הזמנות מחו”ל – ללא מיסים: מכס, מע”מ ומס קניה – יש דבר כזה?

הזמנות מחו"ל - ללא מיסים: מכס, מע"מ ומס קניה

אווירת בחירות מתקרבת. כל שר ושרה רוצים להתפאר בהישגי העבר ובהישגים העתידיים. גם שר האוצר במדינת ישראל, שיחרר ומשחרר הודעות לתקשורת ולציבור. זה באמת משנה לנו?

הזמנות מחו”ל או כנסת ישראל? לא באנו לכתוב כאן על פוליטיקה, אלא יותר לשקף ולכתוב על שאלות שיוצא לנו לשמוע הרבה, ושבאמת מטרידות צרכנים רבים: סוגיית המיסים השונים שמחוייבים לפעמים, בגין הזמנות מחו”ל. האם באמת הצרכן הממוצע צריך להיות מוטרד מחיובים נוספים? האם הצהרות בהקלות מס באמת משנות לנו? ואיך בכלל אתר לוקו0ט קשור לכל זה? כל זה ועוד בכתבה שלפניכם.

 

תוצאת תמונה

מקרה בוחן: ביטול המכס על מוצרי תינוקות, עדשות ומסגרות משקפיים

יחידת דוברות והסברה של רשות המיסים בישראל, פירסמה בחודש דצמבר דאשתקד, כותרת שנראתה כך: “בשורה להורים: שר האוצר ביטל את המכס המוטל על יבוא מוצרי תינוקות נבחרים. כמו-כן בוטל המכס על יבוא עדשות ומסגרות למשקפים”. והנה צילום של העמוד הראשון מהמסמך:

מבלי להתייחס לפופוליזם המריח מהחלטה זו, ומבלי להיכנס לפרטים הקטנים – הצהרות כאלה שומעים מדי חצי שנה בערך, ואני אגיד לכם מה…נראה לי שלקחו מוצרים, שמבחינה סטטיסטית הציבור הישראלי נוטה להזמין פה ושם, אך לא במסות אדירות – ועליהן החלו את ההקלות. במילים אחרות, המדינה לא מפסידה מזה מי יודע מה, אבל השר..או הו..מרוויח. אז האם זה באמת משנה לנו? האם יש פה בשורה צרכנית? אולי, תלוי למי. נוכל רק להגיד, בשלב זה, שאם הפטור הכללי (מה שנקרא “רף המכס”) יועלה ל-200$ ואפילו 500$ (הלוואי!!!), אז לא רק שלא נוטרד, אלא שכל הכלכלה של המדינה תשתנה. יש מי שאומר שאפילו לרעה (כי הזמנות מחו”ל יהפכו לנדבך מרכזי בהתנהגות הצרכנית שלנו). ימים יגידו.

אז בתכלס, אתם מזמינים מוצרים ( או מוגדרים כמכורים בהכחשה של…אהמ,אהמ…הזמנות מחו”ל ), וחוששים שהמחיר יתייקר בעקבות מכס, מע”מ, מס קניה ועוד כל מיני מושגים שלא כל כך נוחים לכיס שלנו. עד כמה באמת זה אמור להטריד אתכם? המשיכו לקרוא.

האם המיסים השונים חלים בהזמנות דרך אתר לוקו0ט?

מי אתם? צרכנים כבדים? כמה כבדים? טוב, עזבו אתכם שאלות. כל אדם ממוצע שמזמין באתר, לא מזמין סטוקים שלמים. ולמעט מקרים בודדים, הם השכילו להבין שעדיף להם לפצל חבילות במרווחי זמן מאד מסויימים. אבל כל זה לא שייך לנו ולכם, שמזמינים כמה מוצרים פה ושם, כדי להתחדש ולהתרענן מדי פעם. אם תזמינו מוצרים יקרים באתרים אחרים, ככל הנראה שתחוייבו במיסים שונים. זה סביר, הוגן וגם הגיוני. אך הרעיון באתר לוקו0ט הוא שונה: אנו מכוונים לספקטרום מחירים מאד מסויים – ברוב מוחלט של המקרים, כדי ששאלות כאלה לא יטרידו אתכם, ושהתהליך שלכם יהיה פשוט: להזמין, להמתין, לקבל ולשמוח. זהו!

הזמנות מחו”ל: דרך לוקו0ט – אתם מוגנים

מבלי להשתמש בשירותים מופרכים הנקראים “ביטול מכס”, “הגנת מכס”, “ביטוח מכס” או “שיטת מצליח מכס” – שנועדו כביכול להעשיר בעלי אתרים ולמכור ללקוחות אשליה, כאילו הם מוגנים מאיזשהו חיוב מצד המדינה (כי הם באמת פטורים ברוב המקרים), בלוקו0ט, הסיפור שונה לגמרי.

רוב המוצרים שתמצאו באתר לוקו0ט, לא זקוקים להגנת מכס כל שהיא, מכיוון שהם מתחת לרף הכולל של 75$ – ואז אתם מוגנים לחלוטין, ושאף אחד לא ינסה להפחיד אתכם 🙂

ואם אמירה כזו עדיין לא ברור לכם, קיפצו לפסקה הבאה.

רוצים לחפור יותר עמוק?

אין מה לעשות. כשרוצים להבין את החומר בצורה טובה, ובמיוחד אם אתם מרבים לבצע הזמנות מחו”ל – אנו ממליצים על השלמת המידע: מפנים אתכם בחום לקרוא מדריך קצר שהכנו, הכולל הסברים ברורים עם הפניות רלוונטיות בנוגע לשאלה: על איזה מוצרים שמזמינים מחו”ל, צריך לשלם מסים (מכס, מע”מ, מס קניה).

לעוד כתבות, בקרו ב“בלוג-קו0ט”.

תודה על הקריאה!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/MkGnD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן