מדחום לתינוק מומלץ – כל הסוגים הקיימים

מדחום לתינוק ללא מגע נייד מוצץ לנשים מניקות להזמנה לוקו0ט במבצע

מדחום לתינוק מומלץ – כל הסוגים הקיימים

מדידת חום לילדים ותינוקות הם אמצעי בדיקה נפוץ, שיכול לגלות לנו פרטים חשובים על מצבו הרפואי של הילד והרגשתו. הילד לא מרגיש טוב ואתם מחפשים מדחום פשוט? מחפשים מדחום לתינוק עקשן וסרבן? כל הפתרונות בכתבה שלפניכם

אז נכון שחום זה לא הכל, ושלא צריך להשתגע ממנו – אבל כל רופא יודה שמדובר בתסמין נפוץ, שיכול לשקף במעט האם התינוק / ילד מרגיש בנוח, האם הוא מפתח מחלה מסויימת או האם הוא סובל. להשתגע – לא, להתעלם – בטח שלא. כדאי למדוד ולעקוב אחרי חום הגוף, ולא לזלזל בכך.

חום תקין כידוע הוא 36.6 מעלות צלציוס, מומלץ לבקר רופא בחום שעולה על 38.5 מעלות צלציוס – מכיוון שבצירוף תסמינים אחרים – ייתכן שניתן יהיה לאבחן ממה סובל התינוק ביתר דיוק. אך מה עושים כאשר הילד/תינוק דוחה כל ניסיון למדוד לו חום, גם עם מדחום “מצועצע” וחברותי? בשביל זה קיימים מדחומים פחות קונבנציונאליים, חלקם אפילו לא דורשים מגע, כך שאין שום סיכוי להתנגד למדידה שכזו!

 

סוגי מדחום לילדים / תינוקות

קיימים מספר סוגים של מדחום לילדים/תינוקות:

  1. מדחום מדבקה – משנה צבעים בהתאם לטווחי טמפרטורה מוגדרים מראש. מתאים גם לשימוש בשבת לשומרי מסורת, בעת הצורך.
  2. מדחום גמיש – המדחום המסורתי
  3. מדחום מוצץ – מדחום לתינוקות חשדנים שמעוררים התנגדות לנסיונות מסורתיים למדידת החום שלהם. רוב התינוקות “זורמים” עם מוצצים: כמה שניות ויש לכם מדידה-פומית.
  4. מדחום ללא מגע – מבוסס אינפרא אדום, המילה האחרונה בשוק. מיועד לתינוקות סרבנים שפיתחו תחביב השתוללות עם כל ניסיון מדידה. מדחומים מסוג זה לא דורשים מגע כלשהוא, כך שאין אפשרות לפיתוח התנגדות מצד ילדים / תינוקות.

חלק מהסוגים, כפי שניתן להבין, מתאים גם לילדים בכל הגילים וגם למבוגרים

 

מדחום לתינוק – איזה סוג הכי מומלץ?

כמו בכל דבר, צריך לשאול למי מיועד המדחום ואיזה סוג שימוש אנחנו מעדיפים. חלק מההורים לא יוותרו על מדחום הכולל מגע, מפני שכך התרגלו ויהיו חייביםכך גם במדחומים. עקב המחיר הנמוך, נוחות השימוש, מניעת כל התנגדות תוך כדי מדידה ויעילות כללית – אנחנו ממליצים בפה מלא על מדחום ללא מגע (אינפרא). למי שעדיין מעדיף, קיימים גם סוגים אחרים.

מדחום לתינוק מוארך קלאסי – עם צג דיגיטאלי וגוף גמיש-אלסטי

זה הסוג הכי נפוץ בישראל, והוא קיים כבר עשרות שנים, ומשרת נאמנה מאות אלפי הורים מרוצים. בדגמים החדשים נוספו יכולות גמישות בגוף המדחום ועמידות בפני מים.

מדחום דיגיטלי גמיש – לילדים ומבוגרים – אמין ומדויק

מדחום לתינוק ללא מגע נייד מוצץ לתינוק תינוקת יולדת מתנת לידה ילדים להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

מדחום לתינוק / לילד – צג דיגיטאלי | גוף גמיש | עמיד למים – כחול/לבן

מדחום לתינוק ללא מגע נייד מוצץ מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

מדחום לתינוקות ולילדים – דיגיטלי | גמיש – ב-4 סגנונות

מדחום ללא מגע נייד מוצץ מתנות לתינוקות לאימהות יולדות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

מדחום ללא מגע – אינפרא אדום

מדחום ללא מגע מבוסס אינפרא אדום, כאשר אותם גלים משודרים כלפי ראש התינוק – חוזרים חזרה על חיישן האינפרא, מתבצע פענוח של הקריאה, ואנחנו מקבלים קריאה מדוייקת של מדידת חום הגוף של הנבדק. הבדיקה אורכת 2-3 שניות, כאשר המכשיר מכוון לרוחב מצחו של הילד/תינוק בגובה של עד חצי מטר – פיתרון פנטסטי גם לילדים סרבנים ואפילו לילדים ישנים, כך שלא צריך בכלל להעיר אותם כדי למדוד חום! גאוני!

מדחום לתינוק ללא מגע – מבוסס אינפרא אדום – למדידה קלה ופשוטה

מדחום ללא מגע נייד מוצץ מתנות לתינוקות לאימהות יולדות להזמנה לוקו0ט במבצע

 

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מדחום ללא מגע – לתינוקות וילדים | תאורת מסך מוארת | צבע משתנה – מגוון סגנונות לבחירה

מדחום לתינוק  אינפרא אלקטרוני לנשים מניקות לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

מוצץ מדחום – יש דבר כזה?

מסתבר שיש דבר כזה: זה נראה כמו מוצץ, קיימים אפילו צבעים לבנים/בנות, זה מרגיש כמו מוצץ, אך עם תוספת קטנה: חיישן תרמומטר, כאשר תוך שימוש רגיל לחלוטין, מתקבלת תוצאת המדידה על הצג המובנה.

מדחום מוצץ – לתינוקות סרבנים/חשדנים – לבנים ובנות

מוצץ מדחום לתינוק לבנים בנות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מדחום מדבקה – משני כיתוב/צבע

מדחום מדבקה למצח – במגוון צורות שילדים אוהבים – 5 מדבקות במארז

עוד פיתרון מקורי שלא משלב סוללות או מגע פיזי מציק. כל מה שנדרש: להניח (להדביק) בעדינות את המדבקה על מצח הילד, ולהמתין בסבלנות. על גבי המדבקה – תוצג הטמפ’ הנכונה. יכול להתאים גם לילדים ישנים, כך שאין צורך באמת להפריע את שנתם, אם עושים זאת בעדינות.

מדחום לתינוק מדבקה למצח משנה צבעים

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

מדחום מדבקה למצח – לתינוקות וילדים – 10 יחידות

מדחום לתינוק אינפרא אלקטרוני מתנות לתינוקות לאימהות יולדות להזמנה לוקו0ט במבצע

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

אנחנו מודים לכם על הקריאה, ומאחלים לכם תזדקקו לשימוש במוצרים אלו, ושתמיד תהיו בריאים!

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, הרבה הורים מחפשים מדחום לתינוק – אך אינם מודעים שקיימים מספר סוגים שיכולים להתאים למגוון שימושים וצרכים. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

 

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/51D

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן