אוזניית בלוטוס FINEBLUE – אוזניות הדיבורית הכי נמכרות בישראל!

אוזניית בלוטוס FINEBLUE לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

אוזניית בלוטוס FINEBLUE – אוזניות הדיבורית הכי נמכרות בישראל!

אם אתם עדיין משוחחים בסמארטפון שלכם בשיטה הישנה והמסורתית – כדאי מאד שתכירו את הטרנד החם הבא: אוזניות דיבורית, שתשנה לכם את החיים, ושאחרי שימוש רצוף – לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה.  מה מייחד כל-כך את אוזניית בלוטוס FINEBLUE בהשוואה לאוזניות בלוטות’ / דיבורית אחרות, איפה קונים במחירים הכי זולים ועוד – כל הפרטים בכתבה שלפניכם

 

זה לא סוד שהסמארטפונים של היום רק הולכים ומשתכללים בקצב מסחרר, וכי רוב האוכלוסיה כבר אינה מחזיקה בטלפון ישן מהדור השני וכדומה. גם השימוש בספיקר או בהצמדה לאוזן – נותר עדיין מסורבל ומגביל: בשימוש ברמקול ספיקר – אנחנו חשופים לקולות הרקע ולקולות “הד” חוזר, מה שמקשה על ניהול שיחה תקינה. בנוסף, רבים מתלוננים שעוצמת הספיקר אינה חזקה דיה, מה שבהכרח עדיין מאלץ חלק מהמשתמשים להחזיק את מכשיר הסלולר ביד. ואם בהצמדת הטלפון לאוזן עסקינן – אכן שומעים ונשמעים מצויין, אך היידים, רבותי..הידיים אינן פנויות באמת לעשות את כל הדברים החשובים. ועוד לא דיברנו על שרירים תפוסים, של הזרוע / צוואר / כתף – עקב שימוש ממושך בצורה שכזו.

נראה שהיצמדות לטלפון שלכם בצורה הישנה היא נחלת העבר, והגיע הזמן להכיר משהו חדש!

 

אוזניית רולר / קליפס – דיבורית בלטות’: נעים להכיר!

אנחנו רואים אותן בכל מקום: אצל נהגים, רוכבי אופנוע, אנשי עסקים או פועלים, סטודנטים, חיילים ואפילו אצל האמהות שלנו. אוזניית בלוטוס היא הדבר הכי חם בשוק ומתגלה כדבר הכי נוח: הן קלות משקל, בד”כ אינן יקרות (בהשוואה למותגים שמבטיחים כל-כך הרבה ועולים מאות שקלים), הן כל-כך קטנות שלצערנו גם קל לאבדן אותן והכי חשוב: הן שימושיות בצורה יוצאת מן הכלל, עד כדי כך, שאם חלילה תאבדו אותה – לא תבינו איך תסתדרו בלעדיה.

אז מה מיוחד בה כל-כך? הקלות והפשטות שלה. אוזניית בלוטוס מבית FINEBLUE מסוג קליפס / רולר, היא אוזניית דיבורית שנתפסת על דש הבגד, נשלפת עם כבל מאריך כאשר רוצים להשתמש בה, ובסיום – פשוט לוחצים על כפתור והיא נגללת חזרה.

יש המון סוגים בשוק של אוזניות-דיבורית, אבל אנחנו ממליצים על אוזניית בלוטוס FINEBLUE!  מה מיוחד באוזניות בלטוס מבית FINEBLUE ולמה הן הבחירה הכדאית לכל פטפטן-טלפוני מושבע? מיד נגלה…

 

אוזניית בלוטוס FINEBLUE – איכות ואמינות

מכיוון שהיא כל-כך נפוצה (אפילו פועלים סודנים / אריתראים מחזיקים בה ומשתמשים בה על בסיס קבוע), צריך לשאול: האם היא באמת כל-כך טובה? התשובה היא: כן, חד משמעית! הסוללה שלה לא מאכזבת בכלל, להבדיל ממותגים סינים זוליים, שלאחר חצי שעה שימוש כבר מתרוקנים לחלוטין (מה שלא מאפשר להשתמש בהן בכלל). השמיעה איכותית מאד, ונסיעה ברכב – לא תורגש לצד השני (מניסיון!), יש בה סינון רעשים מובנה שעושה עבודה טובה, מה שמתבטא באיכות סאונד טובה מאד. ומבחן הזמן? ובכן, בהנחה שאתם לא דורכים עליה, מפילים אותה באופן קבוע, או נותנים לילדים להשתעשע איתה – ובמילים אחרות: אם אתם שומרים עליה  – היא עומדת לחלוטין במבחן הזמן!

 

נוחות ושימושיות

לרכב, לבית, לעבודה

כידוע, קיימות לא מעט אוזניות בלוטוס, אך יש מעט מאד שבאות עם קליפס + רולר, במחיר ובמפרט כמו של אוזניית בלוטוס FINEBLUE. כמו שכבר הזכרנו, מדובר באוזנייה דיבורית הכי נמכרת בישראל, ולא רק בכלל המחיר האטרקטיבי, אלא בעיקר בגלל הנוחות והשימושיות שהיא מעניקה:

  1. בבית – בין אם אתם במטבח – מבשלים / עושים כלים, מסדרים את הבית או סתם רובצים להנאתכם – אוזניית קליפס רולר, תשאיר לכם את הידיים פנויות למה שחשוב באמת
  2. בעבודה – עובדים בחוץ או במשרד? אנחנו בטוחים שאתם צריכים את הידיים שלכם פנויות, אך בעיקר לשמוע ולהישמע היטב, מה שיאפשר לכם גם לעבוד על המחשב או להתעסק בסמארטפון תוך כדי שיחה.
  3. בנסיעה –  אם אתם נוסעים ברכב, אוזניית קליפ רולר היא האופציה הבטוחה ביותר: אין התעסקות עם הסמאטרפון, שומעים ונשמעים היטב + סינון רעשי רקע. גם נוסעים, גם מנצלים את הזמן טוב יותר ושומרים על החיים שלכם. לגבי רכיבה על אופנוע, אם אתם נוהגים לסגור את הקסדה – מדובר באופציה מעולה (מניסיון)

חשוב להזכיר שהאוזניה המובנית מגיעה עם אטם סיליקון שיושב היטב באוזן עם אחיזה מעולה, מה שמאפשר לכם לזוז, להתכופף, ללכת ולשבת – מבלי לדאוג שהאוזניה תיפול לכם מהאוזן.

 

משקל ומידות

החיסרון היחיד שמצאנו באוזניה זו הוא שמדובר באוזניה קטנה וקלה, כ”כ קטנה וקלילה שאפשר לאבד אותה בקלות. אך למעשה מדובר ביתרון עצום: זהו גאדג’ט שימושי מאד שלא מורגש תוך כדי שימוש, ובתוך “כל הטוב הזה” הצליחו לדחוס סוללה, קפיץ גלילה ושליפה, משדר/מקלט בלוטוס איכותי, כבל חזק ודי ארוך עם אוזניה סיליקון מובנית.

לסיכום, מכל הבחינות: אוזניית בלוטוס FINEBLUE מתגלה כבחירה זולה, איכותית ומנצחת. אין כאן התפשרות – אלא תשלום הוגן לתמורה הוגנת. איפה משיגים / איפה קונים אוזניית בלוטוס כזו?בלוקו0ט כמובן!

 

אוזניית בלוטוס FINEBLUE מומלצת

קיימים מגוון דגמים, ולכן השתדלנו להביא את רוב הדגמים שהכי נמכרים. ההבדלים בינהם הוא בעיקר בעיצוב החיצוני, עם מעט שינויים קלים במשקל ובסוללה, אך לא משהו קריטי שנותן הבדל ממשי בינהם.

