ציוד נלווה לגיטרה – למתחילים ולמתקדמים – טיפים והצעות

ציוד נלווה לגיטרה - למתחילים ולמתקדמים - טיפים והצעות

ציוד נלווה לגיטרה, לימוד גיטרה ונגינה בכלל – הם נושאים מאד יקרים. בין אם אתם או מישהו בסביבתכם החליט להתחיל שיעורי גיטרה, ובין אם אתם מנגנים כבר – כדאי מאד שתעברו על הכתבה הזו: טיפים למתחילים וציוד משלים לכל רמה, שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף!

מוזיקה היא דבר נפלא: היא מעבירה לנו את הזמן בנעימים, עוזרת לנו להירגע, להתרגש וגם לבכות – כשאנחנו רוצים לפרוק ולא יודעים איך. מוזיקה, ונגינה בפרט, עוזרים לנו “לברוח” למקום שכולו טוב. בנגינה המושג הזה מתחדד, מפני שאנו הופכים לאקטיבים ובעצם גורמים למוזיקה להישמע – כך שאם יש במוזיקה יש מעלות, הן כולם באות לידי ביטוי ביתר שאת בנגינה עצמה. נגינה היא גם כלי ביטוי וגם כלי יצירה חשובים: יש המון דברים שאנו לא אומרים או שלא נדע איך לומר אותם, והמוזיקה פשוט מסדרת לנו את כל המשפטים בטון הנכון. כלי הנגינה האהוב עליי הוא גיטרה, ואין כמו ציוד נלווה לגיטרה שיכול לשפר את חויית הנגינה לחלוטין, ועוד ניגע בזה.

אני נוטה להאמין שכולם אוהבים מוזיקה, מסגנון כזה או אחר – ואף לא אחד היה מעדיף להיפרד מהמוזיקה. אך מה עושים כשמתעורר רצון ללמוד נגינה?

 

 

ציוד נלווה לגיטרה - למתחילים ולמתקדמים - טיפים והצעות

שיעורי נגינה – גיטרה

אחת הדרכים לקחת את מעלות המוזיקה וסגולותיה לכמה דרגות מעל, היא ע”י שנלמד לנגן – ובמקרה שלנו בלימודי גיטרה עסקינן. איך לומדים לנגן בגיטרה? יש כמה תשובות בענין, וננסה להביא את עיקרן:

  • לימוד עצמי – כן, זה אפשרי, לפחות אצל חלק מהאנשים. כמובן שאנשים שונים מסוגלים ללמוד ברמות שונות ועד דרגות מסויימות. אבל בתור בסיס טוב וחזק – זה דבר מצויין. כי אח”כ יש מאיפה להתקדם והמון לשאוף. לפני שנספר איך אפשר ללמוד גיטרה לבד, צריך להבין שזה תלוי בתכונות אופי: התמדה, עקשנות, סבלנות.
  • אח או חבר – אם יש לכם אח או חבר שיודע לנגן, זה הזדמנות טובה לשהות במחיצתו. אין דבר טוב יותר מאדם קרוב שיזכה ללמד אתכם כמה יסודות בגובה העיניים. אולי זה לא “מקצועי” כמו שדמיינתם, אבל זה עובד. אני מכיר אנשים שלמדו לנגן בכוחות עצמם ובסיוע מאחיהם הגדולים.
  • יוטיוב – נשמע לכם מוזר? ממש לא. בעולם שלנו אפשר ללמוד כל דבר באמצעות וידאו ומרחוק. נכון, זה לא כמו לשבת מול אדם שאפשר לשאול אותו שאלות, אבל זה עדיין נותן לנו את האפשרות לשחזר את “הזיכרון” של מה שראינו תוך כדי תרגול, עד כדי ביצוע מושלם. היתרון בוידאו ברור: הוא זמין תמיד לכמה זמן ופעמים שתרצו. סרטוני הוידאו הקיימים היום בנויים מהילוכים איטיים, צילומי תקריב, תרשימים ועוד -שווה בדיקה והשקעה: שכן הזמן הוא הדבר היחיד שתצטרכו.
  • ספרים – יש מי שיאמר שזה שייך ל”דור הקודם”, ויש צדק בדבריו. אפשר ללמוד מטקסטים, אבל למה לעשות זאת כשאפשר למצוא הכל כתוב באינטרנט ובתוספת סרטוני וידאו.
  • מורה לנגינה – אולי הפיתרון הכי יקר, אבל גם הכי מקצועי. מורה לנגינה יתחיל עם תאוריות משעממות, ולא תדעו לנגן כלום בשיעורים הראשונים חוץ מכמה צלילים. אבל אם תתמידו תהפכו למקצועיים. המחירים ללימוד גיטרה אצל מורה, נעים בד”כ בטווח של: 80-150 ש”ח. העיקרון הוא פשוט: להשאיר זמן לתרגולים מרובים (לפחות 2-3 ביום), ולהקפיד על 2 שיעורים לפחות בשבוע. אחרת, דברים נשכחים, המרווחים אינם צמודים והלימוד לא יעיל במיוחד. מה עוד, שבמצב שאתם הולכים ללמוד נגינה אצל מורה – אתם הולכים לשלם לו: חבל לזרוק כסף לפח (מכירים אנשים שלמדו עשרות שיעורים ואז הפסיקו? כן, זה קיים…) – אם שילמתם כסף, דאגו להצדיק את ההוצאה.

כל מה שאמור כאן, רלוונטי הן לילדים והן לבוגרים – כמובן שכל אחד יצטרך לפעול לפי רמתו וכישוריו – אך העקרונות נשארו אותו הדבר.

 

 

 

Person Human Child Girl Blond Guitar Music

טיפים לתרגול יעיל

נביא כאן כמה טיפים שחשובים כדי להבטיח תרגול יעיל, ואין זה משנה באיזו מסגרת (בפסקה הקודמת) אתם מתכוונים לתרגל, כי בסופו של יום אתם נמצאים לבד עם הגיטרה – וזה הזמן שלכם ביחד.

  • זמן – דאגו לפנות זמן. אם לא תעשו זאת, אתם מעידים כאלף עדים, שאין זה חשוב לכם. ומה הסיכוי שיצא מזה משהו?
  • השקעה – שוב חוזרים לנושא הזמן. אין מה לעשות: השקעה מתבטאת בזמן – לפחות 2-3 שעות ביום של תרגול, כן, יום יום!  השקעה מתבטאת גם בציוד: אם אתם בקטע – אתם קונים גיטרה, ציוד משלים, ציוד נלווה לגיטרה וכו’. זה הופך להיות חלק מהחיים שלכם, אז לא תשקיעו?
  • אהבה – מה שלא אוהבים, קשה להצליח איתו וקשה להצליח בו. אין פה שום ניסיון להשפיע עליכם לאהוב משהו שאתם לא אמורים לאהוב, אבל אם כבר החלטתם שאתם הולכים הזה, אז תשדלו להנות על הדרך, גם כאשר לא מצליחים.
  • סבלנות – כמו בכל דבר, כל ההתחלות קשות. וגם לאורך כל התהליך – למי שיש סבלנות – מנצח בסוף. אני לא חושב שאפשר ללמוד לנגן בגיטרה תוך 3 חודשים, אבל צריך להבין שזו התפתחות הדרגתית, ולזה חביבי – צריך סבלנות!
  • התמדה – גם אם תשקיעו 8 שעות ביום אחד, ושעה יומיים אחרי – אין זה עולה מן המניין, קרי, זה לא שווה הרבה. על התרגול וה”עיסוק” שלכם (בלימוד ונגינה בגיטרה)  להיות קבוע, תמידי: כל יום, מינימום זמן – גם בימים הכי קשים שלכם. אם תעשו את זה – תרוויחו בענק. לא תעשו את זה – תתחילו לחוש בקשיים האמיתיים.

אתם רשאים לאמץ איזה טיפ שתרצו, אבל דומני שכל הטיפים (אחד-אחד) – כולם חשובים ואין לוותר אף לא על טיפ אחד קטנטן.

 

ציוד נלווה לגיטרה – מתחילים / מתקדמים

אם דיברנו מקודם על העלויות הגבוהות של שיעורי נגינה, אז גם ציוד נלווה לגיטרה עולה לא מעט כסף בארץ כידוע. בין אם אתם מתחילים או מתקדמים, הציוד שנביא לפניכם יקסים אתכם. אם זה לא קשור אליכם (אז מה אתם עושים פה?) אתם בוודאי מכירים מישהו שמנגן. היו חברתיים ושתפו את הכתבה, כדי שגם הוא יוכל לחסוך הרבה כסף. בואו נתחיל:

 

מיתרים לגיטרה קלאסית  ×ž×™×ª×¨×™× לגיטרה קלאסית  ×ž×™×ª×¨×™× לגיטרה קלאסית

מיתרים – בין אם יש לכם גיטרה קלאסית, חשמלית או אקסוטית – סט מיתרים זה משהו שאתם חייבים.

 

 

 

מפרטים לוקוסט  ×ž×¤×¨×˜×™× לוקוסט  ×ž×¤×¨×˜×™× לוקוסט  ×ž×¤×¨×˜×™× לוקוסט

מפרטים – בעובי שונה לשימושים שונים, עדינים, קשים או גמישים.

 

 

 

טיונר עם תופסן לוקוסט  ×˜×™×•× ×¨ עם תופסן לוקוסט

טיונר דיגיטאלי – מתקשים לכוון את הגיטרה? הגיטרה מזייפת? מפעילים ומכוונים בקלי קלות עם טיונר דיגיטאלי. דגם 1, דגם 2 לקניה

 

 

רצועה לגיטרה  ×¨×¦×•×¢×” לגיטרה  ×¨×¦×•×¢×” לגיטרה ×¨×¦×•×¢×” לגיטרה

מתכננים להופיע מתיישהו? הגיע הזמן שתתחילו לתרגל הופעה בעמידה. מגוון חגורות ורוצועות לגיטרה מכל הסוגים.

 

 

 

  pl לוקוסט  pl לוקוסט

מנגנים על גיטרה מוגברת? בין אם זו גיטרה אקוסטית או חשמלית – אתם תזדקקו לסט כבלים לחיבור למגבר.בנוסף, תוכל ולרכוש את המתאם האלחוטי שלנו – ללא שום צורך בכבל

 

 

מתלה גיטרה לוקוסט   ×ž×¢×ž×“ לגיטרה  ×ž×ª×œ×” גיטרה לוקוסט   ×ž×¢×ž×“ לגיטרה

סיימתם לנגן. נו, ואיפה אתם מניחים את הגיטרה? מגוון מעמדים ומתלים לגיטרות – מכל סוג!

 

 

קאפו גשר למתירם לוקוסט  ×§××¤×• גשר למתירם לוקוסט  ×§××¤×• גשר למתירם לוקוסט

גשר / קאפו– כדי לשלוט על הסולם של הנגינה – מבלי לכוון מיתרים מחדש וגם כדי לא להסתבך. עם אופציה לטיונר משולב.

 

 

  ×ž×¤×¨×˜ לוקוסט

מפרטים או אצבעונים לנגינה קלה ולפריטה מדוייקת.

 

 

 

מגבר גיטרה לוקוסט  ×ž×’בר גיטרה לוקוסט  ×ž×’בר גיטרה לוקוסט

מיני מגבר לגיטרה מוגברתבמחירים זולים זולים!!

 

 

 

מדבקות אקורדים לוקוסט

ולסיום – אם אתם עדיין לומדים סולמות – תוכלו להיעזר במדבקות האלה כדי לסמן את כל התוים בכל הסולמות.

 

לא שבעתם? יש עוד: כל המוצרים הקשורים לכלי נגינה וציוד נילווה נמצאים בקישור הבא.

 

 

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הכתבה הזו צמחה משאלה שנשאלנו –  איך מתמודדים עם הרצון ללמוד גיטרה (שלנו, של הילד וכו’) אל מול העלויות הגבוהות של השיעורים; איך לנצל היטב את התקציב ואיפה ניתן להשיג ציוד נלווה לגיטרה במחירים שווים לכל נפש. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

אז עד כאן להיום, ואנו כולנו תקווה – שתצליחו באמת ליישם את מירב הטיפים (ובשאיפה – את כל הטיפים), להתחדש בציוד מרשים לגיטרה שלכם או של הילד שלכם. בהצלחה!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/SW6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן