רצועות לשעון – איך מחליפים כל סוג של רצועה לשעון – ב-7 דקות

איך להחליף רצועות לשעון בעצמכם - ב-7 דקות

רצועות לשעון – מתבלות עם הזמן, וכשצריך להחליף אותן חייבים לפנות לחנות או לשען : נכון או לא נכון? אחרי שתקראו את המדריך הזה, אתם הולכים להבין כמה כסף אתם הולכים לחסוך, וכמה זה פשוט ואפשרי – לכל אחד בכל מקום. (אה, ויש גם קישור למדריך הסוללות הגדול ולמדריך החלפת סוללות בשעון..)

אל תבזבזו את הזמן
אל תבזבזו את הזמן

20%-60% מערך השעון

הרצועות לשעון התבלו, נקרעו, התקלפו – או שסתם בא לכם להחליף? סבבה. הגעתם לחנות או לשען. תופתעו לגלות שפעמים רבות עלות החלפת הרצועות תעלה לכם 20%-60% מערך השעון, תלוי כמובן בסוג השעון וברצועות. זה לא נכון ולא מוצדק. אם רק הייתם יכולים להשיג את ה”חומרים” בעצמכם (רצועות לשעון)…ואם רק הייתם יכולים להחליף את הרצועות בעצמכם, מבלי לשרוף זמן על חניה, המתנה, נסיעה, כסף ודלק. אפשרי? נראה לנו שכן. המשיכו לקרוא.

 

הפיתרון: עשו זאת בעצמכם

רוצים לחסוך המון כסף וגם לחדש את המראה של השעונים שלכם? הגעתם למקום הנכון! אם רק תוכלו להשיג את הרצועות בעצמכם ואם תדעו להחליף אתכם – עם קצת עזרה מאיתנו – ומעט תירגול (באחריותכם!) תוכלו לגרום לאחרים לרצות ש”גם להם יהיה”. אנחנו בעד עזרה לזולת, ונגד כל שנאה, קנאה ותחרות – אז באמת למדתם משהו חדש – “תעבירו הלאה!”. גם אנחנו למדנו, ובאנו לכתוב כדי להעביר הלאה. רוצים ללמוד איך להחליף רצועות לכל שעון בעצמכם? בואו נראה איזה כלים נדרשים לנו

 

כלי-עבודה נדרשים

אוקיי אז אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם בכיוון הנכון. מכיוון שקיימות שתי פעולות עיקריות בעת החלפת רצועה לשעון, אז נצטרך את הכלים המתאימים. הפעולה הראשונה היא הוצאת הצילינדר (הפין) שמחבר את הרצועה אל תוך השעון. פעולה שניה, במקרה של רצועה הבנויה מחוליות – זה שאתם תרצו לקצר אותה. את זה תעשו ע”י הוצאת הפינים מרצועת החוליות, עד לאורך/היקף הרצוי שיתאים היקף הזרוע שלכם. כמובן, שהכל תלוי בסוג הרצועה שלכם. וייתכן שלא תצטרכו להגיע לפעולה השניה. אז בואו נראה איזה כלים נצרכים לנו כדי להתחיל ולסיים בכבוד:

סט כלים – הכולל פטישון, צבת ומלקחיים ועוד ועוד – ציוד חובה, כדי שלא תעצרו תהליך באמצע המתח. אם התחלתם, תסיימו. הערכו מבעוד מועד לכל הציוד הנדרש.

כלי עבודה לתיקון שעונים - החלפת רצועות / סוללה - 16 חלקים
כלי עבודה לתיקון שעונים – החלפת רצועות / סוללה – 16 חלקים

מנקב / מחורר רצועות – מרצע בלשון התנכי”ת, לרצועות שעון. השעון יושב בצורה רופפת על הזרוע? תקטינו את הרצועה. כך עושים את זה.

מחורר רצועות - מרצע לרצועות שעון - 2 מ"מ

 

בסיס לתיקון והחלפת רצועות חוליה לשעון –      מכשיר פשוט, נוח וקל לתפעול, שיעזור לכם לאחוז את הרצועה הבנויה חוליות, בצורה יציבה. לעבודה קל ונוחה.

בסיס להחלפת רצועות בשעון - רצועות חוליה

סט פינים לרצועות – למקרה שאבדו לכם / מעולם לא היו לכם או שסתם התעקמו והם חסרי שימוש. ציוד חובה להחלפות מרובות, מבלי להתעכב ולחפש חלקים חסרים. מארז שלם: 360 יחידות בגדלים שונים.

סט פינים - צילינדרים 8-25 מ"מ - לרצועות שעון

 

אוקיי, אז את כל / רוב  הציוד יש לכם? מעולה, אפשר להמשיך!

 

שלבי עבודה

לפניכם שלבי עבודה לפי סדר פעולות, מלווים בתמונות. אינכם חייבים לבצע את כל סוגי הפעולות – לכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים לעשות, איזה סוג שעון או רצועה יש לכם, כדי שתדעו כיצד לנהוג בהתאם.

חילוץ הפינים – שחרור הרצועה מהשעון שלכם

רצועות לשעון, מכל סוג, מחוברות לשעון שלכם באמצעות פינים (צילינדרים). כדי להחליף את הרצועות, אנחנו צריכים לחלץ אותם מהשעון שלכם. איך עושים זה? הנה התשובה:

ברמה העקרונית- ניתן להשתמש ביד אחת כדי לאחוז את השעון או לחילופין להשתמש בבסיס המופיע בפסקה הבאה. משתמשים ב”דוקרן” כדי לחלץ את הפינים משני הצדדים. מחליפים רצועה, מכניסים את הפינים חזרה וזהו.

שימו לב, המידה המצויינת הקשורה לפינים (למי שמחפש לקנות, איבד או שהם פשוט התעקמו לא – ואינו יכול להשתמש בהם) היא בעצם רוחב הרצועה – בתחילתה, האמורה להיכנס בין הגשר.

קיצור רצועת חוליות

לא כל רצועות לשעון שקיימות אי שם בשוק עשויות גומי, פלסטיק, סיליקון או מעור/דמוי עור. יש כאלה שעשויות מפרקים: מדובר בד”כ על רצועה מתכתית, אך יצא לנו לראות גם רצועה עשויה פלסטיק. על כל פנים, מדובר ברצועה הבנויה חוליות חוליות, כאשר כל חוליה מוסיפה לאורך / היקף הרצועה. ייתכן שתרצו להקטין / להגדיל את אורך / היקף הרצועה. ככה תעשו את זה:

השתמשו בבסיס שיחזיק את הרצועה בצורה יציבה. השתמשו ב”דוקרן” כדי לחלץ את הצילנדר החוצה. חיזרו על הפעולה עד למידה המתאימה. רגע, עוד לא סיימתם. סיגרו את החוליות השכנות בעזרת הפינים, וזהו!

חירור רצועות – בעזרת מרצע

כן ככה קוראים לזה בשפה התנכי”ת. לא כל הזרועות שוות, כמו שלא כל רצועות לשעון שמוכרים לכם מגיעות מוכנות ומתאימות. אז מה עושים? מחוררים ומנקבים אותם. כדי שישב עליכם טוב וכדי שתרגישו הכי בנוח עם השעון שלכם!

 

 

אה, ויש גם וידאו

לא נרגעתם עדיין מכל המלל והתמונות? אין בעיה! יש כ”כ הרבה צילומים מודרכים. היה קשה לנו להחליט, אז הבאנו לכם קישור ליוטיוב – כדי שתוכלו לצפות בנחת

 

 

רצועות לשעון – לשטוף את העיניים – בחמישית מחיר

בא לנו להגניב אתכם, אז הנה כמה דוגמאות לרצועות שעון פשוט מגניבות. זוהי סקירה סופר-חלקית. כך שאם אתם צריכים רצועה ספציפית, אתם יודעים לאן צריך לפנות (נכון, לסוכן החכם” שלנו). קיימים מספר סגנונות של רצועות לשעון: מתכתי, דמוי עור, ספורטיבי, לנשים או צבעוני. מעניין אתכם?

כנסו לאביזרים נלווים בקטגוריית שעונים – ובחרו מה שמתאים לכם!

 

לא שכחתם משהו? סוללות !!!!

צודקים. אם אתם צריכים סוללות, העזרו בחיפוש באתר – יש שם כמעט כל סוג סוללה שתצטרכו. איך מבררים איזה סוג סוללה אתם צריכים בשביל השעון שלכם? פשוט קוראים מה כתוב על הסוללה הישנה? אם לא מצאתם דגם סוללה ספציפית אחרי שחיפשתם באתר, העזרו ב”סוכן החכם” שלנו,. ואנחנו נביא אותה עד אליכם. אתם מוזמנים גם לקרוא את מדריך הסוללות הגדול שלנו, גם שם יש סוללות של שעונים.

רגע, ואיך מחליפים סוללה בשעון?

שמחים ששאלתם, בשיטה מאד דומה: גם לזה הכנו מדריך, מפורט ומוסבר, בצורה קלה ואפשרית – לכל אחד. מחליפים סוללות לכל שעון בפחות מחמש דק’. בהצלחה

 

סיכום

החלפת רצועה לשעון היא תהליך שמלווה בחששות, אך ללא כל הצדק. על פי המדריך הנ”ל אפשר גם להזמין רצועות במחיר מצחיק, להזמין כלי-עבודה קלים לתפעול ואשכרה להצליח לעשות את זה בעצמכם! אז יאללה תתחילו לחסוך, ואל תשכחו להפשיל שרוולים. בהצלחה.

תודה על הקריאה!

 

מחפשים מוצרים שלא מופיעים כאן באתר? העזרו ב”סוכן החכם” שלנו,  מלאו טופס קצר, ותקבלו הצעה אטרקטיבית למייל או לווצאפ – מבלי להתאמץ ומבלי לצאת מהבית!

לוקו0ט – Lowc0st || קונים בחכמה באינטרנט!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/fjZ1u

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן