עיצוב וסטיילינג – עשו זאת בעצמכם – מדור חדש בלוקו0ט

עיצוב מלווה אותנו בכל מצב ומקום,רק שלא תמיד אנחנו שמים לב לכך. עיצוב טוב יכול לשפר, לשדרג, ולהקפיץ את האווירה. לוקו0ט גאה להציג מדור חדש, ואתם המרוויחים העיקריים!!! עיצוב, סטיילינג, המלצות ומדריכי עשה זאת בעצמך – בהישג ידכם. מקבלים בברכה את רוית – מעצבת הבית.

 

 

לפני הכל, אספר קצת על עצמי: יש לי שתי אהבות גדולות בחיים (חוץ מבעלי המושלם והבנות המהממות), הראשונה היא מתמטיקה, ולפני שאתם מפסיקים לקרוא תדעו שאני גם מאוד אוהבת לעצב.

אני אוהבת לעצב חדרי ילדים, חדרי שינה, פינות עבודה, שולחנות קונספט לימי הולדת וכו’. אני אוהבת לחשוב על רעיון במוח, לחלום, לאכול ולישון אותו במשך תקופה. אני שמה דגש בבדיקה והתאמה של צבעים, משתדלת לראות בכל פריט בחנויות השונות כקישוט אופציונלי, ומנסה כל הזמן לרדת לפרטי פרטים (מי אמר שאין קשר בין מתמטיקה לעיצוב?). כי עיצוב באמת נמצא בכל מקום: הוא משנה אווירה, ויכול להשפיע לטובה גם על המקומות ה”קשוחים” ביותר – או לקחת מקומות “אפורים” ומשעממים ולשדרג אותם בכמה רמות למעלה.

 

 

מה מחכה לנו במדור החדש?

אז אני רוית, אוהבת אסתטיקה ויופי, ופרפקציוניסטית בנשמה (מזל בתולה). בבלוג-קו0ט אעלה תמונות של עיצובים שלי – וכמובן אכתוב, אפרט ואסביר. במסגרת הכתבות שאכין לכם, אשתדל להיות תמציתית, אך שהרעיון יהיה ברור ולא ישאיר מקום לשאלות. במידה ומשהו לא יהיה ברור או אם יש לכם רעיונות לדברים שהכנתם או שתרצו להכין – אהיה הראשונה לשמוע! לכו תדעו, אולי עוד יצא מזה משהו מדהים!

 

עד כאן להיום, תודה שקראתם, וזיכרו:  יש למה לצפות.

xoxo

שלכן באהבה רבה,

רוית מרציאנו

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחה להצעות

הרבה אנשים פונים אליי בשאלות – כיצד מבצעים רעיון כזה או אחר, שאלות שמלוות בקשיים שעולים במהלך ביצוע או קושי ובירורים להשגת חומרים / קישוטים / מוצרים – תלוי בנושא. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל – החברה כאן בלוקו0ט הגיעו עם רעיון מקורי: ה”סוכן החכם” . מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אליי ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אליי ב”סוכן החכם”  , כיתבו לי בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ואעזור לכם. ואולי גם אכין על זה כתבה. מחכה לכם ולמכתבים שלכם.

 

 

 

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/CGc5w

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן