סנדלים לילדים – במגוון דגמים – הכי בריא בקיץ!

סנדלי ילדים בזול - לוקו0ט - לקית לגן לבית הספר לים

ימי הקיץ חמים אינם מותירים ספק בנוגע לאיזה סוג נעל נרצה שהילדים ינעלו: סנדלים כמובן! סנדלים לילדים, במגוון מידות וסגנונות – כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם!

סנדלים לילדים. נתחיל מוידוי אישי: אנחנו מקבלים המון פניות לגבי מוצרי אופנה – לילדים ולמבוגרים – ועם כל עומס ההזמנות והפניות, אנחנו תמיד עובדים על העשרת המלאי ומגוון המוצרים באתר שלנו,”לוקו0ט”. אז הנה, אנחנו מגיבים בפומבי לבקשה שקיבלנו דרך הסוכן החכם  .

 

 

 

סנדלים לקיץ לוקו0ט קניה חכמה באינטרנט

 סיבות לנעול (דווקא) סנדלים לילדים בקיץ

סנדלים למי שלא יודע קיימים כבר אלפי-שנים ( על כך יעידו מליוני שלדים ושרידי סנדלים), אבל לא באנו לדבר על היסטוריה, אלא דווקא לציין את הסיבות שבגללן חשוב ללכת עם סנדלים גם במאה ה-21. קבלו:

  1. קלות ופשטות – אין דבר יותר קל מלנעול סנדל או לחלוץ אותו. זה הופך את כל ענין ההתארגנות בבוקר וגם את ענייני המקלחות של הילדים לדבר הרבה יותר קל, זריז ופשוט עד כדי גאוני.
  2. בריאות – ישנם מקרים רפואיים רבים בו עדיף ללכת עם סנדלים: ציפורן חדרנית, פטריות, עצמות-רוחב מעובות וכדו’ – וכל זה נפתר די בקלות עם סנדלים – כי הכל מאוורר, לא לוחץ ומאד נוח להליכה ולחליצהץ
  3. נוחות – בהמשך לסיבה הבריאותית, אתם חייבים להודות, שהליכה עם סנדלים בימות הקיץ הלוהטים הרבה יותר נעימה עם סנדלים מאשר הליכה עם נעליים סגורות + גרביים, נכון?
  4. אופנה ועיצוב – יש בסנדלים משהו תמים ופשוט: ללכת עם, להרגיש ולהראות בלי – ועדיין יש אינספור אפשרויות להתאמה לבגדים, אירועים ופעילויות. נקודה למחשבה.

אז יאללה, איפה אפשר לקנות סנדלים בזול ובלי לקרוע את הכיס? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

 

סנדלים לילדים – במגוון סגנונות וצבעים

אז הנה, הגענו סוף- סוף, קבלו אוסף סנדלים לילדים (לבנים בעיקר! ואם אתם רוצים סנדלים לבנות / לילדות – תגלו את התשובה בסוף הכתבה) שמתאימים לכל אירוע, פעילות וזמן:

 

 

סנדלים לשבת לוקו0ט

סנדלים קלאסיים לילדים – יוניסקס – לבנים / לבנות – 3 דוגמאות לבחירה : דמוי עור, בעיצוב עכשווי

 

 

 

 

 

סנדלים לבנות לוקו0ט

סנדלי גומי – במגוון צבעים – לים,בריכה ולכל פעילות! יוניסקס: בנים / בנות!

 

 

 

 

 

IMG_0503 IMG_0522

סנדלים לבנים לוקו0ט  IMG_0567

IMG_0678 IMG_0705

IMG_0735 IMG_0758

 

סנדלים ספורטיביים לילדים – מגוון מידות וסגנונות [מלאי מוגבל]

 

 

 

 

 

סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט

סנדלים גומי – לילדים וילדות – דגם סמיילי – במגוון צבעים

 

 

 

 

(5)  SKU_(4)

SKU_(6)  SKU_(5)

כיף לנעול כל בוקר: סנדלים לילדים / ילדות – בסגנון מאוייר – במגוון מידות

 

 

 

 

 

סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט

סנדלים לילדים – לטיולים / הליכות – ולכל פעילות – 3 דגמים לבחירה

 

 

 

 

 

סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט

סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט   סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט

סנדלי ספורט לילדים – להליכה / ריצה ולכל פעילות – במגוון מידות

 

 

דגמים נוספים

עד כאן טעימה מתוך הקולקציה החדשה שהכנסו למלאי. רוצים לראות סנלים נוספים לילדים? לחצו כאן!

 

טבלת מידות נעליים סנדלים לילדים לוקו0ט

איך בוחרים מידה?

בישראל אנחנו משתמשים במידה האירופאית שמקבילות גם למידות הסיניות. מומלץ להשוות לטבלה הקיימת בכל עמוד מוצר. בנוסף, אפשר להעזר בטבלת המדידה (בעזרת סרט מדידה או סרגל) כדי לברר מה הוא אורך כף הרגל, באופן הבא:

  1. מצמידים כף רגל לקיר.
  2. מניחים דף מתחת לכף רגל
  3. מודדים מהקצה האחורי (הקיר) ועד הבוהן בקו ישר. מידת האורך הזו היא אורך כף הרגל.

 

 

סנדלים לילדים - לוקו0ט - קיץ לבנים, לבנות ולתינוקות - בלוג-קו0ט

ומה עם סנדלים לבנות?

אז גם פה, קשה לנו לשלוף מהמותן – אבל מותר לי לגלות שהחברה נמצאת במגעים עם מספר ספקים – שמתעסקים רק עם סנדלים לבנות! אז יש למה לחכות ובקרוב מאד תועלה כתבה עם המון המון סנדלים לילדות – כדי שגם להן יהיה כיף מבפנים ויפה מבחוץ 🙂 יש למה לחכות…

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הכתבה הזו צמחה משאלה שנשאלנו – “היי לוקו0ט, אכפת לכם לפרסם עוד סנדלים לילדים – במחירים שווים?”. אז בוודאי שנענו בחיוב.  ואם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם…

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/MCG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן