקות וניסויים – אנחנו מוכנים לצאת לדרך: עם ערוץ טלגרם ששוה לעקוב אחריו – והכל בקליק אחד!

היתרונות של ערוץ הטלגרם של לוקו0ט ברורים:

  1. כל המוצרים החדשים – מפורסמים ישירות לערוץ, כולל טרנדים לוהטים, מבצעים ואפילו בקשות של גולשים
  2. מעודכנים ראשונים – לפני כולם, עד 3 שניות מרגע הפרסום באתר, הודות לבוט אוטומאטי שמסתנכרן לאתר לוקו0ט.
  3. קל לשימוש – אין צורך להיכנס, לחפש, כי אתם מקבלים את הכל עד אליכם
  4. ערוץ טלגרם נקי – עם מבצעים והטבות נטו, ללא בילבולי מוח.
  5. האופציה לשקט – ניתן לדומם את הערוץ בלחיצת כפתור, ולהיכנס להתעדכן, רק כשמתחשק לכם

 

 

ערוץ עדכונים בטלגרם

ערוץ טלגרם – שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף

למי שלא יודע, בלוקו0ט מתפרסמים מדי חודש מאות מוצרים חדשים בממוצע: החל מאופנה, דרך מוצרי תינוקות, גאדג’טים ועד מוצרים קטנים שישנו לכם את החיים!
לעקוב אחרי כל הטוב הזה – זה כמעט בלתי אפשרי. וכדי לא לפספס – צריך להישאר מעודכנים.

מסתבר שמעקב או הצצה מדי פעם – יכולים לחסוך לכם המון כסף, לגבי מוצרים שבהם אתם מעוניינים ו/או כאלה שגם ככה הייתם קונים ביוקר. שווה ניסיון, לא?

 

 

תמונה מתוך אתר טלגרם העולמי

קל ונוח לשימוש – בטלפון / טאבלט / מחשב

טלגרם היא תוכנה עולמית עם מאות מיליוני משתמשים. קחו את ווצאפ – ופשוט שדרגו את האפליקציה בעשר רמות! היא קלה לשימוש, ומאפשרת הורדה למחשב / מחשב נייד, לטאבלט שלכם או לסמארטפון.

קישור הורדה למחשב/מחשב נייד (כולל לינוקס, ווינדוס ומאק), משתמשי אייפד/אפל/אייפון, משתמשי אנדרואיד (סמארטפון/טאבלטים). משתמשי ווינדוס-פון.

 

עדכונים טלגרם גם בסמארטפון לוקו0ט

איך נרשמים לערוץ הטלגרם שלנו?

די בקלות למען האמת: לוחצים על הקישור או על הכפתור שמופיע למטה, מהטלפון הנייד שלכם או מהמחשב ואתם כבר בפנים

לוקו0ט בטלגרם

 

עד כאן להיום. ואל תשכחו – כניסה והרשמה לערוץ בקליק אחד!

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. אבל הפעם עסקנו בפניות קצת שונות של גולשים קבועים ומזדמנים באתר לוקו0ט: שמירה על קשר שוטף עם האתר. מסתבר שלא כולם יכולים לעקוב אחרי הדילים המתחדשים באתר, ובעצם ביקשו אמצעי קל ונגיש – איתו יוכלו להתעדכן בכל מה שחדש בלוקו0ט.
אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות על ידי קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/781
error: תוכן מוגן