אוזניית בלוטות’ לסמארטפון – דיבורית פיינבלו במחיר הכי זול בארץ! | רולר-קליפס – FINEBLUE F920: זאת באמת האוזניה הכי נמכרת, רק בגלל הסיבה שאפשר לראות אותה בכל מקום, אצל המון אנשים! השמיעה והמיקרופון פשוט מעולים, היא קטנה, נוחה ושווה כל שקל!

אוזניית בלוטוס FINEBLUE לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

דיבורית אישית פיינבלו – רולר קליפס | בלוטות’ – דגם FINEBLUE FV3 – במחיר הכי זול בארץ    דגם פרימיום, 17 גרם לערך ועד 120 שעות המתנה!

אוזניית בלוטוס FINEBLUE לוקו0ט לקניה בזול

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

אוזניית פיינבלו F-960 – אוזניית הבלוטות’ הכי נמכרת בארץ – במחיר מבצע! רק 18.5 גרם, והיא תמשיך לפעול גם אם לא תטעינו אותה 4 ימים (זמן המתנה)

אוזניית בלוטוס FINEBLUE להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

דיבורית בלוטות’ פיינבלו – דגם FINEBLUE F910 – במחיר חיסול!  בעיצוב מיוחד ובמלאי מוגבל – קלת משקל בטירוף 18.5 גרם!

אוזניית בלוטוס פיינבלו לרכישה אונליין לוקו0ט מומלץ

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

 

 

אוזניית קליפ רולר בלוטות’ הכי פופולארית – פיינבלו F980 – במחיר טירוף!    4 צבעים מדהימים לבחירה, שוקלת רק 36 גרם, עד 5 שעות שיחה ו-90 שעות המתנה!

אוזניית בלוטוס מומלצת להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

אוזניית בלוטוס / דיבורית אישית | רולר קליפס – מבית FINEBLUE F990 – במחיר פצצה!        קלה ואמינה, עד 80 שעות המתנה, ועד 5 שעות שיחה!  בעיצוב נקי: בצבע שחור או לבן.

אוזניית בלוטוס פיינבלו להזמנה לוקו0ט במבצע זולות

להזמנה אונליין לוקו0ט

 

עד כאן ותודה על הקריאה! אנחנו מאחלים לכם שתמיד תזכו שקולכם יישמע, ותשמעו היטב!

 

 

עיצוב - בלוג-קו0ט

פתוחים להצעות

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלות – לגבי מוצרים שהם מחפשים בנרות או לגבי רעיון שהם רוצים לעשות אך לא יודעים איך. למשל, התבקשנו לפרסם את דעתנו לגבי אוזניית בלוטוס מומלצת. מבחינתנו אין שאלה: FINEBLUE. אנחנו מכירים אותה כבר כמה שנים, משתמשים בה ונהנים מכל רגע. לא סתם זו האוזניה הכי נמכרת בישראל. אם יש לכם רעיון מהפכני, אם חוויתם קושי במציאת מוצר / חומר מסויים או שסתם לא בא לכם להוציא מלא כסף בארץ על מוצרים יקרים שניתן להשיג בחצי מחיר ופחות ע”י קניה באינטרנט והזמנה מחו”ל –  ה”סוכן החכם”  מיועד בדיוק בשבילכם. מה זה ה”סוכן החכם” ואיך זה קשור אלינו ואליכם בדיוק?

ה”סוכן החכם”, הוא בעצם מערכת להגשת בקשות – פשוטות, קלות או מורכבות – לכל מיני דברים שאתם מנסים להשיג בכלל – מבחינת זמינות – או מבחינת מחיר, כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה. פנו אלינו ב”סוכן החכם”  , כיתבו לנו בפירוט ובקצרה, באופן ברור, מה אתם מחפשים – ונעזור לכם למצוא כל דבר. אהה, כן…. ואולי גם נכין על זה איזו כתבה :). מחכים לכם!

כתובת מקוצרת: https://lowc0st.co.il/7H6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: תוכן מוגן